3

293 17 0
                                    

Skip ketika mereka sudah sampai di rumah ohm/

Papaaa "Kata New Year"

Awww comel lah New Year niii "Kata Ohm lalu mencubit pipi New Year"

Gemmm! Phi dah balik "Kata Ohm"

Haa okayyy "Kata Gem lalu turun ke tingkat bawah"

Ehhhh Gem?!! "Tanya Fot"

Omgg thank you phi dah bawak bidadari Gem balikk. Fot asal kau asyik tak datang sekolah? Aku rindu kau tau! Pastu tiba-tiba aku dapat tau yang Faen aku ni dah keluar dari sekolah."Kata Gemini sambil memeluk Fot"

Ishh Gem! Lepas! Abang aku nampak lah!! "Kata Fot"

Okay macam tu jum peluk dalam bilik "Kata Gem"

Urm Fot boleh duduk sebilik dulu dengan Gem okay "Kata Ohm"

Okay phi Ohm "Kata Fot"

Skip pagi/

Sawatdee Dad,Pa,Phi Dewnani,Phi Offgun "Kata Ohm"

Sawatdee, siapa tu yang kamu bawak Ohm? "Tanya Mile Yang sedang melihat Ohm mendukung seorang bayi"

Urm, ni anak Ohm "Kata Ohm"

HAH?! ANAK OHM?!! "Terkejut adik beradik Ohm"

Bunyi suara New Year menangis/

Therakk, meh sini New Year "Kata Nanon"

Kenapa kamu kahwin tak bagi tahu dad dengan papa? "Tanya Mile"

Urm actually dia lah orang yang Ohm cari 1 tahun yang lalu. Pasal kejadian tu..."Kata Ohm"

Sebenarnya Family dia dah tahu pasal tu termasuk Gemini*

So kamu berdua belum kahwin lagi lah kan? "Tanya Dew"

Haah phi "Kata Ohm"

So kamu berdua nak kahwin bila? "Tanya Apo"

Maybe lusa "Kata Ohm"

Okay. So esok dah kena booking dewan"Kata Off"

Okay phi "Kata Ohm"

Awww comel lah cucu papa niiii. Apa nama dia ni? And what's your name too? "Tanya Apo"

Ermmm nama saya Nanon uncl-

Jangan panggil uncle just panggil dad,papa kan korang dah nak kahwin "Kata Apo"

Uhm okay pa,saya Nanon and dia New Year "Kata Nanon sambil menunjukkan New Year"

Comel lah New Year!! "Kata Gun sambil mencubit pipi New Year"

Gemfot/

Fot kenapa kau berhenti sekolah? Kawan-kawan kau semua rindu kat kau. Pastu macam mana kau nak menang Hot Wave? "Kata Gemini"

Urmm kan Fot tinggal dengan phi Fot. So duduk rumah Fot kena tolong jaga anak phi Fot. Jadi tak sempat pergi sekolah "Kata Fot"

Urmm jom esok pergi sekolah? "Tanya Gem"

Habis tu nanti siapa nak jaga anak phi Fot? Lepastu kan Fot dah keluar dari sekolah tu "Tanya Fot"

Alaa nanti Gem bagi tahu lah dekat Phi Ohm buat sewa babysitter and nanti Gem bagitahu lah kat Dad Gem suruh guru besar kita masukkan Fot dalam sekolah tu balik

Fottt tengok ni "Kata Gem"

Fourth menoleh kebelakang dan melihat Gemini memegang sejambak bunga ros/

Will you be my boyfie forever? Until we get married?"Tanya Gem"

My Possessive BoyfriendWhere stories live. Discover now