2

332 16 0
                                    

Selesai mereka habis practice and Fot balik rumah/

Kenapa banyak baju berselerak dekat atas lantai ni? "Batin Fot

Mae... Sorry Mae, Non tak sengaja... Maeee "Kata Nanon dengan air mata yang membasahi mukanya"

Phi, phi kenapa ni?! "Tanya Fot dengan risau"

Takde pape phi okay jer "Kata Nanon sambil mengelap air matanya dan memberi senyuman palsu"

Phi... Jangan lah tipu dekat Fot! Bagi tahu yang sebenar phi "Kata Fot dengan risau"

Fot mulai Harini dia bukan abang kamu. Dia telah memalukan keluarga kita. Keluar kau dari rumah ni laki murah "Kata Mae mereka"

Mae! Jangan panggil phi macam tu lah! Dia tetap abang saya! "Marah Fot"

Pfttt kalau kamu masih sayang kat laki murah ni kamu pergi lah ikut dia keluar dari rumah ni "Kata Mae mereka lalu masuk ke dalam biliknya"

Fot duduk kat rumah okay? Jaga Mae betul-betul jangan jadi macam phi "Kata Nanon"

Phi, kenapa ni?!

Boleh tak kalau Fot ikut phi?

Tak boleh Fot...

Phi, bukan dulu kita dah janji ke susah,senang kita bersama??? Phi dah lupa ke janji tu...

Phi, Fot nak ikut phi...

Phi tak lupa janji tu Fot, cuma...

CUMA APA PHI? PHI DAH TAK SAYANGKAN FOT KE?!....

Phi sayangkan adik phi ni, cuma hidup phi tak sesenang itu Fot... Kalau kamu ikut phi nanti kamu susah nak kuliah dekat situ dan besar kemungkinan masa depan kamu akan hancur...

Fot sedia phi, Fot sayangkan Phi sangat. Tolong lah phi, Fot nak ikut...

Hmm kalau aku tak bagi dia duduk ngan aku, nanti dia benci aku... Kalau aku bagi jugak nanti masa depan dia akan hancur... "Batin Nanon"

Plis Phi "Kata Fot"

Kalau kamu nak ikut tapi cepat kemas barang phi tunggu dekat kereta "Kata Nanon"

Di dalam kereta/

Urmm Win aku boleh tak nak duduk kejap kat rumah sewa kau tu? "Tanya Nanon di dalam call itu"

Kenapa kau nak duduk situ? Ada prob ker? "Tanya Win"

Urmm nanti aku cerita, btww plisss bagi aku duduk kat situ 1 hari jer. Nanti aku dah ada duit aku bayar. Aku tengah dalam prob ni "Kata Nanon"

Urmm actually Non tak payah bayar, just tinggal dekat situ jer. Win dah tak nak buat rumah sewa so Non boleh tinggal dekat situ and kat sana dah ada perabot Non tinggal duduk kat situ jer ehh. Esok Win datang kat sana. Kunci rumah tu Win letak dalam pasu kecil atas rak kasut. "Kata Win Metawin"

Awwww tyy Winnnn "Kata Nanon"

Okayyy kau drive elok-elok ye. Byerrr "Kata Win lalu menutup call itu"

Phi tengah call dengan siapa? "Tanya Fot"

Owh phi tengah call dengan kawan phi "Kata Nanon"

Phi, boleh tak Fot nak tanya sesuatu? "Tanya Fot"

Boleh, Fot nak tanya apa? "Tanya Nanon balik"

Kenapa Mae halau Phi? Kalau phi tak sedia bagi tahu pun takpe "Tanya Fot dengan tidak tahu apa-apa"

Urmm macam Fot, kita berdua omega right? So 1 hari tu Fot ingat tak yang phi cakap nak pergi kedai beli Samyang kejap "Kata Nanon"

My Possessive BoyfriendWhere stories live. Discover now