hepinizden çok özür dilerim telefon yasağı yedim yeni bölüm atamadım o yüzden ⭐🎀 bu fic neden tuttu onu da anlamadım bence kötü oldu ama beğendiyseniz devam ettiririm tabii🤍🤍hepinizi öptum iyi okumalar 🤍🤍
5 saat once
'Jisung!' dedi Lix 'he?' dedim ve lix'in yanına gittim 'ben bisi yaptım'aha sictik bu salak gene bisi yapmış' ne yaptın? ' dedim artık bıktım mk cidden ya bi bitmiyo' şey.. ee... senin... instagramina... Minho'yu... paylaştım... ' ha? ne dedi bu lan?' naptn naptin' 'senin instaya Minho'yu paylaştım' 'benim kafa iyi değil naptn oğlum?' 'insagrama Minho'yu paylaştım' 'keske ananın rahminde kalaydın gerizekali!' dedim ve Felix'in ense köküne şamarı çarptım 'nerde telefonum' dedim ve Lix telefonumu uzattı 'o telefon zil sesimi' sap öpeyim mi şarkısını koymicaktin o zaman' dedi ve ben o arada hızla instagrama girdim ve gönderiyi Minho'nun gördüğünü gördüm ve telefonu bildiğin Felix'in yüzüne fırlattım 'gerizekali mal aptal öküz kulaklı antilop!' dedim ve sinirle mutfağa gittim Felix'te arkamdan geldi 'of olm ya kızma ben sana böyle mi yaptım' lan antilop çocuk ondan hoşlanıyorum sancak mal mısın amina goyim!? ' bi bardak su doldurdum ve suyu içtim aslında kötü çocuk değildi ama ondan hoşlanmıyorum yanlış anlayipta arkadaşlığımızın bozulmasını istemem açıkçası' bisi olmaz aciklariz durumu ya' 'aynen Lix iyice baktıralım durumu dimi!?' 'ya tamam ben konusurum bisi olmaz'
günümüz saati
işte durum böyle... Felix'e bi bakış attım ve konuşması gerektiğini söyledim 'ee şey Minho' dedi Felix 'ne?' dedi Minho öküz mk harbi öküz 'şey şu... instagram gönderisi var ya Jisung'un' dedi Felix 'ne göndermiş ki' dedi Minho bilmemezlikten gelerek 'Minho gördüğünü gördüm boşuna bilmemezlikten gelme zaten ben paylaşmadım bu gerizekali intikam için yapmış yanlış anlama diye bunlari söylüyorum' dedim tek nefeste konuşmuştum resmen nefes nefese kaldım 'tamam sorun degil' dedi ve önüne döndü 'peki neden saç rengini değiştirdin?' dedi Lix 'sizi ilgilendirmez' dedi öküz oğlu öküz harbi öküz mk... he bu arada Seo nerde derseniz o şuan Jeongin ile yemege gitmişler!? adamdaki rahatlığa bak mk!? neyse konumuza dönelim 'o zaman derse başlayalım' dedi Hyunjin bunlarda Felix'le hena iyi olur he! 'la lix sen bu Hyunjin'le fena iyi olursunuz he' dedim sadece Felix'in duyabilecegi bi tonda 'lan kes ben diyomuyum Minho ile mükemmel olursunuz diye' dedi 'ne alaka mk?' dedim ve önüme döndüm hyunjin bu arada şarkıyı ayarlamıştı 'Hadi bakalım öğrendiğiniz kareografiyi yapin' dedi Hyunjin Felix'le ben hemen ayağa kalktık ve kareografiyi yaptık çokta iyi olmasada yaptık yani bisiler 'öncekilere göre iyi' dedi öküz oğlu öküz çok soğuk ve duygusuz bisi bu aw 'teşekkürler' dedi Felix ve saygı anlamında hafifçe eğildi bende yerdeki suyu almak için eğildim bu arada Felix'in götu çok güzel he tam sikmelik şanslısın Hyunjin neyse konuya dönelim... suyu kafama diktim ve sonra tekrar yere koydum sonra karşıdaki aynadan kendime baktım ve terden ıslak olan saçlarımı düzelttim aha ben ne gördüm aha aha aha Hyunjin Felix'i fena kesiyoo ouyyyyyyy!!!! ee neyse devam edelim çok konudan saptik Felix'in kolunu koparircasina vurdum 'lan bu seni fena kesio' dedim fısıldayarak 'ona bakarsan Minho' da seni kesio ben bisi diom mu? 'dedi aynı şekilde fısıldayarak hemen bakışlarımı Minho'ya çevirdim ve onun kahverengi soğuk olan gözleri ile gözlerim kesişti ve hemen gözlerimi çektim...
2 saat sonra
'Felix!' Şuan neredeyiz bilin bakalım şuan Felix ile barayiz!? Felix zorladı o yüzden geldik 'ne var olm? Ne bagrion yarrm!' dedi gözleri hafif kapalıydı fena sarhoş olmuştuk ikimizinde alkole bağışıkligi yoktu bunu yeni öğrenmiştik 'olm çişim geldi ya' dedim ayağa kalkmaya çalışırken ama çalışırken yani kalkamadım çünkü 'gel kanka!' dedi Felix avuçlarını birleştirerek bende ona yaklaştık 'napion lan ne gelion!?' 'gel dedin ya olm geliom' biz böyle giderse bi bok yapamayız burda ya götümüz sikerler yada karakolluk oluruz mk 'o ne lan bisi var orda taşa benzio' dedi Felix bende gösterdiği yere baktım ve tabiki Hyunjini gösteriyordu ve yanında Minho vardı ne işi var lan bunların Burda!? aha geliolar 'Kim lan bu-anani sikm!' dedim düşmekten son anda kurtulurken Minho beni tutmuştu daha ayakta bile duramıyorum mk 'dikkat et cocuk' dedi Minho 'ne işiniz var sizin burda? kaç bardak içtiniz' dedi Hyunjin 'ben 3 bardak içtim Jisung 4 sanırım' dedi Felix 'nasıl bu kadar sarhoş oldunuz o zaman?' 'mk demek ki bağışıklığımiz yok lan beyinin mi yom senin?' diye çıkıştım ama gerçekten ne yaptigimi bilmiyorum ve hala Minho beni tutuyordu 'sende bırak lan ne tutuon öküz!' diye bağırdım Minho'ya ve Minhonun belimdeki elini ittirdim ve ittirdigim gibi yere düşmem bir olmuştu 'Jisung salakmısin sen cocugum?'...
off güzel oldu sanki bu bölüm... yakın zamanda smut yazmak istiyorum ama aşırı utanıyorum 🤗☺️ bi de bir sonraki bölümde 2 hafta sonraya atliycam hem daha çok yakınlaşmış olurlar hemde yarışma gunu olur diye🤍🤍🎀⭐ hepinizi optumm🎀⭐🤍ttden takip etmeyi unutmayın lann🤍