{New Manager-Yeni Yönetici}
⤷İçerik: Nekoma, Inarizaki, Seijoh, Shiratorizawa
~~~~~~~~~~~~~~~
Seijoh
•Yeni bir okul yılıydı ve kendinizi konfor alanınızın biraz dışına itmeye karar verdiniz.
•Bunu yapmanın bir spor takımının menajeri olmaktan daha iyi bir yolu var mı?
•Görünüşe göre sınıf arkadaşlarınızdan biri, bir spor takımının menajeri olmak istediğinizi söyledi çünkü birkaç gün sonra çok tutkulu ve çok çekici bir adam size voleybol takımına yardım etmek isteyip istemediğinizi sorduktan sonra size yaklaştı.
•O öğleden sonra bir deneme günü yapmayı mutlu bir şekilde kabul ettiniz ve artık Iwaizumi-san olarak tanıdığınız oyuncu rahat bir nefes aldı ve sizi okuldan sonra alıp spor salonuna götüreceğini söyledi.
•Böylece okul günü bitti, Iwaizumi sizinle sınıfınızın dışında buluşuyor ve siz gidiyorsunuz!
•Spor salonuna doğru yürürken yöneticinin yapması gereken bazı görevler hakkında sizi bilgilendirir.
•İş kulağa o kadar da kötü gelmiyordu, bu yüzden Iwaizumi'nin neden bir yönetici bulmakta bu kadar zorlandığı konusunda biraz kafanız karışmıştı.
"Başvuranların asıl işten ziyade kaptanımıza bakmakla ilgilendiklerini söyleyelim." Sana söylemişti.
•Tamam, ilk resmi olmayan kural... Seijoh voleybol takımının kaptanına bakmayın mı? Biraz tuhaf ama sen kimi yargılayacaksın, belki adam utangaçtı ve ilgiden hoşlanmıyordu.
•Düşünceleriniz keskin tokatla kesildi! Topun yere çarpması ve ardından sahaya dağılmış oyuncuların birkaç kısa bağırışı.
•Daha sonra birinin kolunu omuzlarınıza doladığı ve duyularınızı istila eden keskin bir elma kokusu dikkatinizi çekti.
"Ah? Biriyle çıktığını bilmiyordum, Iwa-chan~"
• Iwaizumi esmeri üzerinden itti ve hemen o günkü menajer olmayı denemek için burada olduğunu söyledi.
• Oyuncunun gözleri parladı ve neşeli bir gülümsemeyle size döndü ve kendisini Seijoh'un kaptanı Oikawa Tooru olarak tanıttı.
•Ah, Kaptan... Artık bakmayan birini bulmakta neden zorluk çektiklerini biliyordunuz
•İlk gününüz oldukça sorunsuz geçti, sadece birkaç hata Oikawa'nın size neşeli bir şekilde şunu söylemesinin ardından ekip tarafından hızla unutuldu: "Herkes bir yerden başlamalı, (y/n)-chan!"
•İlk haftadan sonra, Aoba Johsai voleybol takımının hızla en iyi arkadaşlarınızdan biri haline geldiğini itiraf etmek zorunda kaldınız, hepiniz işlevsiz bir aile gibi birbirinize uyuyordunuz.
•Makki, Mattsun ve Iwa, günlük Oikawa kızartma seanslarından birine katıldığınızda sizi her zaman kabul eder/överdi.
•Oikawa (ona karşı ne kadar "kötü" davrandığın konusunda somurtmadığı zamanlarda) sana karşı oldukça tatlıydı.
•İlk ayını voleybolla ilgili kuralları öğrenmenize yardımcı olarak ve takımın maçlar sırasında sıklıkla kullandığı dili açıklayarak geçirdi.
•Gerçi haftada yaklaşık 40 bin kez seninle şaka yollu flört ediyor, yani...
•Kindaichi, ilk birkaç hafta boyunca etrafınızda gergin bir sarsıntı yaratır. Sonunda gergin tavrı eriyip gidiyor. Artık smaçlarını çalıştırabilmek için topu kendisine atacak birine ihtiyaç duyduğunda sana geliyor.
•Kunimi seni sırf su molalarında kestirmesine izin verdiğin için seviyor.
•Kyotani onu kızdırmışsınız gibi davranıyor ama eğer biri sizi ağlatırsa ya da bir şekilde incitirse tüm spor salonunu göz açıp kapayıncaya kadar yakar.
•Seijoh'un da sana karşı çok korumacı olduğunu söylemiş miydim?
•Turnuvalarda, vurulma şansınızı azaltmak için siz ortada olacak şekilde küçük bir paket halinde seyahat ederler.
~~~~~~~~~~~~~~~
450 kelime...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu Reactions/Oneshosts
Fiksi PenggemarHaikyuu Oneshost, Headcanons, Reactions lar var... Kitap en çok tepki, headcanons duruyor. Soft dan başlayıp Smut a kadar şeylerle ilgili... İçindeki şeyler kalitelidir... İngilizce den Türkçe çevrilmiştir...