•His Super Reliable Manager|Reactions (Part 2)•

381 19 0
                                    

{His Super Reliable Manager/Süper Güvenilir Yöneticisi}

~~~~~~~~~~~~~~~

•Oikawa Tooru•

  Zorlu ve uzun bir antrenman gününün ardından

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Zorlu ve uzun bir antrenman gününün ardından.

  Aoba Johsai'nin çocukları da aynı rutini yaşıyor.

  rahat kıyafetlerini giyip kendilerini yeniliyorlar.

  Ancak bazı adamlar kendilerini çok fazla zorlayarak ellerini yaraladılar.

  Sorumlu ve güvenilir bir yönetici olduğunuz için hemen ilk yardım çantasını çıkarır ve yaralarıyla ilgilenirsiniz.

  Bandajı Kyoutani'nin morarmış parmağına sararken iç çekiyorsun.

  "Dikkatli olmalısın Kyou-kun." Agresif kanat smaçörü cevap olarak homurdanıyor.

  'ne oluyor?' Oikawa, su içiyormuş gibi yaparak ikinize de uzaktan bakıyor.

  Oikawa'nın kulakları ve gözleri sizin yönünüze yöneliktir. Seni başka bir adamın ellerine dokunurken görünce kaşlarını çatmaktan kendini alamaz, özellikle de bu şekilde.

  Kafalarının arkasına hançerlerle bakıyor.

  Ürperdiklerini hissederek başlarını çevirirler ve ifadesi aniden masum, arkadaşça bir gülümsemeye dönüşen Oikawa'yı görürler.

  Ama kaptanlarını çok iyi tanıyorlar. Gülümsemenin altında saf kötülük gizlidir, belki de elinizi bu şekilde tutmaya devam ederlerse ölümlerini planlıyorlardır.

  Bir sonraki kişi olan Kindaichi ile ilgilenmeye başladığınızda, arpacık saçlı çocuğun biraz endişeli göründüğünü ve tereddüt ettiğini fark edersiniz.

  "Sorun ne Kindaichi?"

  Oikawa 1. yıla yoğun bir şekilde bakıyor. Ve zavallı çocuk bunu fark etmiş görünüyordu.

  "Ah, ben-bu bir şey değil. Ben bunu kendim yapabilirim!" Tıbbi aletleri almaya çalışır.

  "Ah, Kindaichi-kun, kendini kandırma! Lütfen izin ver!" güven verici bir gülümsemeyle, takıma destekleyici bir temsilci olmayı isteyerek bunu söylüyorsunuz.

  Adam ağzını açıyor ve sanki bir şey söylemeye çalışıyormuş gibi kapatıyor.

  Daha tek kelime edemeden erkek arkadaşın birdenbire belirip sana yaklaşıyor.

  "Bebeğim, peki ya ben?" Bir kolunu omzuna doluyor ve seni kendine çekiyor.

  "Ah, yaralandın mı?" Hemen ellerinde herhangi bir yaralanma belirtisi olup olmadığını araştırarak soruyorsun.

  Şaşırtıcı bir şekilde hiç yoktu.

  "Evet, ama sadece bir öpücük bunu daha iyi hale getirebilir," öne doğru eğilip dudağını işaret ederek somurttu.

Haikyuu Reactions/OneshostsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin