CHAPTER 8

📍LASHINGS,TREASURE BEACH, ST

📍LASHINGS,TREASURE BEACH, ST. ELIZABETH📍

SATURDAY|MAY 14|10:00PM

"Babes" I said poking Toya's side and she kiss har teeth. She miserable yuh fuck.

"A cyah dat yah bex up fah" I said, going over her tickling her.

"Christino behave nuh" she said, trying to fight her laugh.

"Tell mi seh nuh nuh bex" I said, stopping and she rolled her eyes.

"Yuh play too much" she then said, and I tickled her again.

"Alright alright, mi no bex done now!" she screamed and mi laugh kissing her.

Sumn bout har jus entice mi dawg, I kissed down to her neck and groped her breast and she moaned.

"T-tino" she moaned right next to my ear and all a e blood run go straight to mi dick, she nuh affi do much fi mi stiff.

I lift up her shirt and start sucking on her nipple.

"Shit, Chris" She moaned again and mi groan, di way how she seh mi name mek mi actually like e.

I put my hand in her shorts, she wet yuh fuck.

"Yuh so wet?" I asked looking up at her and she put har hand ova har face but mi move e.

"Yuh nuh need fi do dat roun mi" I said looked into my eyes.

Pretty yuh fuck, mi look down pon har breast dem and jus a imagine dem a bounce when mi a fuck har, a jus time.

Mi enter wah finger and see how har face change as mi start pump mi finger.

"Pussy tight" I said, and she blush.

"My pussy dis yere" I said, and she nodded her eyes rolling back as I added another finger.

"Words ma" I said holding her throat.

"Yes" she then said.

"Wah mi seh?" I asked.

"A fi yuh pussy" she said.

"Cum fimmie" I wispered in her ear and she clenched around my fingers releasing.

"Yuh good?" I asked and she nodded, blushing a little.