-Anya..Ők kik?-Kérdezte a kis 10 éves Nakahara Chuuya, anyjától.
-A nő az a barátnőm. A kisfiú a fia.
-Sziasztok!-Köszönt Yuriko Dazai, miközben ráncigálta a szintén 10 éves Osamut, hogy köszönjön.
-Sziasztok..-Köszönt Osamu félénken.
-Anya! Te kikkel barátkozol össze, apa és én hátam mögött?
-Emberekkel!-Kuncogta el magát az anyja.-Ő itt Yuriko Dazai, a kisfiú meg Osamu Dazai!
-Örvendek!
-Heló?
-Mit mondtál kicsim?
-Heló!-Kiabálta Osamu.
-Köszönöm!-hagyta el anyának száját egy másodpercre, egy ördögi mosoly.-Köszönjük a meghívást!
-Chuuya! Miért nem mész megmutatni Osamunak a szobádat?
-Nem akarom, hogy belépjen egy idegen oda!-Kiabálta a véreb.
-Jajj, ugyan már! Bele halsz?-kuncogott anyja.
-Pontosan!-mérgelődött tovább.-Azt se értem, hogy engedted meg, hogy belépjenek a házba!
-Nyugi! Menjél mutasd be neki a szobád! Csak összebarátkoztok, nem?
-Ahjjj, legyen! Gyere fos fejű!
-NAKAHARA CHUUYA!-kiabált rá az anyja.
-Mi van?
-Ne beszélj így senkivel!
-Legyen! Akkor gyere kaki fejű!
-Nem vagyok kaki fejű! Tudod mit?! Te meg akkor egy törpe vagy!-Nyitotta ki száját Osamu.
-Törpe?! Kit neveztél te törpének?!
-Téged!
-Te makréla!
-Makréla?! Egy hal?! Nem vagyok makréla! Nem vagyok nyálkás sem undorító!
-Nyálkás nem vagy, de undorító, igen! És mik ezek a kötések a karodon? Tán múmia vagy?!
-Nem vagyok múmia! És amúgy is, mi közöd van hozzá miért vannak a karomon?! A saját hülyeségeiddel foglalkozz!
-Anya! Én ezt a bunkó parasztot nem fogom beengedni a szobámba!
-Héj! Viselkedj! Menjetek be inkább a szobádba! Ott veszekedjetek! Próbálunk beszélgetni!
-Istenem már! Gyere makréla!
-Megyek.
Chuuya bevitte Osamut a szobájába.
-Ó, szép a szobád!
-Kösz! Tiéd vajon milyen lehet?
-Üres..
-Hogy érted?
-Úgy ahogy mondom.
-Szóval üres? Érdekes!
-Te nem tudod milyen jó!
-Szerintem nagyon rossz lehet, de ha te mondod! Amúgy miért vannak azok a kötések a karodon, nyakadon?
-Fiatal vagy még ehhez, hogy felfogd!
-Nem vagyok fiatal! Mikor születtél?
-Június 19-én.
-Én április 29-én, szóval kit nevezel te fiatalnak?! Idősebb vagyok!
-Úgy értem még nem vagy annyira érett.
-Miért is?! Nyögd ki!
-Csak, furának látszol.
-Kit nevezel furának?! Hülye gyerek!
-Hogy mi?! Te vagy a hülye!
-Én?! Mondja a múmia?!
-Mondtam már, hogy ehhez neked semmi közöd!
-Miért?! Hajlandó vagyok veled összebarátkozni! Én olyan barát vagyok akivel megoszthatsz mindent!
-De nem tudja a kis agyad felfogni, hogy ez titok?!
-Velem megoszthatod!
-Hallod! Alig egy órája ismerlek! Azt se tudom, hogy megbízható vagy-e! És ez titok! Nem mondom el senkinek! Értetted?! Felfogta a kis rohadt agyad?!
-ROHADT?! Fogd be a pofád! És értettem te segg agyú! Süket vagy?! És mi az a nagy titok amit nem oszthatsz meg senkivel?! Bazki! 10 éves vagy! Nehéz egyedül ennyi idősen egy titkot vinni a hátunkon! Szóval nyögd ki! Értetted?! Fosol az emberektől vagy mi?! MIÉRT VAGY ILYEN IDIÓTA?! MIÉRT NEM MONDOD EL?! LEGALÁBB LENNE EGY EMBER AKI TUDNÁ! ÉS ROHADTUL MEGBIZHATÓ VAGYON!
-A szüleim bántalmaznak..
-Mi?
-A SZÜLEIM MIATT HORDOM ŐKET! BÁNTALMAZNAK! ELÉG?! IDIÓTA VAGYOK LEHET! DE NEM TUDOK MIT KEZDENI VELE! MÉG A SZÜLEIM SE ISMERNEK! CSAK MEG JÁTSZÁK MAGUKAT! ÉRTETTED?! BEFOGHATOM VÉGRE SZÁMAT?! EZÉRT ÜRES A SZOBÁM! AZÉRT VANNAK RAJTAM A KÖTÉSEK MERT MEGKÉRDTEK, HOGY NE MUTASSAM A VÁGÁSOKAT AZ EMBEREKNEK! VÉGRE FELFOGTAD?!
-É-én.. Nem tudtam..! S-sajnálom..-potyogtak ki Chuuya könnyei. Nem szerette, ha bárki is felemelte hangját, apjára emlékeztette.
-Te most komolyan elkezdtél sírni? Ahjjj, törpék.-Odament Chuuyához és megölelte.-Nyugi Chuuya! Nem haragszom! Nem is ismerlek annyira!
-S-sajnálom! Bocsáss meg légy szí! Nem akarom, hogy haragudj!
-Látom téged sem kíméltek szüleid!
-Miből gondolod?
-Érzem a varrást a hátadon!
-Igazából csak apám bánt..
-Sajnálom..Tényleg idióta vagyok leüvöltöm azt akivel ugyanolyanok vagyunk majdnem! Csak legalább nem bánt az anyukád!Ez volt az első rész! Remélem tetszett!💞 Kicsit érzelmesek a karakterek, de ettől aranyosak!❣️❣️ Viszont nincs ötletem a következő részhez!😭🥺
Légy szí, akinek van ötlete az írja meg komiba thank u!💟
Legyen csodás napotok/estétek!
Csumi!❤️🩹👋🏼
YOU ARE READING
Szeretlek mindenkinél jobban! (Skk (Dazai x Chuuya))
FanfictionKitalált! Egy kis soukoku egy kis mix! school au lesz benne meg múlt:) ⚠️Trágár beszéd, öngyilkossági hajlamok,családi problémák!⚠️