(3)

53 11 5
                                    

basladi brawl stars 🌟 agalar bu fici yazmak icin yazacagim okursaniz ne ala KDIWUUFWIDJWJDH😝

Bilgisiyarı açtım sonunda yeeeeeaaahhh

OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN

🫏🫏

Göz kapaklarımın altına vuran ışıkla oflayarak yüzümü buruşturdum. Hayatımın en berbat uykusuna yatmıştım. Gece boyunca dilsiz kelimesi zihnimde tekrar edip durmuştu. Her ne kadar onu zihnimden defetmeye çalışsam da ne mümkün! Utanç tüm bedenimi ele geçirmişti.

Olanları asla kabul etmek istemiyordum. Odasına girmiştim çocuğun bir kere! Sapık olduğumu düşünüyor olmalıydı!

"Tanrım!"

Yatakta doğrulup tek elimle alnımı ovuşturdum. Yaz boyunca bu odada kalmam imkansızdı, yeniden oflayarak yataktan kalktım. Hala yerde olan valizime doğru adımladım. En yakın zamanda kıyafetlerimi yerleştirmeliydim. Valizin dibinde yere çöküp içinden pembe bir t-shirt ve açık mavi diz altında bir şort çıkardım. Valizi kapatırken gözüm hemen yanımdaki beyaz kapıya ilişti.

Siktir

Koca bir siktir!

Hemen ayaklanıp tereddütle kapıya yaklaştım. İç sesim benimle dalga geçmeye başlamışken yüzüm kızarmaya başlamıştı. Kapıyı açtığımda beklediğim şey olduğu için ağlamak istedim.

Evet odamda harika bir banyo vardı!

Akşam yaşadığım tüm aptal olayları bu kapıyı görmediğim için mi yaşamıştım? Koca bir aptaldım. Sinirle valizin yanına bıraktığım kıyafetlerimi alarak banyoya geri girdim. Teyzenin benim için hazırladığı banyoda göz gezdirdim. Her şeyi düşünmüştü, ama ben bunları hak etmiyordum.

Üstümü hızla değiştirip aynanın karşısına geçtim. Saçlarım düne nazaran daha iyiydi, lavabonun  üzerindeki saç şekillendiricisinden bir miktar elime sıkarak saçlarımı iki yana ayırdım. Aynada ki yüzüme baktıkça olmayan moralim iyice bozuluyordu.

Çıkardığım pijamalarımla odaya geri döndüm. Hızlı bir şekilde yatağımı toplayıp odadan çıktım. Mutfakta yemek hazırlanıyordu. Mutfağa girip He-Soo'nun yanına adımladım, kız bana nazikçe gülümsedi.

"Bahçede kahvaltı yapıyorlar, Jungkook Bey."

"Bey demeyi bıraksan kendimi saygın biri gibi hissediyorum." Muhtemelen kızdan küçüktüm...

"Ben odamda yemek istiyorum da biraz yiyecek bir şeyler alabilir miyim?" Kız hemen başını sallayıp arkasını döndüğünde ileri bir adım attım.

"Yardım edeyim."

"Yok ben hallederim."

"Yok yardım edeyim ben."

"Ben yaparım."

Tekrar söze girmeden Jimin arkadan beni dürttü,

"Hey! Niye bizimle yemeyip kukumav kuşu gibi odanda yemek istiyorsun?" Bir şey demek için ağzımı açacakken Jimin dudaklarını büzüp yeniden konuşmaya başladı.

"Yoksa bizi sevmedin mi? Oysaki ben yaz için bir sürü plan yapmıştım." Cevap vermedim çünkü tam Jimin konuşurken içeri Taehyung gelmiş, kapının pervazında dikilmeye başlamıştı. Konuşmak için hamle yapacağım sırada kibirli bakışlarının esiri olup susmuştum. Bu halim onu keyiflendirmiş olacak ki kapıya yaslanıp gülümsemişti.

"Jimin sandığın gibi bir durum yok...Biraz halsizim sanırım yoldan geldiğim için o yüzden odamda kahvaltı etmek istedim." Kıçımdan uydurduğum yalana inanmamış olacak ki tek kaşı havalanmıştı.

Underground |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin