Знайомство з богами Чорничного Виру (пантеон-галерея)

35 3 4
                                    

Увага! Розділ буде переписуватися та ще оновлюватися. Створений розділ спільними зусиллями та креативом учасників Чорничної тусовки, ідеї яких Освальд Артман записав і дописав, а далі уклав в одну главу. 

Перед Вами загальний пантеон богів Чорничного Виру. Більшість богів живе в замку богині Лейли на горі Айдос, що в самісінькому центрі континенту. Детальніше про конкретних богів, а саме - про їхнє життя та шалені дива, читайте вже в наступних розділах.

 Детальніше про конкретних богів, а саме - про їхнє життя та шалені дива, читайте вже в наступних розділах

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

ЛЕЙЛА — богиня сотворення та драми. Донька бога першопочатку Томата та богині часу Твельги. 

⊞ КОРОННІ ЦИТАТИ БОГИНІ (◕‿◕):

«Це Чорничний Вир, а не ромашкове поле!» (може сказати, коли щось збільшується до позначки "18+")

«Я, богиня драми та хитрощів. Відійди від мене, Смертний!»

«Я вас покараю. А куди ви діли мій батіг?»

«Ні! Ні! Богиню хитрості ти так просто не візьмеш! І із заду також! Ти куди, я все бачу?!»

«Я люблю ігри... люблю розтягувати задоволення!»

«Так, як я дістаю сама себе - більш ніхто не дістане!»

«Батіг чи покора?»

«Я народжена правити»

«Скину з чорничної башні».

✓ «Скину з чорничної башні»

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Чорничний Вир: боги, їхні творіння та шалені диваWhere stories live. Discover now