Babam gelmişdi yerimden kalkıp kapıya taraf gitdim babamı çok özlemişdim oda beni görücek ki kapıyı kapatmadan hemen kollarını açıb bana sarıldı. Ailem bana çok iyi bakıyordu bir dediğimi iki etmiyordular bende aynı şekilde
Babama sıkıca sarıldım babamı çok seviyordum.Kabul ediyorum hatta annemde bir tık daha seviyordum babama fazla bağlıydım gay olduğumu anlayınca ilk babam öyrenirse ben ne yaparım diğe düşünüyordum amma bunu sadece ben bildiğim için sorun yokdu zamanla kendime çeki düzen verib sadece kızlarla ilişki yaşayan biri gibi görünmeye başladım.
"Tamam baba biraz daha sıkarsan boğulucam" dedim ve ondan ayrıldım oda benim gibi gülüyordu yanağımdan öpüb saçımı okşadı bende başımı göğsüne koydum "ahh çok duygulandım" diyen ablamın başına şakasına vurdu annem "dalga geçme kızım kaç yıldır görmüyorlar birbirlerini bırak hasret gidersinler." Dedikden sonra güldü bizde onlarla beraber neşe ile güldük.
Yarım saat geçmişdi saate bakdığımda 21:15 idi "anne ben uyumağa gidiyorum haberin olsun" "tamam oğlum iyi uykular" "sağol"
Evimiz iki kat merdivenli bir evdi benim ve ablamın odası yukardaydı o benim karşımdaki odada oluyordu odama çıktığımda hiçbirşey değişmemişdi aynı eskisi gibi hiçbirşeye dokunulmamışdı ve buda beni mutlu etdi sanki hiç burayı terk etmemişdim.Telefonu aradığımda bulamamışdım ve birden aşağıda kanepede unutduğumu hatırladım hemen aşağı inip kimseye görünmeden telefonu alıp yukarı tekrar odama çıkdım.
Telefonu aldığımda ekrandaki kişiye 1,2 dakika boyunca bakdım bu bu sabah karşılaşdığım kişiydi videoda fotorafı vardı hafif şarkı çalıyordu vay be 1234 beğeni gözlüğü vardı lâkin ben onu gözlüksüz görmüşdüm.
yorumlarda ise yarı türk azerbaycan ve başka ülkelerden olan insanlar hepside ne kadar yakışıklı olduğunu söylüyordu demekki bunu yalnızca ben düşünmüyormuşum hesabına girdiğimde ise adı Həsənov Murad
galiba adı Murat'dı ve gerçekdende azerbaycanlıydı komik ve anlamlı videolar vardı ara sıra kendide vardı fazla yakışıklıydı acaba sevgilisi varmı? diye geçirdim içimden "amann bana ne canım" dedim ve telefonu yatağın bir kenarına fırlatdım ve başımı yasdığa gömüb uyumağa çalışdım.ÇALIŞDIM diyorum çünkü uyuyamadım hep onu düşünüyordum 6,7 dakika gördüğüm adamdan nasıl hoşlana bilirim kabul yakışıklıydı ama bu dünyada çok yakışıklı erkek gördüm ama O sanki biraz farklıydı yasdığı kenara atıb telefonu yeniden elime aldım Həsənov Murad'a takib atdım sonra ise mışıl mışıl uyudum uzun yol gelmişdim.
~
sabah erkenden kalkıp banyoya gitdim oradaki işlerimi bitirip üstümü giyindim merdivenlerden inerken aşağıda annemin kahvaltı sofrasını hazırlamak için koşdurduğunu görüyordum.
"Günaydın benim güzel oğlum" "günaydın anne" babamada günaydın dedikden sonra hep birlikde kahvaltıya geçtik "ablam nerde?" "sabah erkenden kahvaltısını yapıb kütübhaneğe gidicem dedi" onylarcasına başımı haraket etdirdim "Eee izmirde okul nasıldı?" çok iyiydi baba ama okulumu özledim" dedim yüzümü asarak "tamam tamam asma yüzünü okuluna geri dönüyorsun" "gerçekdenmi?" "Evett" "yes be canım babam" der demez yerimden kalkıp boynuna sarıldım.
___
Babamın arabasıyla gelmişdim aslında okul çokda değişmemişdi arkadaşlarımı görür görmez yanlarına gitdim ahmet ali serkan bol bol sarılıb hasret giderdik sohbet etdik ali ve serkan ile aynı sınıfdaydık ben ali ile oturuyordum serkan ise önümüzdeki masada hâlâ sohbet ediyorduk çünkü öğretmen gelmemişdi birden kapı açıldı sınıf tamamile sessiz olmuşdu içeri giren müdür idi arkadaşlar yeni matamatik hocanız dedi gülümseyerek müdür içeriye birisi yavaş yavaş adımlarla giridi.