Yolculuk

97 10 0
                                    

    Bugün annemler gidiyor babamı bir aydır ilk defa görüyorum ve tekrar gidecek. Şu an evde herkes annemlere sarılıp vedalaşıyor ve hakkını helal ediyor tabi ben bunları duydukça ağlayasım geliyo bi gözlerim doluyo falan.
    Bunu Rüzgar görmüş ve kızlara söylemiş kızlar yanıma gelip beni teselli etmeye başladı onlar yanıma gelince ben ağlamaya başladım annem görmüş ağladığımı babamla geldiler onlarla bi daha vedalaştık.
     Şu anda ne yapıyosun diye soruyosanız Rüzgarın arabasında ben ,Rüzgar, Arda,Gülce,Eda ve Fatih gidiyoruz.araba beş kişilik ama biz arabaya altı kişi sığmayı başardık bu nasıl oldu diyosanız Fatih'i bagaja oturttuk diğer arabalardada yer vardı ama Fatih illa ben de sizinle gelcem dedi bizde kıramadık tabi beni öne oturttular bagajda zaten fatih var arkada ardayla gülce uyuyo eda onlara imrenerek bakıyo Fatih'te bagajda tepiniyo (tepiniyo dediğime bakmayın bir saattir yerini bulamadı :)) bende işte kendi halimde takılıyom arada gözlerim doluyo falan rüzgar desen araba sürüyo arada bana baıyo laf falan atıyo.
    Neyse artık çok sıkıldım bende radyodam müzik açtım açtığım anda 'JUSTIN BIEBER SORRY' çalmaya başladı tabi biz Gülce, Eda, Beyza ve ben KOYU BİRER BELIEBER olduğumuz için hemen şarkıya eşlik etmeye başladık uyuyan Gülce bile uyandı. Herneyse işte şarkı bitti sonra 'TAYLOR SWIFT BLANK SPACE'başladı ben yine KOCAMAN BİR SWIFTIE olduğum için bunada eşlik ettim tabi benim yanımda takılan Gülce, Eda ve Beyza'da bütün Taylor şarkılarını ezberlemiş ama swiftie değil neyse onlarda söylemeye başladı onlarda söyleyince Arda'da mırıldanmaya başladı arda mırıldanınca Fatih bağırarak söylemeye başladı Fatih bağırarak söylemeye başlayınca Rüzgar'da bağırarak söylemeye başladı Rüzgar'da bağırarak söylemeye başlayınca Arda'da bağırarak söylemeye başladı kısacası herkes bağırarak söylemeye başladı nihayet gelmiştik arabayı bir yere parkedip indik ama ilk önce biz gelmişiz daha ortada kimse yok uçağın kalkmasına bir saat var ama bize siz çıkın gidin dediler .
       Offff bir saattir bekliyoruz ama gelen giden yok en sonunda gelmişler gittik yanlarına son vedalaşmaları yaptık ben tabi ağlamamak için kendimi zor tutuyorum ama ağlamamam lazım eğer ağlarsam beni bırakıp gidemezlerdi biliyorum uçağın kalkmasına beş dakika vardı son kez vedalaşıp gittiler ve uçak kalktı aynı şekilde eve geri döndük eve gidene kadar ağladım tabi.
     Şu anda büyükler arasında çok sıkıcı bir sohbet geçiyor büyükler dediğim Gülcenin annesi babası, Edanın annesi babası, Rüzgarın annesi babası, Ardanın annesi babası, Beyzanın annesi babası, Fatihin annesi babası ve Alperenin annesi babası euro ve dolar hakkında konuşuyor bizimde elimiz de telefon var doğal olarak sonra bu gençler telefona çok bağlı oluyor. Sonunda şu konu kapandı saat gece 11:00 dı ve bugün bizde kimin kalacağı kararlaştırılıyordu en sonunda karar verildi. Rüzgarın annesi ve babası kalacaktı abi aksiliğe bakarmısın erkeklerde bizimle kalıcak neyse herkes eve gitti pijamalarını almaya tabi bu en az yarım saat sürdü ben bu yarım saati yanında sadece rüzgarla geçirdim ve bana bir asır gibi geldi bu arada hiç birşey konuşmadık ve sonunda geldiler.
   Herkesin hangi odada kalacağı belirlendi Arda-Gülce ,Buğra- Eda, Beyza-Alperen-Fatih, ben-Rüzgar olarak ayarlandı herkes yatmaya gityi çünkü saat epey geç olmuştu. Gece susadım ve su içmeye kalktım mutfağa indim suyumu içtim geri odaya döndüm tam yatağa yatıyordumki beni biri ayak bileğimden tutup aşağı çekti ben tam çığlık atacaktım ki ağzımı kapattı bi baktım rüzgar "bağırmazsan ağzını açıcam" dedi bende kafa salladım ağzımı açtı "neden böyle bir şey yaptın?" dedim "seninle uyumak istiyorum" dedi.

SENSİZ OLMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin