7

815 84 37
                                    

heheh fic sanki üzücü gibi duruo ama değil merak etmeyin ⭐🎀🤍

'o adam kimdi Jisung' dedi Minho bana hafifçe yaklaşarak 'b-babam' dedim onun babam olmasını istemiyordum ve babam olarak 'iyi yemek alcam istediğin bisi var mı?' dedi ayağa kalkarken 'aslında... doner istiyorum' 'tamam hemen geliyorum' dedi ve odadan çıktı... uzun süre beyaz duvara baktım ve aklımdaki düşünceleri silmeye çalıştım

16 yıl önce

'oğlum... gel bakalim' dedi annem kollarını açarak hemen koştum ve kolları arasına girdim 'Anne... Babam gelecek mi... Gene sana vurur mu' dedim anneme sıkıca sarılirken 'vurmaz baban bana bebeğim korkma'dedi ve kapı çaldı annem saçlarıma bi öpücük bıraktı ve hafifçe geri cekildi kapıya doğru ilerlemeye basladi kapiyi açtı...' Jisung! 'diye bağırdı babam' e-efendim baba'dedim ve yanına gittim yanında bir kız çocuğu gördüm 'büyüyünce bununla evleneceksin Jisung o yüzden tanışın!' dedi sanırım kızda şiddet görüyordu çünkü onunda her yeri morarmisti 'merhaba ben Jisung' dedim ve elimi ona uzattim o da ürkek bir şekilde elini uzattı 'bende Lia' dedi 'içeri geçin hadi' dedi babam bizde hemen içeri geçtik evlenmenin ne demek olduğunu bilmiyordum... kızla biraz sohbet edip oyun oynadıktan sonra eve gitti ve babam birseye sinirlenmişti ve annemi dövüyordu hemen annemin önüne atladım 'anneme vurma baba-' dememle yüzüme yumruğu yemem bir olmuştu yere düşmüştüm ve babam beni tekmelemeye başladı sanki kemiklerim kırılıyor gibi acı hissetmiştim...

günümüz

kapının calmasi ile düşüncelerimden kurtuldum ve içeri Minho girdi ve elinde tavuk döner vardı' teşekkür ederim' dedim ve elinden döneri aldım hemen gömdum 'cikis işlerini Chan hyung hallediyo yarım saate cikariz' dedi ben hala döneri yiyordum maşallah bitmiodu ki mk

2 gün sonra

birazdan bizimkiler gelir diye evi topladım çünkü ev savaş alanı gibiydi evi topladıktan sonra mutfağa gittim ve su aldım hemen suyu içtim ve kapı çaldı bizimkiler gelmiştir diye hemen açtım ve karşımda lisede bana takıntılı olan o iti gördüm 'oo Jisungie çok büyümüşsün' dedi 'ne istiyorsun James' dedim ve önüme düşen saçlarımı geriye attım 'hmm... sanırım seni istiyorum' dedi ve orospu gülüşü yaptı pust 'siktir git amina kodumun takigi!' dedim ve kapıyı kapatmaya çalıştım ama sikik kapiyi ayağı ile tuttu 'ya siktir git aptal herif!' dedim ve kapıyı daha çok zorladım tabi o götelek duru mu siktiğimin kapısını daha çok ittirdi benden güçlü olduğu için kapi açılmıştı 'Jisungie' dedi ve bana doğru yürümeye başladı bende otomatik olarak geriye adim ladım 'lan götelek siktir git yaklaşma bana!' dedim ve elimi öne doğru uzattim... of amk keşke Minho gel- ne diyorum lan ben!? mk beyni mal düşünceler ne kadar aptalım! 'lan yaklaşma pust!' dedim ama kıt beyinli anlamio hala gelio sonra Bi anda kapıdan içeri uçarak Minho ve bizim grup girdi 'oha mk!' diye bağırdı Minho tabii mk bnde böyle bisi görsem bağırırım 'Anani skm yardım edin!' diye bağırdım James arkasını döndü 'Bunlar kim lan!?' dedi ben neyin içindeyim mk 'gel sana göstereyim kimim!' dedi Minho ve James'e anasının amini tersten gösterdi baya kırdı burnunu mk...

yarim saat sonra

'Jisung hep ben mi seni kurtaracağım be güzelim' dedi Minho yanımda otururken anani skm ya güzelim deme işte kalbim çıkacak mk! of mk! 'kurtarmak istemiyosan kurtarma Minho' dedim bildiğin çocuğa laf koymuştum aslında amacim bu değildi 'Gencler ben çok sıkıldım ya bara gidelim!' dedi Seo herkes 'evet' diyince yola çıktık en yakındaki bara gittik on beş dakika sonra bara varmıştik ve en arkalardan bi masaya oturduk herkes viski almisti ben viskiyi sevmediğim için kokteyl almistim Seungmin ve Chan yan yanaydilar Chan Seungmin bakışlari ile yiyordu büyük ihtimalle burdan sonra Seungmin yürüyemeyecek Seo ve Jeongin de yanyanaydilar Hyunjin ve Felix baya flört ediodular ne zaman olacaklar diye nöbet tutuyorum resmen mk sonra bakışlarım Minho'yu buldu ve birkaç saniye ona baktım gerçekten çok yakisikliydi mk neyse sonra önüme döndüm 'biz kalkalım artık dimi bebegim' dedi Chan Seungmin in elini tutarak 'iyi hadi görüşürüz' dedim ve onlar aramızdan ayrıldılar 'bari bizde kalkalim Jeongin'in uykusu gelmis' dedi Seo Jeongin Seonun göğüsüne kafasını yaslamış bir şekilde duruyordu ve sonra onlarda gittiler biz suan 4 kisi kalmıştık Hyunjin Felix Minho ve Ben Felixle Hyunjin baya Bi flörtü ilerlettiler iyi konuşuyorlardı birkaç dakika onlari dinledim 'ne yapalım ya sıkıldım' dedim ve arkama yaslandım Minho'nun elinin arkamda olduğunu görmediğim için arkama yaşlandığımda Minho'nun elinin üstüne oturmuş olmustum ve Minho siritmisti ama ben hemen geri çekildim 'pardon görmedim' dedim 'sorun değil benim için hava hoş' dedi Minho ve sırıtarak önünü döndü bende artık içmeyi bırakmıştım çünkü daha fazla içersem sarhoş olurdum büyük ihtimalle birkaç dakika sonra yanımıza bi kiz geldi 'merhaba' dedi bize bakarak 'aleykümselam' dedim 'oturabiliryimim' dedi ve Minhoya yaklaştı içimde bisi oturmuştu sanki sinir olabilirdi neden Minhoya yaklaştı ki şimdi 'oturma' diye tersledim kızı 'otur' dedi Minho şaka mı yapiyo bu mk! kız Minho'nun yanına oturdu 'ee nasılsın' dedi Minhoya bakarak mk bi makyaj yapmış kız filli boyaya benzio o dekolte ne mk tövbe estağfurullah benim sinirlerim fena gerilmisti... neden sinirlendim ki ben o benim hiçbirşeyim değil ama bu içimdeki sikik sinire hakim olamadım kız Minhoya daha çok yaklasinca daha çok sinirlenmiştim ve Minho'yu benim oturduğum yere doğru çektim ve bende Minho'nun oturduğu yere oturdum yani onların arasına oturmuş oldum Minho garip bir ifade ile bana baktı 'ne yapıyorsun Jisung' dedi 'sus Minho' dedim yanımdaki kıza bi bakış attım kız sanırım korkmuştu ve arkasına yaslanmisti 'ne susu Jisung' dedi Minho 'sen yoksa kis-' dedi ve hemen sözünü kestim 'hayır yok öyle bisi!' dedim ve soldaki melek deftere yazı yazdı 'sen nası bi yalancısın Jisung kıskandın işte kabul et' dedi soldaki melek 'bu sefer katılıyorum aşıksın iste' dedi sağdaki melek kafamda bi susmuo ki mk! neyse Minho arkasına yaslandi ve bana bakmaya başladı 'ne bakiyosun' dedim 'Jisung bisi diyim mi?' dedi Minho...

hehehe evet biraz puştluk yaptım mukemmel bi yerde bitirdim🖕🥰neyse zaten bugün yazarım devamını 🤍🎀⭐oy vermeyi unutmayin la bide yorum yapın sizce Minho ne diycek🥰🤗😽

pompalamasyon-minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin