Şu anda sessiz sedasız bekliyorum Rüzgar 'ın bana söyleyeceği şeyi ama hiç birşey söylemiyor bana bakıp duruyor şu an kendimi tren gibi hissettim desem yalan olmaz.
"Rüzgar ne söyliyceksin artık söyler misin?"
"Selin bak ben sana bu güne kadar çok kötü davrandım farkındayım ama artık ben seninle arkadaş olmak istiyorum."
Bir an gerçekten beni sevdiğini söyliycek sandım ama o bana arkadaş olalım diyor.
"Tamam.""Peki o zaman .Benimle kanka olurmusun?"
İnanamıyorum yaa ben burda senelerdir ondan hoşlanıyım o gelsin bana ' kanka olalımmı' desin.
"Hayır olmayalım! Mümkünse bir daha görüşmeyelim!" dedim. Ve Rüzgar'ı evden kovdum ne olduğunu anlamamıştı. Kapıyı kapattığım anda ağlamaya başladım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evde tek başımayım saat gecenin dördü annem hala gelmedi babam zaten iş için yurt dışında yüzünü gören cennetlik valla ama ben hala ağlıyorum bi anda kapı çaldı. Baya korktum bu saatte kim olabilirki annem olsa anahtarını almıştır. En iyisi gidip delikten bakmak diye düşünüp aşağı indim.
Delikten baktım ama kimse yoktu. Çok korkuyordum ve ne yapıcağımı şaşırmış durumdaydım kapıyı açsam her kimse üstüme atlaya bilirdi ya hırsızsa off bendekide kafa hırsız olsa kapıyı niye çalsın mal mı? Delikten bakmaya devam ediyordum.
En sonunda kapıyı açatım ve kapının önünde oturmuş bana bakan bir adet Eda gördüm. Bu ardsa ben size söylemeyi unuttum. Benim en yakın arkadaşlarım Eda Beyza Gülce ve Aybükeydi ama Aybüke babasının işi nedeniyle yurt dışına taşın mıştı.Eda bana "Beni içeri almıycak mısın?" diye sorduğunda "Gel Eda kusura bakma dalmışım" dedim.
Bu saatte edanın bize gelme sebebi ya evden kaçmıştır yada canı sıkılmıştır yada annesiyle kavga etmiştir yada babasıyla kavga etmiştir yada beni uykumdan uyandırmak onun hobisi olduğu için gelmiştir.
Eda ya "Bu saatte niye burdasın Eda" dedim .Oda asıl senin bu saatte uykun yok ve uyumamış ağlamış durumdasın?" dedi ona olanları anlattım anlaşılan beni uykumdan uyandırmak için gelmişti.
Baya üzüldü ve beraber sarılıp uyuduk.