dediğim gibi 2 hafta sonradan başlıyorum bol bol yorum ve oy kullanırsanız sevinirim hepinizi öpüyorum🤍⭐🎀
2 hafta sonra yarışma günü
'Felix çok stres yaptım altıma işicem' off fena stres yaptım ya neyse kıyafetlerimizi giydik şuan saçlarımız ve makyajımız yapılıyor bu arada Changbin ile Jeongin sevgili oldu darısı Felixle Hyunjin'in başına ikide birbirinden hoşlanıyoo cunkuu
(kıyafetleri böyle hayal edin)
sonunda makyajda bitti şimdi sıranın bize gelmesini bekliyoruz çok çalışmıştık üçümüzde inşallah birinci oluruz odanın kapısını açıldı ve içeri Jeongin Minho ve Hyunjin girdi 'oha çok yakışıklısın Binnie' dedi Jeongin ve Changbin'in yanına koştu ve ona sarıldı 'teşekkür ederim bebeğim' dedi Changbin ve Jeongin'in dudağından optu tabi biz bu arada gözlerimizi kapattık(!) onlara bakmioduk(!) 'Lan aşk kuşları yeter' dedim ve masanın üstünden suyumu aldım 'kıskanma Jisung seninde olur bi gün' dedi Jeongin 'olmasın gerek yok' dedim ama tabiki gerek var!? Bu arada ben sanırım Minho'dan hoşlanmaya başladım ama sanırım emin değilim yani Felix hoşlanıyorsun diyo ama bilmiyorum ya çok karışık 'sıranız geldi' dedi Minho sahneyi işaret ederek 'bol şans sevgilim birinci olursunuz inşallah' dedi Jeongin ve Changbine sarıldı 'bol şanslar!' dedi Hyunjin 'iyi şanslar' dedi Minho ve sahneye çıktık... anani skm cok dolu her yerde insan var mk... yarışma için olan dans kategorisini yapmaya başladık ve sonlara doğru benim mukkemel anksiyetem ortama giriş yaptı ama ben çaktırmamaya çalıştım olabilridigince ama ellerin fena titriyordu..