-ˋˏ ༻Darling༺ ˎˊ-
❧Wakasa ilk başlarda soğuk olacak tiplerdendir, zaman geçtikçe aradaki buzlar eriyecek ve daha samimi bir hale gelecektir.
❧Sevdiklerine fazlasıyla değer veren biri bu yüzden sizi el üstünde tutup koruyacaktır fakat üstünde çete üniforması olan biriyle çıkmak tehlikeleri doğuracağından dolayı ilk başlarda ilişkinizi saklamaya çalışabilir.
❧Toplum içinde temas yanlısı değil ama elini tutmaktan da çekinmeyecektir, özellikle kalabalık alanlarda elini beline koyup kendisine yakın durmanı sağlayacaktır.
❧İçmeyi seviyor kesinlikle bir bar gününe sahip olacaksınız ve benkei ile takeomi de size katılacaktır.
❧küçük bir ihtimalde olsa Shinichiro herzamanki gibi bir kadından red yediğinde onunla dalga geçecektir seninle övünecek ve hava atacaktır
❧Kıskanç olmasına rağmen bunu gizlemeye çalışıyor, senin onun özgüvensiz olduğunu düşünmeni istemiyor.
❧Ara sıra seni evine davet edecektir ve içki eşliğinde chase atlantic dinleyeceksinizdir (chase atlantic seveceğine eminim)
❧Onunla alışverişe çıkmak bir kabus. Sürekli olarak bıkkın bir ifadeyle ne zaman biteceğini sorup duruyor.
❧Balık tutmayı seviyor, beraber balık tutmaya gideceksiniz fakat tamamen bir fiyasko olacak.
Bir pazar günü beraber balık tutmaya karar vermiştiniz, Benkei ve Takeomi size eşlik etmeyi teklif etmişti ve red edememiştiniz.
Wakasa oltasını hazırlayıp uzağa fırlatmıştı, Takeomi ise aylaklık ediyordu ve oltasının ipi dolanmıştı bu duruma kıkırdayıp Wakasa'yı dürttün ve Takeomiyi işaret ettin o da Takeomiye yardım etmeye çalışırken iplere dolanmıştı. O sırada Benkei'yi deniz tutmuştu ve yandaki kovaya kusmakla meşguldü. Günün sonunda hiç balık tutamamış halde yorgun argın eve dönmüştünüz. Wakasa'nın sana olta kullanmayı öğretme planı ise tamamen mahvolmuştu.
❧Sarhoş olduğunda kapına dayanmak gibi bir alışkanlık kazandı. Öyle zamanlarda onunla ilgilenmen gerekiyor ve ardından seninle uyumak için mızmızlanıyor.
❧Favori buluşmularını söylemek gerekirse. Motor sürmek, Evde beraber vakit geçirmek, balık tutmak ve yemeğe gitmek olabilir.
❧Seni ilk defa bir elbise içinde gördüğünde bir süre gözlerinin içine bakmaktan kaçındı ve sessizleşti çünkü çok hoşuna gitmişti.
❧Böcekleri sevmiyor. Hemde hiç.
Beraber evde film izlemek için buluşmuştunuz ve Wakasa atıştırmalıkları ayarlıyordu. O sırada duvarda bir ev kırkayağı görüp çığlık attın. Wakasa anında içeri elindeki bıçakla daldı ve ona duvardaki böceği gösterdiğinde iğrenerek bakıp bir süre sustu ardından bıçağı bırakıp ceketini giydi. "Bundan sonra ev onundur" diyip seninle beraber evi terk etti... Ardından büyük ihtimalle eve ilaçlama şirketi çağırdı.
❧Bıkkın görünüşünün ardında gerçekten de bıkkın biri var... Sürekli yorgun duruyor ve eğer fazla hareketli biri isen seni kendi kucağına çekip zorla oturtacak ve "yerinde duramıyor musun?" "fazla haraketlisin başımı ağrıtıyorsun" tarzı söylemlerle kafasını boynuna gömüp dinlenmeye devam edicektir.
❧Romantik birisi değil fakat fark etmeden kelebek hissi yaşatan davranışlarda bulunup duruyor.
❧kısacası Wakasa sakin sessiz bir erkek arkadaş, kesinlikle korumacı ve kıskanç ama duygularını kendi içinde yaşıyor.
İstek için yyawhi ye teşekkür ediyorumm biraz kısa oldu üzgünüm umarım beğenirsinn ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☘Tokyo Revengers Headcanon☘
De TodoTokyo revengers Headcanonlardan oluşan bir kitap fakat tepki de yazabilirimm Umarım karakterleri düzgün yansıtabilirim iyi okumalar ♡