Aduh, penat nye .Pawat mana Year? "Kata Nanon lalu melabuhkan punggungnya ke atas sofa yang berada di tengah ruang tamu itu"
Owh Terr suruh Phi Offgun tolong jagakan dia "Kata Ohm dengan santai"
Terr, tadi awak ingat tak apa yang awak janji dengan New Year "Kata Ohm sambil membuka butang bajunya"
E-erm Non t-tak janji a-apa-apa pun. Jomlah Paw, Non nak makan lapar "Kata Nanon dengan gagap dan menukar topik"
Terr, junior Paw ni pun lapar. Sampai hati Non bagi dia lapar 1 tahun..."Kata Ohm sambil memeluk Nanon"
Aii Pawat! Jangan lah Pawat!!! Non tengah penat ni "Kata Nanon"
Ai Ohm!!! Shia Paw!!! "Kata Nanon yang ingin lari dari Ohm tetapi Ohm sudah sempat menarik tangannya dahulu"
Pawat mencium leher Nanon seperti dalam series Bad Buddy eps 12 4/4*
Skip pagi/
Aduh, penatnya "Kata Nanon yang masih lagi baring diatas katil"
Eeeee comel lah Pawat niiiii "Kata Nanon sambil mengelus rambut Pawat yang sedang tidur di atas perutnya itu"
[jangan mudah percaya dengan muka comelnya ini] -_-
Paw, Non nak mandi ni. Bangun. Tidur dekat bantal sana "Kata Nanon"
Hmm, taknak lah terr. Paw nak tidur atas perut kecil milik Pawat ni "Kata Pawat sambil memegang perut Nanon"
Kalau Pawat tak nak bangun, kita tak boleh mandi sama-sama "Kata Nanon"
Okay jom mandi "Kata Pawat lalu mendukung Nanon dan membawanya ke tandas"
Sementara Gemfot/
Fotttt kitaorang rindu kau tau. Kenapa kau asyik tak datang sekolah? Pastu tiba-tiba cikgu cakap kau keluar sekolah "Kata Ford sambil memeluk Fot"
Alahh sorry lah korang "Kata Fot"
Fot, Fot nak tahu something tak? "Tanya Prom"
Ape?? "Tanya Fot balik"
Si Gem di- "Belum sempat Captain menghabiskan percakapannya Gemini menutup mulut Captain"
Ishhh Gem! Jangan lah tutup mulut Captain! "Marah Fot dekat Gemini"
Si Gemini ni rindu kau sangat sampai tak nak makan makanan "Kata Mark"
Ai sat Mark! "Jeling Gem"
Gem! Jangan buat macam tu lagi, nanti sakit macam mana "Kata Fot sambil melihat Gem"
Okay teerak "Kata Gem"
Huerkk, nak termuntah aku tengok korang berdua "Kata Prom"
Elehh nanti kau buat bende yang sama jugak "Kata Ford"
Asal pulak? "Kata Prom"
Kau terima jerlah Mick tu. Dia dahlah pandai,cantik,comel. Kalau kau tak nak dia bagi aku "Kata Captain"
Ehh tak berani aku mintak restu ngan abang dia tu "Kata Prom"
Alah kau cuba jerlah "Kata Fot"
Peluang emas tu wehh rugi kau tak mintak restu. Takut nanti dah ada orang cop "Kata Ford"
Dengar Cite abang kau rapat dengan abang Mick kan? "Tanya Prom"
Hooh "Kata Fourth"
Spqsrjcmmdfjvjfcdfj "Kata Prom sambil malu2 kucing"
Kau cakap ape ni Prom? "Tanya Fourth"
Spsrjchvhdmcdnxadyst "Kata Prom"
Heh kau cakap camtu tak silap Allien pun tak paham "Kata Satang"
Yerlah" aku nak suruh kau mintak nom phi Win dekat abang kau "Kata Prom"
Ceyyyyy "Perli semua team chinzhilla"
Ishh diam lah korang! "Marah Prom"
Utututututu Ada orang tengah marah "Ejek Captain"
.
.
.
Esok/Gem, kita kahwin bila? "Tanya Fourth"
Bulan depan. Kenapa? Fot dah tak sabar ke nak kahwin? "Tanya Gemini sambil tersenyum lebar"
Mana ada! Fot tanya jer!
Alolololo Gem main-main jer. "Ucap Gem sambil mencubit pipi Fot"
Boleh tak jangan buat dunia ni untuk korang berdua jer?! Kit Ati orang single tengok korang berdua bersweet-sweet ni tau! "Marah Prom"
Heh kau pergi lah tempat lain! Jangan lah duk kat sini. "Marah Gem semula"
Yerlah-yerlah. Jum Fot kita pergi. Kita kan kena kesian kan orang single.
Byee Prom.
.
.
.
.
Spoiler next Bab 5/Gemmmm, tolong Fot bukak tali dekat baju ni
Malas. Pastu?
Gem masih marah?
Aku marah?
HAHAHA "Gemini tertawa seperti seorang pisikopat"
Fot masih tak sedar apa yang Fot dah buat Harini? Hmm? "Tanya Gemini sambil menolak Fourth ke dinding"
Idkk korang tolong lah vote🙏🏻😭 tyy kalau dah vote cerita ni.
YOU ARE READING
My Possessive Boyfriend
Romanceidkk korang baca lah ekk -Gemfot -Ohmnon -Markford -winnysatang