"هارۆ،
باشترین هاوڕێی، بۆی ڕوونکردەوە و ئاماژەی بەو حەوت نێرە کرد کە لەسەر مێزێک لە پێشەوەی دوورەوە دانیشتبوون وهارۆ وتی:
"ئەوان لەوێدان. پەیوەندییە بەناوبانگەکەی فرە خۆشەویستی کەمپەکە."وتی: دەنگۆی ئەوە هەیە کە ئەوان زۆر بەناوبانگن،
ئەمەش بووە هۆی ئەوەی برۆیەک بەرز بکاتەوە
"لەبەرچی ئەوە?"
ن/ت پرسیارت کرد.وتی:
"باشە، هەرچەندە ئەوان لە ئێستاوە گروپێکی گەورەن، بەڵام بڕیارە هەشت کەسیان هەبێت. هێشتا بەدوای دوا هاوڕێی ڕۆحیاندا دەگەڕێن"
وتی و ن/ت بەبێ ئاگاداری سەیری مەچەکی خۆتی دەکرد.چاوی لە حەوت سەرەتای ناوی مەچەکی بوو، بە تەواوی پشتگوێ دەخەست هەرچی باشترین هاوڕێت دەیگوت.
"دەزانی- هێی! تۆ حەوت سەرەتای ناوت لەسەر مەچەکت هەیە! چی ئەگەر-"
بە خێرایی دەستی خستە سەر دەمی.
"شوش! نامەوێت خەڵکی تر بزانن!"
تۆ چرپەت کرد هاوارت کرد.لەوەتەی سەرەتای ناوەکان لەسەر مەچەکی دەرکەوتوون، خەڵک بەردەوام پرسیاریان لەبارەی هاوڕێ ڕۆحییە فرەییەکانتەوە دەکرد. بە نەفرتی ناوی دەبەن بەهۆی ئەوەی حەوت کەسی هەبووە. پرسیارکردن کە پەیوەندییەکە چۆن کاردەکات و شتی تر کە پەیوەندییان بەوانەوە نەبوو.
لە هەموو ئەو پرسیارانە بێزار بووی کە لە کۆتاییدا پەردەپۆشی کرد.
"بەڵام چی ئەگەر. حەوت کوڕ هەن و، ئەوان بیری دوا هاوڕێی ڕۆحیان دەکەن. پاشان یەکێک لە ئێوە هەیە، و تۆ حەوت هاوڕێی ڕۆحت لەدەست دەچێت!"
ئهو ووتیخاڵێکی هەبوو، بەڵام ن/ت پێ وابوو بێسوود دەبێت.
"با ئەم بابەتە لاببەین، باشە؟"
ن/ت چاوی سوراند کرد، ئەویش پێکەنینێکی دەرکرد.وتی: باشە،
هەردووکیان بەردەوام بوون لە قسەکردن.
لەسەر مێزەکەی پێشەوەی دوور، ئەو کۆمەڵە کوڕانەی کە ن/ت و هارو باسییان دەکرد، گفتوگۆیەکی هاوشێوەی گفتوگۆی ئەوانیان دەکرد.
...؟؟؟/
"پێتوایە هەرگیز دوا هاوڕێی ڕۆحمان بدۆزینەوە؟"
یەکێک پرسی و گەورەکە زەردەخەنەیەکی نەرمی بۆ کرد.گوتی: "خەمخۆر مەبە منداڵ، دڵنیام کە دەیدۆزینەوە".
"چۆن ئەوەندە دڵنیای جین هیونگ؟"
یەکێکی تر پرسیاری کرد. ڕوونیکردەوە:
"ئایا ئێوە کوڕان لەبیرتان کردووە، دوا سەرەتای ونبوو خۆڵەمێشییە، ئەمەش ئاماژەیە بۆ ئەوەی کچە".
YOU ARE READING
هـَاوروحـَەکـٓەم
Romanceباس لە کچیک دەکات کە دەگاتە تەمەنی هەرزەکاری هاوروحەکانی دەدۆزێتەوە بەلام .... لە کاتی دۆزینەوەی هاوروحەکانی هەست بە خۆشەویستییەکی زۆر دەكات لە یەکێک بۆ هاوروحەکەی