iliklerime kadar işleyen soğuk havaya lanetler ederek giriyorum içeriye, seul hiçbir zaman beni şaşırtmıyor.
anahtarı tek elimle zar zor kapı kilidinden çıkartıp içeri alıyorum. umarım yarın çıkarken unutmam, yeni bir kapıda kalma vakası istemiyorum.
changbin hyung mutfakta, bana el sallıyor ve ağzında yemek ile "hoş geldin." diyor. ona karşılık veriyorum, yine de pek fazla konuşasım yok bu akşam. nedenini bilmediğim bir şekilde yalnızca yatağıma gömülüp uyumak istiyorum.
chan hyung odasında olmalı, uyuyordur büyük ihtimalle; hyunjin de bu akşam diğer yurtta, çocuklarla takılacağını haber vermişti bize.
evde, yıllardır tanıdığım ve artık kardeşim gibi gördüğüm iki büyüğüm ile tek kalmanın rahatlığı ile kabanımı salondaki geniş koltuğun kolçağına bırakıyorum. changbin hyung bana bir şey yiyecek miyim diye soruyor, hayır diyorum. hayatımda hiç bu kadar iştahsız olduğumu hatırlamıyorum.
daha fazla salonda durmak istemiyorum, dört duvar üzerime geliyormuş gibi hissettiriyor çünkü. çabucak odama geçip kilitliyorum kapımı, derin bir nefes alıyorum.
hiç düşünmeden kıyafetlerimi çıkarıyorum, duş alacak halim bile yok. altımdaki iç çamaşırım ile yatağa bırakıyorum kendimi. sırtım ağrıyor birkaç gündür, sırt üstü uzanmak iyi geliyor.
birkaç dakika öylece uzanıyorum, bir yandan da kara kara düşünüyorum. gözlerim beyaz tavandan ayrılmıyor, kendimi çok acınası hissediyorum o an. nedenini bile bilmiyorum. bu belirsizlik canımı çok yakıyor.
bir anda telefondan gelen bildirim sesiyle irkiliyorum. gruba yazdılarsa da bakacak değilim ya, yine de merakıma yenik düşüyorum.
ekranda yazan hyunjin ismini görmem ile silik bir gülümseme oluşuyor suratımda, aptallığım yüzünden kendime kızmadan edemiyorum. bu oğlanın enayisi olmuş gibiyim. bildirime tıklayarak grubu açıyorum.
sakiz cihan hakimiyeti
hyunjin:
chan hyung
yayin yasagi alacagim sanirim
sirketten cagiriyorlarchan:
ne diyorsun hyunjinjisung:
nasil yanihyunjin:
gecenki yayinda moda haftasi hakkinda konustum yajisung:
sana stilist ve dogru duzgun koruma vermemeleri hakkinda mihyunjin:
evet
zaten fazla bir sey demeden yayini kapattirdilar
menajer hyung dedi simdi sirketten cagiriyorlar diye
yayin yasagi ve ceza yiyecegim buyuk ihtimallechan:
siktir ya
gelmemi ister misin seninlehyunjin:
kac gundur adamakilli uyku uyumuyorsun
dinlen hyung
kendim giderim benjisung:
ben geleyimhyunjin:
kendim giderim dedim
kimseyi yormaya hakkim yok su sikim mesele hakkindajisung:
geliyorum hyunjin
menajer hyung mu alacak senihyunjin:
jisung gerek olmadigini soyledim sana
sabahleyin de gozlerinden uyku akiyordu yapma sunu kendine
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one way emotion,, hyunhosung
Fanfictionhan jisung'un kendinden ve pis zihniyetinden nefret etmesi icin cok sebebi vardi. threesum!! [devam ediyor]