Ben böyle düşünürken annemin sesiyle düşüncelerim den kurtulup anneme baktım
-hey Teresa burda mısın? ?
- Bisey mi oldu anneciğim
-yemeğini bitirdiysen kalkabilirsin ben toplarım buraları
-Tamam anne ben odamı toplayayım o zaman
-hiç de çıkmaz odasından
-babaa:)
-Tamam tamam
Odama ilerler iken birde baktım annemle babam bana bakıp bir bişeyler konuşuyor merak etmedim değil doğrusu merdivenlerden ağır adım giderken aklıma Ashley ve Skyler ı getirmemek için daha da hızlı ilerledim bir yandan da şu ülkenin işi ne olacak onu merak ediyorum derken odama gelmistim bile odamı hızlı hızlı topladım biraz kitap okurum diye çıkardım (multide var) yinede sarmadı resim çizdim ama yinede canım çok sıkılıyor.
Dolabımı toplamak istedim ancak zaten toplu olduğu için bıraktım sonra aşağı indim babam bayağı korkmuş televizyonda son dakika haberleri izliyor-Baba eeee ne olmuş?
-sus bi sus Bak daha az önce yapılmış bir haber
" Texas sokaklarında ölü olarak bulunan kişi sayısı 26ya çıktı ölenlerin hepsinin boynunda diş izinin bulunması ise Texas halkını endişe ye düşürdü"
- Görüyor sun değil mi Teresa
- Ama ne yapa biliriz ki
- Başka Haberleri de açalım
" Elimize geçen güvenlik kayıtları nı hep birlikte izleyelim ancak şoke olacaksınız bakın bu kadın sabah saat 08:42 civarında evden çıkmış ilerliyor ve durdu değişik hareketler sergiliyor yanında kimse yok ve boynunu tutup yere yığıldı bu görüntüler kafalarda soru isareti bıraktı bu insanları vampirler mi öldürüyor yoksa bilinmeyen doğa üstü varlıklar mı? TEXAS' IN SIRRI NE? "
-ama baba bu çok saçma vampirler ne kamerada ne de videoda görünmezler
- ya diğer doğa üstü varlıkları bizi öldürmesi için çağırdıysa
- dur bi dk baba televizyon un sesini açar mısın?
" Evet son dakika!
Bütün insanlar Texas ı boşaltılıyor şimdiden 31 kişinin gittiği görülmektedir canlarını kurtarmak isteyen bu insanlar arabalarına atlayıp şehri terk ediyor "-aman Tanrımm bizde gitmeliyiz burdan yoksa olecegiz
- ama baba
- hadi dedim annene de söyle 1-2 saat icinde çıkacağız burdan ben kilerden kutu ve kolileri çıkarıyorum çabuk
- Tamam babacığım
Annemin yanına gittim ve onada söyledim tamam dedi ve eşyalarını toplamaya başladı bende gittim odama hemen Dolabımı açtım be var ne yok çıkardım ama tabii ki Ashleyin günlüğüne dokunmadım babam getirdiği kolileri doldurdum babam haklı sonucta burda yaşayamayızki daha fazla kolilerimi aşağı taşıdım annemle mutfaktaki tabak çanak bardak falan topladık ayriyetten yanımıza soğan aldık vampirler sogandan nefret eder bilirsiniz babama yardım ettim arabanın bagajına kolileri yerlestirdik ayriyetten kendi getirdiğimiz televizyon ocak fırın bulaşık ve çamaşır makinesinide yerlestirdik hazirdik babam bagajı kapattı ve kitledi bizde arabaya bindik annem korktuğu için biraz soğan alıp arka koltuğa oturdu Californiaya taşınıyoruz tekrar belki bu yaşadıklarımızı unuturuz fakat annem pek de iyi görünmüyor neyse araba hareket etti ve yolculuk başladı elveda Texas....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir ve insan
VampireTeresa Ashleyin gizemli kayboluşunun merakıyla onu bulmayı hedefler onu kaçıran kim? insan mı ? hayır .