پەرەی نوێ خوشەویستانم خوشی لێ وەربگرە️💓
..…
ئەوان لە ئێستاوە زۆر باش دەردەکەون، ڕاستە؟" جیمین بە سەرسوڕمانەوە ئاوەرێکی.
"تۆ پارک جیمینیت، ڕاستە؟"
جیمین بە سەرسوڕمانەوە سەیری کچەکەی بەردەمی کرد. لەناکاو بە زەقییەوە وتی:"جۆنگکوک ڕاستی کرد. بەڕاستی تۆ جوانیت.
بە تێگەیشتن لەوەی چی گوتووە، بە خێرایی دەمی داپۆشی. پێکەنینێکت هێنایە دەرەوە و دەبێتە هۆی ئەوەی جیمین زەردەخەنە بکات."ئۆه، ناوم جیمینە. پارک جیمین"
دەستی درێژ کرد و خۆی ناساند. بە خۆشحاڵیەوە دەستی گرت بەڵام بەهۆی ئەو پریشکە لەناکاوەی کە لە نێوان هەردووکیان دا ڕۆیشت بەستوو بوون.
هەستی خورانی مەچەک دووبارە بۆ نت گەڕایەوە. ئەمجارەیان سەرەتای ناوەکانی PJM سوور بوو.وازی لە دەستی هێنا و مەچەک خوراند، هەوڵی دەدا خورانەکە کەم بکاتەوە. جیمین دەستی گرت، نەیهێشت زیاتر بیخورێنی. گوتی:
"مەیخورێنە. تەنها خراپتری دەکات.... بۆ ماوەیەک ئاوا لێ گەرێ خۆی خورەکەی دەروا"هەردووکیان لە بێدەنگییەکی نائاساییدا بوون، نەیاندەزانی چی بە یەکتر بڵێن.
- دەتەوێت پەیکەرەکەم ببینیت؟
نت پرسی و بێدەنگیەکەی شکاند."وەرە لەگەڵم. "
وتی و جیمینت لەگەڵ خۆیۆا ڕاکێشا.کاتێک گەیشتە ئەوێ، ئاماژەت بە پەیکەرەکەی کرد. "ئەوەی لەوێ هی منە."
جیمین بە چاوی فراوانەوە سەیری پەیکەرەکەی کرد. سەرسامبوون بە هەر وردەکارییەک لەسەری.
واو پێم سەیرە چۆن توانیوتە وەها دروستی بکەیت.وبەرەو پڕۆژە تەواونەکراوەکە ڕۆیشت و لە نزیکەوە سەیری کرد.
"ئەمە زۆر جوان و سەرنجراکێشە نت"
وتی و ئاوڕێکی لە نت دایەوە و زەردەخەنەیەکی نەرمی بۆ کرد"بەڕاستی؟ تۆ تەنها ئەوە ناڵێیت تەنها لەبەر ئەوەی بەڕێکەوت یەکێک بیت لە هاوڕێ ڕۆحییەکانم، وایە؟"
پرسی و جیمین سەری لەقاند و پێکەنینێکی هێنایە دەرەوە."نا، ئەمە بەڕاستی زۆر جوانە."
جیمین زەردەخەنەی کرد کاتێک تێگەیشت کە نت باسی کردووە کە یەکێکە لە هاوڕێ ڕۆحییەکانی. ئەوە وای لێکرد هەست بە دڵخۆشی بکات."پێش ڕۆشتنم پلانم دانابوو کەمێک زیاتر کار لەسەر ئەم بابەتە بکەم. بەڵام هەمیشە کاری ترم بۆ پەیا دەبێت بۆیە دەبێت یەکەمجار کارەکانی تر بکەم دواتر ئەم کارە"
"ئەوە بەراستی زۆر سەرنجراکێشە"
"وە سەیری ئەوەش بکە"
جیمین سەرسام بوو بە وێنە زۆرەکانی دەوروبەری وێستگەی کارەکەی. بەڕاستی نت بەهرەمەند بوە. هەموو ئەو وێنانەی کە کێشاویەتی ئەوەندە ورد بوون. هەریەکەیان جیاواز بوون لەوانی تر.جیمین نەیدەزانی چۆن ئەوەندە بەختیان هەبووە هاوڕێیەکی ڕۆحی وا جوان و بەتوانایان دەستکەوتووە.
