0.4

297 26 1
                                    

Off yeter ama ya ben manyaktım niye konuşursun ki zaten neden ağzını açarsın ben napicam yarın oraya gitmezsem her şeyi abime anlatırdı. Bundan emindim beynimdekilerle konuşurken abim odaya daldı.

"Kalk Emre'ye gidiyoruz." Allah'm sana geliyorum. Resmen ecelime gidiyorum.

"Abi gene neden gidiyoruz."

" Kızım çağırdı gidiyoruz işte " işime geldi açıkçası leya'yı görecektim ve bu çok güzel bir seçenekti.

"Tamam hazırlanacam çık."

Açalya'nın temsili kombini

Açalya'nın temsili kombini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Ben hazırım" dedim.

Çıktık ve Asansöre bindik. Çok geçmeden leya gile geldik. Emre abi kapıyı açtı ve âçar açmaz Emre abinin bana göz kırpması bir oldu. Allah'm yemin ederim sana geliyorum resmen tehdit ediliyorum ve dahada kötüsü emre abi tarafından tehdit edilmekti.

Leya yanımıza geldi ama leya fazla güzel bilmediğim bisey vardı. Çünkü abimde bugün eşofman yerine pantolon giymişti dur bakalım anlarız şimdi

"Aşkım sen çok mu güzel olmuşsun bana mı öyle geliyor" dedim sesim hem bi o kadar tatlı bir o kadar da şüpheli çıkmıştı.

Leyanın temsili kombini

"Hadi o zaman çıkalım" dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hadi o zaman çıkalım" dedi.Emre abi. Nereye gidiyorduk ya nereye gidişte benim haberim yoktu.

"Nereye gidiyoruz?" Dedim.

Abim "restoranta" dedi. Geliştirip atıyorlardı ve benim fikrimi dahi sormadılar bile değersiz hissettim ya.

Yarım saatir yoldaydık kimse ses çıkarmıyordu. Âma ben bu sessizliği bozdum.

"Ne zaman varıcaz " dememle arabayı park etmesi bir oldu. Baya lüks bir restoranta gelmiştik. Numaralarınızı verdik ve seri numaramız ile bi masaya geçicekken masada birinin olduğunu gördüm. Ben hariç kimse şasirmamisti. Bu beni dahada sinir etti ve ķimse benim fikrimi almıyordu. Bu beni bi anda bağırmaya itti ve " yeter!" Diye bağırdım. İçimden geçen her ne varsa dışıma aktarmıştım.

Onların gozleri üstümde hissedebiliyorum

Leya bana anlamsız gözlerle baktı ve "ne oldu" dedi.

"Kimse benim fikrimi sormuyor önemsemiyor bende insanım ve benim fikirlerimide önemseyin" sesim ñe kadar yükseltmek istesemde yapmadım

"Şşt sakin ol güzelim " dedi Emre abi beni kendine çekerek tek koluyla  sardı. Evet  biraz  sakin olmalıydım ve bu sefer sakin bir şekilde

"Bu kız kim?" Dedim Emre abi kuzenim dedi. Ne işi vardı yani bu ortamda ben buna bile sinir olmuşken leya birden "aynı zamanda eski sevgilisi " dedi. Resmen beynimden kaynar sular döküldü buna neden bu kadar sinir oldum bilmiyorum ama Emre abinin kolundan bi anda ittim onu ve hadi gidelim dedim.

Kız Emre abi bana sarıldı diye yiyecekmiş gibi bakıyordu al başına bi düşman daha kızı süźmeye başladım o da beni suzuyordu.

Ay tipinden sevmemiştim bide mini etek giymiş pislik

Aleyna'nın temsili kombini

 Emre ile sarıldılar Allah'm sarıldılar ya delirmemek için kendimi çok zor tutuyorum bi dakika bunda  bana ne ya ben niye taktım ki bide kız düşmanım gibi havalara girmeler falan  ve bir dakika daha ben daha demin Emre abiye Emre mi dedim noluyor ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Emre ile sarıldılar Allah'm sarıldılar ya delirmemek için kendimi çok zor tutuyorum bi dakika bunda  bana ne ya ben niye taktım ki bide kız düşmanım gibi havalara girmeler falan  ve bir dakika daha ben daha demin Emre abiye Emre mi dedim noluyor ya bana kendine gel Açelya kendine gel derhal

Masada sanki ölüm sessizliği vardı 10 dakikadır bu böyleydi ama bu sessizliği bozan o kızdı.

"Adın ne senin" dedi.

"Açelya" dedim kestirip atarak ama bu onun hoşuna gitmedi belliydi.

"Ee emrecim sen ne yapıyorsun" ooo omrocom son nopoyorson sanane be sanane delirmemek bu masada onların sohbet etmesine izin vermeden atıldım.

"Adınız nedir "

"Aleyna"

Bi dakika şimdi o mu beni kestirip atıyordu ya adı batsın  ya

Emre abi cevap alamayınca bana döndü

"Sen ne iş yapıyorsun küçük ?" Dedi. Bana küçük dedi sakindim

"Okula gidiyorum hala" alaylı bir kahkaha attı.

"Ay sen baya küçüksün siz niye getirdiniz bu küçük çocugu ya" Ben bu kızı şimdi yolmazmaydım.

"Allahın belası şimdi bittin sen!"

Bölüm bu kadar
Geçeni oy kotası dolmadı
Ama ben size bölüm attım sinav haftası başlıyor
(Biran önce bitse)
Neyse bu bölümde 600 kelimelik uzun bir bölüm oldu millet bye

  () ()
(  •.• )
   >♡

O Benim AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin