5

243 16 4
                                    

Semasa acara perkahwinan GemFot, hujan tiba-tiba menjadi deras dan ribut. Majlis perkahwinan tu diorang buat kat outside

Fot!! Sini, jangan main hujan!

Kejap lah Gem, Fot nak tengok kejap

Fot!! Ai Fourth! Fourth Nattawat Vihokratana! "Marah Gem kerana panggilannya tidak disahut"

Aaaaaa sorry lah Gemmm. Jangan lah marah. Fot mintak maaf.

Hmm k "Jawab Gemini ringkas lalu pergi meninggalkan Fourth"

Aii Fourth, apa yang kau dah buat ni? "Tanya Nanon"

Mana ada saya buat apa-apa phi. Dia tiba-tiba marah. "Kata Fourth yang masih tidak sedar dengan kesalahannya itu"

Di rumah Gemfot, di bilik mereka berdua/

Gemmmm, tolong Fot bukak tali dekat baju ni

Malas. Pastu?

Gem masih marah?

Aku marah?

HAHAHA "Gemini tertawa seperti seorang pisikopat"

Fot masih tak sedar apa yang Fot dah buat Harini? Hmm? "Tanya Gemini sambil menolak Fourth ke dinding"

Pertama, Fot dah tinggalkan Gem waktu nak pergi sekolah.

Kedua, Fot menghindar dari Gem waktu dekat sekolah.

Ketiga, Gem dah cuba dekat dengan Fot. Tapi Fot buat apa? Fot menghindar lagi.

Keempat, Fot pakai baju perkahwinan ketat. Haritu Gem suruh tukar desain, Fourth tak nak

Kelima, Gem panggil Fot tadi, tapi Fot buat tak tahu.

Keenam Fot main hujan + baju perkahwinan kita warna putih.

Makin double kesalahan Fot waktu majlis perkahwinan tadi.

I don't like you showing your body to others

You will not be able to escape from me tonight Fourth Nattawat.

Pagi/

Fot, hmm? "Gemini meraba-meraba tilam katil di sebelahnya"

Fot? Fot?? "Gemini mencari Fourth di dalam bilik itu tetapi dia tidak dapat menjumpai Fot"

Gemini turun ke ruang tamu untuk mencari Fourth/

Fourth? Apa yang Fot buat kat sini? Tak sakit ke? "Tanya Gemini"

Fot nak buat sarapan. Kalau sakit tu sikit lah.

Kalau sakit tu sikit. Jom sambung buat, biar Fot tak boleh jalan terus. "Kata Gemini sambil merangkul pinggang Fourth"

Aii Gemm!!

Esok/

Fott, Gem nak pergi markas kejap tauuu "Kata Gemini"

Okayy Gemiii

Kalau Fot nak beli pape bagitahu Gem tau

Okieee

Petang/

Hmm Fourth buat ape lah agaknya? Aku chat dia lah kejap. Ehh Mark hantar ape ni??

Wow Fot, Looks like you missed my punishment

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wow Fot, Looks like you missed my punishment. Pftt look tonight Fourth Nattawat

Fourth Pov/

Fourth Pov/

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Matilah aku malam niiii😭😭😭

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Matilah aku malam niiii😭😭😭. Ehh, mwhehehe aku ada idea supaya aku tak kena hukuman..."Gumam Fourth sambil tersenyum seperti kerang busuk"

Fot menyelinap masuk dari pintu belakang di bahagian dapur, kerana dia tahu yang Gem akan menunggunya dari pintu depan.

Tiba-tiba...

...

Ehhh Tuan Fourth? Kenapa Tuan Fourth masuk dari pintu belakang? "Tanya bibik di rumah itu"

Uhmm, hehe... Bik jangan bagitahu Gem kalau saya dah balik rumah okay.

H-hah? T-tapi Tuan Gemini sudah berada di sini Tuan Fourth "Tunjuk bibik itu"

H-habis lah a-aku... "Gumam Fourth sambil melihat Gemini yang sedang meminum air kopi"

Urm bik, suruh semua bibik cuti sekarang. Sampai minggu depan. Don't worry, saya akan tetap bagi gaji.

Okay, saya akan suruh semua bibik bercuti sekarang. Oh ya, terima kasih Tuan Gemini dan Tuan Fourth.

Bibik itu terus memberitahu semua bibik yang lain dan terus pergi bercuti/

Fourth, kenapa masuk ikut pintu dapur hmm? "Tanya Gemini"

U-uhmm p-pintu depan t-tu rosak lah... Hehe... "Tipu Fourth"

Bukan Gem dah suruh orang baiki pintu depan tu ke?

Bodyguard, cari orang yang baiki pintu depan tu. Letak dia dekat ruang bawah tanah. "Gemini sengaja menyuruh bodyguardnya mencari orang itu supaya Fourth mengaku kesalahannya sendiri"

Ehhh Gemm, F-Fot m-main jer. Pintu depan tu tak rosak pun... Jangan lah tangkap dia.

Awak jangan ikut cakap Gemi tau. Jangan tangkap dia. Awak dah boleh pergi jaga depan tu "Ucap Fourth kepada bodyguard itu. "

Habis tu kenapa Fourth masuk rumah ikut pintu belakang? Nak lari dari hukuman Gemi ke? Pftt you can't run away from me Fourth...

You have made many mistakes today. So you have to receive double punishment. "Ucap Gemini sambil mengangkat badan Fourth yang kecil itu"

Aii Gemmmm!!!





Hye guyssss, sorry dah lama tak update and plizz lah vote and follow my acc bru lah aku semangat nak buat ceritaaa.

My Possessive BoyfriendWhere stories live. Discover now