4.bolum 'Şimdi senden vaz mı geçmeli?'

12 4 0
                                    

Otel kayıtlarımı hallettikten sonra odamıza geçtik. "Karıcım sen arabada ne yapmıştın?" "ne yapmıştım kocacıım" "göstermemi ister misin?" dedi ve dudaklarına yapıştım karşılık veriyordu.Yatağa geçtik elbisemi çıkardı ve sırıtarak iç çamaşırkarımıda çıkardı.Detay vermeyeceğim bunlar korumasız yaptılar işte. "Seni seviyorum arda." "Bende derin." Diyip uyumuştuk.Sabah olduğunda kahvaltıya gitmek için hazırlanmıştım tshirt ve şort giydim. "Canıım hadi kaalkk!" "taaammaaamm kalktıım karıcııımmm." oda mavi pantolon beyaz tişört giymişti el ele odadan çıktık.Kahvaltıyı ettik denize,havuza falan gittik ve valizleri hazırlamak için odaya gittik.Neyse işte yola çıktık ve eve geldik. "Abii" diye bağırarak ağlayan bi kız ardaya sarıldı. "Doraam noldu?" "Abi evim yandı özür dilerim yemek yap- "Dora! iyi misin sen biley oldu mu sana?!" "abi hayır ama ev- "dora bunu mu düşünüyorsun bizde kalırsın işte." "Meraba nil su derin ben" "aa meraba yengee dora bende ardanın kardeşiyim." "memnun oldum." "bendee" "Oo arda baba gelmiişş." "aa pardon görmedim naber yenge mert ben ardanın kankasıyım." "meraba nilsu derin bende." "naber dora" "iyi mert sen" "iyi bende" neyse eve geçtik ve ardayla odamıza geçtik.Uyuduk.
saat03.30
Susamıştım ve su içmek için aşağıya indim ancak ses geliyordu korkmuyordum çünkü bin tane koruma vardı derken ağzıma bi bez tutuldu...
Gözlerimi açtığımda ellerim kelepçeyle ayaklarım halatla bir sandalyeye bağlıydım ve gözlerim ve ağzım bantlıydı.Kafamı oynatırken gözlerimi babam denen o adam açtı. "Ooo sonunda uyandın kızım bak kocanda burdaa." ardanın kolarını tavana bağlamışlar ayaklarınıda halatla bağlamışlardı bi anda bağırmaya ve ağlamaya başladım arda gülümsüyo ve korkmuyodu.Ben tam bağırcaktımki tokat atıldı.Babam bana tokat attı o anda arda bianda "LAN SENİN O ELİNİ SİKERİM!" diye bağırdı. "eveet nilcim söyle bakalım ardayı mı öldüriyim seni mi?" Arda üzgün gözlerle bana bakıyordu ve onu öldürmemi istiyordu. "b-beni ardayı bırak baba." "peki canım kızım" diyip silah çıkardı ve tetiği çekti korkuyordum derken silah sesleri ve babamın yere çuvallanma sesi. "Yengeee abii nerdesini- Derin!!!" dora bulmuştu elinde silahla arkadan mertte girdi mert ardayı dorada beni çözdü çözdükleri an arda hızlıca gelip ilk bana sarıldı "özür dilerim çok özür dilerim benim yüzümden" sessizce bunları dedi. "Arda saçmalama senin bi sucun yok."diyip yanağını öptüm.Merte ve doraya sarılıp arabaya geçtik sohbet ede ede eve gittik ancak benim canım kestane çekmişti.Neden olduğunu anlamamıştım kestane sevmem ve yaz ayındayız neyse diyip odama çıktım ardından ardada geldi ve bana sarılarak "sen benim için ölürdün yani he karıcım" "yaanii kocacıım var bizde bişeeyleeer" dediğim an dudağımı öptü ve yine şey yaptılar ve korumasız.Sabah olduğunda midem bulanmıştı olabilir miydim hamile ama çok erken daha yemi olduk ama tani arda hayvan gibi yaparsa olacağı bu diyerek kustum ve ardayı uyandırıp "ee arda" "noldu güzelim sabah sabah" "şey ben bi markete gidicem" "söyle korumalara getirsinle hayatım" "Yok olmaz" "niye karıcım" "Öyle neyse ben çıkıyorum" "peki hayatım" dedi ve eşofman crop giyip çıktım eczaneye gidip test aldım ve eve gittim eve geldiğimde direkt lavaboya gittim ve testi yaptım....

Bölüm ginitoo
Sizce hamile mi?
Bölüm nasıldı?
Sizi seviyorum oy vermeyi unutmayın ❤️❤️

Borç Meselesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin