Gece

51 9 0
                                    

Rüzgar beni yanına çekip uyuyalı tam tamına 3 saat oluyor ve ben heyecandan uyuyamıyorum. Valla Rüzgar horul horul uyuyo.
AMA BEN UYUYAMIYORUM!! Off uykusuzluktan geberiyorum ama uyuyamıyorum. Sen niye uyuyamıyosun ben biliyorum. Bende biliyorum iç ses sana ve mantıksız konuşmalarına ihtiyacım yok. Hem sen gecenin bu saatinde neden hala uyumadın? Öncelikle sen bana mantıksız diyemezsin sonralıkla sen uyumadan ben nasıl uyuyum gerizekalı. Haklısın galiba ikinci konuda ama birinci konuda ben haklıyım tamam mı lan! Ya tamam sen haklısın yeterki bi sus artık ya. Ay kıyamam bana yalvarırmışta. Ya yat zıbar of ben yatıyom sana laf yetiştiremiycem. Tamam sustum uyumaya çalışıcam seni de boşuna uykusuz bırakmaya hakkım yok. Ya ne kadar akıllısın sen ya kaç saattir bunu anlamanı bekliyodum sonunda anladın olmayan beyninle düşünemezsin sanıyordum ama düşündün büyük gelişme. Sus be! Bir kere ben senden zekiyim. Hıh! Ya tamam sen haklısın ya tamam bi susda uyu artık ya. He şöyle adam ol. Neyse ben uyuycam beni rahatsız etme. Tamam artık bi yat. Tamam.
Ben böyle düşünürken Rüzgar horlamayı kesmişti acaba uyandı mı diye merak ederken;
"Sen hala niye uyumadın"dedi Rüzgar.
"Hayır ben uyuyorum nerden çıkardın uyumadığımı" aha sıçtık her şeyi anladı siz niye sıçıyonuz siz mi seviyonuz Rüzgarı ben sıçtım. Offf iyice kafayı yedim yeminlen.
"Uyuyor olsaydın bana cevap veremezdin ve gözlerin kapalı olurdu demi. Bir saattir tavanı izleyip bir şeyler düşünmezdin. Artık ne düşünüyosan seni izlediğimi bile anlamadın" dedi.
"Ne alakası var canım ben uyuyorum bile hatta şuan bile uyuyorum ben gözlerim açık uyurum. Ayrıca uyurken birilerine cevap verebiliyorum bende o kapasite var yani." dediğimde Rüzgar gülmeye başladı ama ne gülme anıra anıra gülüyo gecenin şu saatinde. Aradan 1 dakika geçmişti hala gülüyo birisi gelecek şimdi ya off. Artık dayanamadım ve kafasına yastık bastırmaya başladım biraz olsun susunca geri çektim ama hala biraz kıkırdıyordu.
"Neden kafama yastık bastırdın?"dedi.
"Çünkü çok sesli gülüyordun ve birisi gelecek diye korktum." dedim öyle kaldı. Zaaaa murtazaaaa. Ya sen hala ölmedin mi iç ses ya bi geber artık ya senin yüzünden çocuğa söylemediğim yalan kalmadı bide rezil oldum. Ben mi dedim yalan söyle diye gerçeği söyleseydin. Ne diycektim iç sesimle kavga ediyoduk kusura bakma mı? Ya mal mal konuşma bi sus her şeye burnunu sokma ya. Tamam ya ne bağırıyon hemen sen haklısın. Haklıysam haklıymışım gibi davran mal. Tamam. Küstün mü lan kıyamam. ........ Lan kime diyom ben. ......... Ya bide senin tribini çekemem git.
Yanıma bir baktım Rüzgar uyuyor. Ne kadar tuhaf bir olay demi. Ya bende iyice kafayı yedim ya.

*********
Arkadaşlar pek uzun olmadı ama bu kadar yazabildim. Üzgünüm :(

SENSİZ OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin