هەر وەک چۆن بانگتان وتی
"ژیان بەردەوامە"
کەواتە پێویستە بەردەوامبین بۆ
ئەوەی روبەروی
خۆشی و ناخۆشی ژیان ببینەوە
________________________
..
.
"ئەو ڕاستییەی کە هاوڕێی ڕۆحمان بوو، وای لێکردم شەرمم بکەم. کچێکی ئاوا جوان دوا هاوڕێی ڕۆحمان بوو. نەمتوانی قسەی لەگەڵ بکەم لەکاتێکدا ئەوە تەنها بیرکردنەوەم بوو"
جونکوک ئەوەی بە چرپە وت جین زەردەخەنەی کرد و قۆڵەکانی لە دەوری جونگکووک پێچایەوە و ماچێکی خستە لای سەری."ئاساییە جونگکوک. من تەنها دڵخۆشم کە توانیت بیدۆزیتەوە"
بە چرپە وتی و جونگکوک لە باوەشیدا تواوەتەوە.گوتی:
"منیش هیونگ".- بەڕێزان ناوی چییە؟
نامجون پرسی."ن/ت، چۆی ن/ت."
..
..
..
.."دايە"
نت وتی- بەڵێ شیرینەکەم؟
ئەو وەلامی داوە .دەستی بەسەر دەمیدا دایەوە پێش ئەوەی دەستی لاببەت بۆ ئەوەی بە چرپە بڵێیت:
"یەکێک لە هاوڕێ ڕۆحییەکانم ناسی."
دایکی پێکەنینێکی دەرکرد.
دایکی گوتی: "دەزانم کچەکەم. پێش تۆ ئەوەم زانی."ن/ت باوەڕی نەدەکرد. پێی وا نەبوو هەرگیز هیچ کام لە هاوڕێ ڕۆحییەکانی بناسیت. ئەگەری ئەوەی کەسێک هاوڕێی ڕۆحی خۆی بدۆزێتەوە دەگمەن بوو. بەختی باش بوو کە توانی یەکێکیان بدۆزیتەوە.
دیسانەوە وتی: دایە
- ئەی شەشەکەی تر؟
نت دەپرسیت، بیری دێتەوە کە هێشتا شەشەکەی ترمابوون بیانناسێت."پێویستە لەگەڵ هاوڕێی ڕۆحەکەت باسی ئەوە بکەیت شیرینەکەم. ڕەنگە پێشتر هەندێک لەوانی دیکەی ناسیبێت".
دایکی وتیو ن/ت سەرت نزم و بەرز کردەوە بە مانای بەلێ هەرچەندە ئەو نەیدەتوانی بیبینێت.
"باشە، جارێکی تر کە بینم، لێی دەپرسم."
.
.هارو وتی:
"بەڵام، بەڕاستی. تۆ ئەوەندە بە بەختیت کە توانیت یەکێک لە هاوڕێ ڕۆحییەکانت بدۆزیتەوە."کەمێک مەچەکی کۆکردەوە بۆ ئەوەی سەیری سەرەتاییەکەی بکات.
ج.جەی کەی"ئەگەر کچ بێت چییە؟" نت پرسیاری لە هارۆ کرد ، ئەویش بە شێوەیەکی دراماتیک هەناسەی هەڵکێشا.
"ئۆه، ئەوا خودا یارمەتیم بدات چونکە ناتوانم لەگەڵ کچێکدا هاوڕێیەتی بکەم."
YOU ARE READING
هـَاوروحـَەکـٓەم
Romanceباس لە کچیک دەکات کە دەگاتە تەمەنی هەرزەکاری هاوروحەکانی دەدۆزێتەوە بەلام .... لە کاتی دۆزینەوەی هاوروحەکانی هەست بە خۆشەویستییەکی زۆر دەكات لە یەکێک بۆ هاوروحەکەی