Ben umudun yanına oturdum ve yemeği yemeye başladım . Tabağımı mü'min birisi olarak sünnetleldim. Sonra annem bana Eylül bizim beste teyzenle sana söyleceklerimiz var dedi. Ben donuk bir halde onların söylediklerini dinlemeye hazırlandım ve beste teyze Söze başladı . Eylülcüğüm biliyorsun biz annenle eskiden beri arkadaşız ayrıca görüyoruzki sende umutla iyi anlaştınız ayrıca burası çok güzel bir yer oturduğunuz sitede gayet Güvenli ve güzel umutta çok sevdi buraları o Yüzden diyeceğim şey şu ki sizin bu evin terasıyla Yanyana dipdibe bir ev varya ( bizim evimiz ikizevlerden Dubleks ve geniştir) hani işte o evi biz aldık artık yani hep birlikte olabileceğiz bundan sonra dedi . Ben nasıl gerçektenmi dedim. Annemde gerçek Eylülcüm artık beste teyzenlerle komşu olacağız dedi . Ben içimden Sevinç gösterileri Yaptım ve sonra tamamda daha dün annemle beste teyze Konuşurken duydum gideceğinizi dedim annem ve beste teyzeye onlarda bana evin tadilatı,boyası,yerleşimi,temizliği,bakımı felan 6 ay sürecekmiş beste teyzede bu süre zarfında bize Yük olmak istemediğini otelde kalacaklarını söylemiş ama annem vazgeçirmiş tabikide bende beste teyzeye iyiki gitmediklerini evimizde yer olduğunu söyledim . Yemekten sonra anneme umutla birlikte dışarı çıkıp çıkamayacağımızı sordum cevabı tabiiikide Ewt oldu .Ben umutla beraber dışarı çıktım . Umut bana süprizini beğenip beğenmediğimi sordu . Ben ona nasıl beğenmem bayıldım böyle bir fikire bayıldım dedim. Umutta bana artık 3 ay aynı eVde geriye kalan uzunca yıllar Yanyana evlerde birlikteyiz hayat bize güzel aşkım dedi. Bende ona katıldım. Artık umutla hep beraber olucağımız için kutlama yapmalıyız diye düşündüm ve Umut'a beni takip et dedim. O da bana nereye dedi. Ben kutlamaya bebeğim kutlamaya dedim. Ve Yürüdük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-MİSAFİR-2
Teen FictionEvinize gelen misafir belkide kalbinize yerleşir ve ev sahibi olur