Pıtı pıtı yaz çok sıkıcı ya
OFOFOFOOF
...
HİÇ BİR İDOLE NEFRETİM YOKTUR.
Aradan geçen birkaç saat sonra Jimin evde sıkılmamam için birilerine telefon etmiş ve bir sürü insanı eve doldurmuştu. Anlamadığım şey ise asıl kalabalıktan haz etmememdi, oldum olası kalabalık ve gürültülü ortamlardan nefret eden biri olmuşumdur. Ve bir diğer rahatsız olduğum konu ise Taehyung'un delici bakışları...
İçimdeki ses alışverişten kurtulduğumu lakin başıma daha büyük bir bela aldığımı söylüyordu. Jimin'in sesi düşüncelerimden sıyrılmamı sağladı;
"Kızlarla tanıştın mı Jungkook?" Göz kırpıp yanındaki kızları işaret etti. Yanında oturan kızlara baktım ve tek tek inceledin. Kızlarla aramın pekiyi olduğu söylenemezdi, bunu anladığımda lise son sınıf olup cinsel kimliğime karar vermiştim. Jimin'in hemen yanında oturan sarışın kıza baktım, oldukça neşeli duruyordu ki etrafa gülümseyerek bakıyordu, diğer esmer kıza baktığımda doğrudan Taehyung'a baktığını fark ettim. Diğer kız ise tekli berjerde oturuyordu diğer kızlara kıyasla daha farklı bir görünüşü vardı, hafif kiloluydu ama yüzü parlıyordu. Sarışın kız bana elini uzatınca bakışlarım eline kaydı.
"Selam ben Nayeon, ve sen de Jimin'in grupta sürekli bahsettiği tatlı çocuksun." Yanaklarımın kızarmasına engel olamamıştım. Bir yerlerde hakkımda konuşulması pek alışık olduğum bir durum değildi. Adının Nayeon olduğunu öğrendiğim kızın elini sıkıp ellerimi çekingen bir şekilde kucağıma çektim.
"Bende Jungkook." Kız gülümseyip arkasına yaslanmıştı. Yanında ki kız da gönülsüz bir şekilde elini bana uzatmış ve uzatırken gözlerini devirmişti.
"Kim Jennie." Uzattığı elini memnuniyetsizce tutup elimi kucağıma geri çektim. Kız her ne kadar güzel olsa da attığı delici bakışlar gözlerimi kaçırmama neden oldu. Pür dikkat hareketlerimi izlemesi rahatsız etmişti, biraz yerimde kıpırdanıp gönülsüzde memnun olduğuma dair mırıldandım. O ise cevap vermeye bile tenezzül etmedi.
Diğer kız bana uzakta kaldığı için hafif bir tebessümle adını söylemiş ardından tanışma faslının bittiğini varsaymıştım.
"Hoseok nerede kaldı?" Jimin hafif mızırdanarak Yoongi'e sarılırken bakışlarım Jimin'e odaklandı.
"Kaç yaşındasın?" Nayeon sohbet açmaya çalışırken ona baktım.
"20" sanki aramızda dağlar kadar yaş varmış gibi bir tepki vermiş ve sonrasında saçını kulağının arkasına tepiştirdi.
"Küçüksün" Başımı sallayıp olayı geçiştirdim.
"Evde zaman nasıl geçiyor, Jimin aşırı eğlencelidir."
"Geleli çok olmadı, normal geçiyor yani..." Taehyung odadakilerin dikkatini çekecek bir şekilde kıkırdamış sonra gözleri üzerine odaklamıştı.
"En fazla ilgisini çeken yer, benim odam değil mi? Dilsiz?" Anında bakışlar üzerime yoğunlaşırken, yüzüne baktım. Pür dikkat hareketlerimi inceliyordu. Hırslıydı, bana karşı aşırı bir nefreti vardı. Gerginliğimi belli etmemek için gülümsedim. "Çok komiksin."
Güldü. Ama bu gülüş 'ben miyim komik' diyen bir gülüştü...
Jennie'nin bakışları ikimiz arasında mekik okurken Taehyung'da duraksadı bakışları,
"Senin odan mı?" Ben ve Taehyung'un odası arasındaki bağlantıyı çözmeye çalışıyordu. Bu onu alakadar etmediği için bir açıklama yapmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Underground |Taekook
FanfictionJungkook yaz tatili için annesi tarafından hiç tanımadığı bir ailenin yanına gönderilmişti. Kendini birden Kim Taehyung ve yasadışı işlerinin içinde bulacaktı. ---Mavi Gece kitabının Taekook'a uyarlaması-- Hikayenin asil sahibi @KubraKb ___