Onlara görünmeden mutfağa geçip su içtim ama görünmediğimi sanıyordum. Tam suyumu içtim mutfaktan çıkacaktım karşımda bir adet bana bakan Rüzgar var. Ama öyle bir bakıyor ki korkudan altıma edecektim neredeyse. Gözlerinde o kadar çok öfke görüyorum ki şuan bıçakla beni deşecwk sandım bide ağlamaktan şişmiş gözleride olayın içinde. Tam yanından geçecektim ki kolumu tuttu ve "Ben sana ne yaptım Selin? Bana neden soğuk davranıyorsun?" dedi ben "Yıllarca sen bana böyle devrandın sıra bende umarım yıllarca ne hissettiğimi anlarsın" dedim hala kolumu sıkıyordu" Kolumu bırak acıyor" dedim ve en sonunda kolumu bıraktı.Bende koşarak yukarı çıktım kılarda arkamdan geldi. Ama ben çoktan odaya girmiş ve kapıyı kitlemiştim. Hıçkırarak ağlamaya başladım. Benim sesimi duyan kızlar bağırmaya başladı" Selin kapıyı aç! Kendine bir zarar verme sakın!!" diyorlardı ardından sesler yavaş yavaş uzaklaştı ve aşağıdan büyük bir ses geldi ve kırılma sesi bende meraklandım ve aşağı indim bizim kızlar rüzgarın üzerine yürüyor diğer erkekler rüzgarı korumak için kızların üstüne yürüyordu ve Eda si- irden tabak kırıyordu. Olaya el atmam lazımdı "Heyy burada ne oluyor !!" diye bağırdım ve herkes sustu eda bile tabakları kırmayı bıraktı. Erkekler hepbir ağızdan "Senin yüzünden kavga ediyoruz !" diye bağırdılar bende "Ben naptım Amk! Sıçsanız benden bileceksiniz!"diye bağırdım.
Ben öyle bağırınca Rüzgarda bağırmaya başladı"Herşey senin yüzünden bana neden böyle davrandığını söyleseydin bunlar olmıycaktı!"diye bağırdı. Ben "ben sana bunu söylersem inan benimle dalga geçersin" dedim. Rüzgar" yemin ederim dalga geçmem kimseye söylemem yeterki söyle" dedi bende "hayır" dedim. Bidakka o kırılan tabaklar bizimdi ve ben yeni farkediyorum hemde annem onları çok severdi "AHA SIÇTIK "dedim herkes "noldu"dedi ben" o kırılan tabklar annemin gözdesiydi" dedim herkes şok herkes iptal tabi bende öyleyim eda ağlamaya başladı "benim yüzümden Seda teyze sana kızacak" dedi bende "tamam sorun değil" dedim ama çok büyük sorundu herkes para topladı ve sonuçta ortaya 1500 TL çıktı bir kişi gidip anneme porselen tabakları nerden aldıgını soracaktı soran kişi öğrenip diğerine söylecekti diğeri gidip oradan alacaktı diğerleride yerleri temizleyecekti ve bir kişide annemi aşağıya inmemesi için onu oyalayacaktı bu işi eda yapacaktı ,öğrenme işini gülce yapacaktı , alma işini erkekler ve beyza yapacaktı , bende rüzgarla yerleri temizleyecektim iş dağılımı bu kadardı herşey yolunda gidiyordu gülce öğrenmiş ve erkeklere söylemişti sonra edayla birlikte annemi oyalamaya gitmişti erkekler ve beyza gitmiş heryerde yana yana o mağazayı arıyordu ve bende rüzgarla heryeri temizlemiştim. Sonunda bitmişti ama bizde bitmiştik herneyse kapı çaldı tabi sadece tokmağa vuruldu erkekler ve beyza gelmişti ellerinde porselen kutusu vardı hemen açtık yerine yerleştirdik ve tam koltulara oturduğumuz anda telefonuma mesaj geldi eda atmıştı 'anneni daha fazla tutamıyoruz' diye bende' tamam gelin artık işimiz bitti porselenler geldi'diye mesaj attım ve aşağı geldiler bi an bulamıycaklar diye çok korktum ama bulmuşlar çok şükür annem" kızım burası tertemiz naptınız buraya böyle" dedi ben" anne eda bardak kırdı onu temizlerken salonu süpürelim dedik" dedim annem "iyi yapmışsınız afferin" dedi ve " Selin sana birşey söylemem lazım" dedi bende" söyle anne" dedim annem "kızım baban bir aylığına yurt dışına gidiyormuş bende onun yanında gidicem sen evde tek nasıl kalıcaksın"dedi ben şok ben iptal baya baya koskoca bir ay evde tek kalıcam inanabiliyormusunuz BİR AY EVDE TEK KALICAM kısaca OHAAA anneme "anne ben tek kalamam bir hafta desen neysede bir ay kiskoca bir ay yani" annem " ben Gülce,Beyza,ve eda'nın annesiyle konuştum onlarda bizde kalıcak sırayla bir gün gülce'nin annesi bir gün eda'nın annesi falan öyle kalırsınız umarım onların işi oluncada evin heryerini kilitleyip Sema teyzenlerde kalıcaksın onunlada konuştum "dedi bende tamam diyebildem sadece çünkü koskoca bir ayı en sevdiğim ve en yakın arkadaşlarımla geçirecektim yaşasın ama şu arada Rüzgarlarda kalma işi olmasaydı daha güzel olabilirdi herneyse annem ve sana bir sürprizim var gülcelerle birlikte aybükede sizinle kalıcak" biz " NEEEE??!!" diye bağırdık annem bu sırada kulaklarını kapattı OHA KOCAMAN BİR OHA AYBÜKE KOCAMAN BİR AY BİZDE KALICAK OHAAA OHA OHA "nasıl ya onun okulu yok mu?" dedim annem" yurt dışındaki okullar yazın 3 ay kışın 1 ay tatil yapıyor bu yüzden bizde gittiğimizde onlarda kalıcaz aybükede buraya gelicek" dedi biz "VAY BEE NE ELLER NASIL OKULLAR YAPIYOR ARKADAŞ" dedik ve herkes gülmeye başladı.
Arkadaşlar ben yazarınız Selinay bu kadar yazabildim ellerim ağrıyor bu yüzden bu kadar yeter :)