"جیمین"
لەناکاو ووتی و سەرنجی ڕاکێشا."بەڵێ؟"
"ئایا هەستکردن بە هەبوونی هاوڕێی ڕۆح ئەمەیە؟"
پرسیت، وای لێکرد برۆیەکی بەرز بکاتەوە."مەبەستم ئەوەیە پێش ئەوەی تۆ و جونگکوک بناسم، ئارەزووی هەستکردنم نەبوو کە دەستم بەسەردا بگیرێت ."
"بەڵێ. ڕەنگە هەر بۆیە هاوڕێی ڕۆح لەسەر هەموو یەکتر بێت، تەنانەت ئەگەر تازە یەکتریان ناسیبێت. وەک ئەوە وایە شتێک لە تۆدا بیەوێت تەنها لەگەڵیان بێت. وە لەگەڵ حەوت هاوڕێی ڕۆحدا، ئەم هەستە حەوت هێندە زیاتر دەبێت."
دوای ئەوەی جیمین تەواوی رۆژەکەی لەگەل نت بەسەر برد
"من لە ماڵەوەم!"
بانگی کرد و دەرگاکەی لە پشتیەوە داخست."سلاو، چۆن رۆژەکەت لەگەڵ نت بەسەر برد؟"
بە پەرۆشەوە پرسیاری کرد .جیمین بە زەردەخەنەیەکی کرد وتی:
"بەراستی رۆژیکی زۆر خۆش بوو نت کەسێکی زۆر روو خۆش و جوانە"جیمین لە نێوان هۆسۆک و نامجون دانیشت.
"دەی بۆمان باس بکە "
جین وتی"کاتێک بۆ یەکەمجار بینیم زۆر نازدار دەرکەوت. ". زەردەخەنەی سەر دەموچاوی گەشەی کرد کاتێک دەستی کرد بە باسکردنی کچەکە.
"ئەو ڕێگەی پێدام ئەو پەیکەرە ببینم کە کاری لەسەر دەکرد، وە زۆر جوان بوو. زۆر گەورە بوو. سەرسامم کرد کە چۆن کچێکی بچووکی وەک ئەو توانی شتێکی وا گەورە دروست بکات."
"کاتێک فیدباکەکەم پێدا، پرسیاری لێکردم کە ئایا من ئەوە ناڵێم تەنها لەبەر ئەوەی یەکێک بووم لە هاوڕێ ڕۆحییەکانی،! بیستنی ئەوە وای لێکردم هەست بە گەرمییەکی زۆر بکەم لە ناوەوە، هەست بە دڵخۆشییەکی زۆرم پێدەکرد."
زەردەخەنەکەی تەنیا فراوانتر دەبوو بە باسکردن لە نت ... یەکی تریش لەولاوە بە شیوەیەکی تر سەیری جیمین دەکات وەک ئەوە وایە پێ بلێت تکایە
باس لە خۆشەویستەکەم مەکە....
کـۆتایـی پەرەی پێنجەم
هیوادارم پەڕەکەتان بە دڵ بێت هەر چەندە ئەو پەڕەیە زۆر کورتە لە پەرەی داهاتوو قەرەبووی دەکەمەوە
.
600 وشە
YOU ARE READING
هـَاوروحـَەکـٓەم
Romanceباس لە کچیک دەکات کە دەگاتە تەمەنی هەرزەکاری هاوروحەکانی دەدۆزێتەوە بەلام .... لە کاتی دۆزینەوەی هاوروحەکانی هەست بە خۆشەویستییەکی زۆر دەكات لە یەکێک بۆ هاوروحەکەی