------------------
Seijoh
-------------------
•saçmalıklar ve kıkırdamalar için en iyi arkadaşınla alışveriş merkezinde olurdun.
(senin junko enoshima ve mukuro ikusaba olarak arkadaşın olacağını düşünüyorum)bunu ben değil gerçek yazar düşünmüş ama siz istediğiniz kişi olabilirsiniz.)
•yaklaşan diğer cosplayiniz için yeni aksesuarlar satın almak zorunda kaldınız, en iyi arkadaşınız Haru, nazik mağaza görevlisi ona yardım ederken hâlâ peruk bulmakta zorlanıyordu.
•Elindeki içkiyle oynuyorsun ve takımını bir mil ötede görünce neredeyse hepsini tükürüyorsun.
•Oikawa tüm ekibin birlikte alışverişe çıkmasını planlamıştı ve sen 'önemli bir konu' nedeniyle reddettin.
•evet doğru seni görseydi öfke nöbeti geçirirdi, daha kötüsü cosplay'de olman ya tüm takım seni görseydi? Gösterişli bir kıyafet ve daha gösterişli saçlar mı giydin?
"haru- HARU" ekibin ikinizin de bulunduğu mağazaya yaklaştığını görünce en iyi arkadaşını aramaya çalıştın, haru umurunda bile değildi.
•seni susturdu ve sözünü kesen mağaza görevlisini işaret etti ve utangaç mağaza görevlisi sana baktı, sonra çaresizlik çığlıklarını bir kenara bırakıp mağaza görevlisiyle konuşmaya geri dönen en yakın arkadaşın.
•Başka çıkışı olmadığı için başka kıyafetlerin olduğu köşeye koştun, bu yüzden önündeki kıyafetlerle ilgileniyormuş gibi davrandın, daha doğrusu açıklayıcıydın.
•kindaichi'nin en iyi arkadaşın kunimi'yle konuştuğunu, makki ve mattsun'un oikawa'yla dalga geçtiğini ve iwaizumi'nin mağazada dolaştığını duyabiliyordun.
•Haru elbette, onun ne kadar salak kafalı olduğunu bilmemeliydin ve bu fırsatı seni utandırmak için kullandı (ekibinin HER cosplayine verdiği tepkileri görünce, seni ifşa etmenin sorun olmayacağından emindi)
"E/H! Perukları buldum hadi gidelim!"
Şu anda dudaklarında o iğrenç kıç sırıtması olan Haru'yu dövmek istiyordun ve nefesinin kesildiğini duyuyordun.
"e/h?" Watari omzunu okşadı ve sen yavaşça kırmızı bir yüzle arkana döndün, İNANILMAZ derecede kırmızı bir yüzle.
Küçük bir öfke hissedip Haru'nun tüm vücudunu kostümüyle birlikte bir kenara atmak mı, yoksa iri gözlerle bakan ve yere düşen çenesinden utanmak mı istediğini bilmiyordun.
•makki ve mattsun seninle dalga geçmekten kendilerini alamadılar, işin peşini bırakmayacaklar! özellikle de sözlerini bulmak için kekeleyen ve parmaklarıyla oynayan kırmızı yüzlü yöneticileriyle (içkisi haru tarafından kapıldı)
•Kindaichi kostümüne bakarken çok utandı, çok güzel görünüyordun! internette her zaman gördüğü güzel cosplayerlar gibi.
•Kyoutani için de aynısı vardı; yanaklarındaki pembe kızarıklığı gizlemek için başı öne eğikti.
•Kunimi biraz etkilendi, peruğunu nasıl şekillendirdiğini bilmek istedi. kıyafeti nereden aldın? ayakkabılarını nereden aldın? sormaya tenezzül etmedi, sadece kafasındaki düşüncelerdi.
•Yahaba, üçüncü iki yıl seni yakalayıp yanaklarını çimdikleyip sana sırıttığında flört etme şansı bulamadı ama kostümünü sevdi! İnsanların ne düşündüğünü umursamadan toplum içinde dolaşman çok cesurcaydı.
•oikawa ve iwaizumi şaşkına dönmüştü, onlara bakmaya devam ederken tereddütle el sallayan sevimli menajerlerine hayranlıkla bakmakla meşgullerdi.
•iwaizumi döndü, boynunu ovuşturdu ve öksürdü, sana öyle bakmaktan utanıyordu.
•Oikawa kıkırdadı ve sana yaklaştı ama sonra en yakın arkadaşın seni kucakladı seni götürmek için.
•ve gün onun suratına tokat attığın zaman sona erdi.
---------------------
Merhaba ben geri döndüm. Yeni bölümler artık gelir, okullarin tatil olmasına az kaldı..
Eğer üşenmezsem bugün bir iki bölüm yine atarım...
İstek verirseniz alırım. Ama menejerlerle ilgili olsun..
Lütfen okuduktan sonra oy ve yorum yaparsan çok sevinirim..
Bunları yaparsan bölümler çabuk gelir...
Yorum atın kitapla ilgili düşüncelerinizi bilmek istiyorum...
Yeni bölüm yolda->>>>
480 kelime...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu Reactions/Oneshosts
Fiksi PenggemarHaikyuu Oneshost, Headcanons, Reactions lar var... Kitap en çok tepki, headcanons duruyor. Soft dan başlayıp Smut a kadar şeylerle ilgili... İçindeki şeyler kalitelidir... İngilizce den Türkçe çevrilmiştir...