27 april 2023
Pov MatthyWe lopen weer langs het kanaal richting zijn huis, hij houd mijn hand nog steeds vast. Het is schattig. "Oke ik heb je echt wat uit te leggen" begint Milo ineens. Hij gaat zitten op een bankje, ik ga naast hem zitten. "Ik vind het heel lastig, ik was gestopt met drugs en alles ging goed. En ik weet niet wat er is gebeurd maar een vriend van Rutger bood het aan en toen nam ik het aan." Hij zucht. Ik knijp zachtjes in zijn bovenbeen om te laten weten dat het niet erg is. "Ik ben trots op je Miel." Hij glimlacht "je bent in zo'n korte tijd zo belangrijk voor me geworden Matt, je hebt geen idee" ik bloos, hij is lief. "Jij ook voor mij Miel" hij staat op en trekt me in een knuffel. Ik trek hem dicht tegen me aan. "Slaap je bij mij?" Vraagt hij, hij lijkt wel een beetje zenuwachtig. Het is lief. "Graag" antwoord ik.
Bij hem thuisgekomen gaan we nog even op de bank zitten. "Wil je nog een biertje?" Vraagt hij als hij binnen loopt met twee biertjes. Ik giechel en neem er een aan. Hij komt naast me zitten "vind je het trouwens goed om bij me in bed te slapen, ik heb geen logeerkamer ofzo. Als je niet wilt slaap ik wel op de bank-" "Milo ik vind het niet erg om met je in bed te slapen" kap ik hem af. Hij grinnikt "fijn"
Na een tijdje op de bank hebben gezeten begin ik te gapen. Het is laat en het was een drukke, vermoeiende dag. "Kom, we gaan slapen" zegt Milo terwijl hij opstaat. Ik loop achter hem aan richting zijn slaapkamer. Hij gooit een shirt mijn kant op "dankjewel" zeg ik terug. Ik merk aan alles dat hij ook moe is.
Hij gaat liggen, ik doe hetzelfde. "Hm kom is hier" zegt Milo slaperig terwijl hij me naar zich toe trekt en mijn hoofd op zijn borst legt. "Slaap lekker Miel" "slaap lekker Matt"
De volgende ochtend word ik wakker, ik lig nog steeds bij Milo. Hij ligt vredig te slapen, hij is schattig. "Goeie morgen Matt" hij glimlacht "goeie morgen Miel"
Als ik naar beneden kom nadat ik heb gedoucht ruik ik afbakbroodjes in de oven. Milo is lief. Ik vond het echt leuk vannacht, ik hoop dat hij niet vindt dat dit 'gewoon een one night stand' is. Ik loop stilletjes achter Milo aan en sla mijn armen vanaf achter om hem heen,"Hey Matt, lekker geslapen?" Ik giechel, "bij jou wel"
"Oké het eten is klaar, kom je aan tafel?" Zegt Milo, ik spring van het aanrecht. "Ik vond het leuk vannacht" zeg ik. "Ik ook lief" zegt Milo terwijl hij naar me toe loopt. Ik ga op mijn tenen staan en plant een kusje op zijn lippen.
Beste koningsdag ooit.