questions

1K 13 2
                                    

Reena's pov

Aku dlm kereta mahu menuju ke rumah yg Aku tinggal bersama dgn roommate baruku. Sampai sahaja dirumah, aku terus memasuki kedalamnye lalu ade suara yg menjemputku.

"Hi, you mesti roommate baru I kan?" kata kpd org aku tidak tahu namanye. "Haah, nama I Reena. You?" Aku mahu tau siape nama gadis yg cantik ini ;) . "My name is Stella. Have a sit please." Nama yg cantik seperti pemilik nama. I like it.

Stella's pov

Handsome lah Reena ni. Aku harap dia masih single lagi. Tapi mcm mane Aku nk tanya ek, aku taknak nmpk mcm org pelik hmm. Aku Tanya beberapa soalan kt dia dulu baru Aku tanya dia masih single ke tak. Mauahhaha idea yg bernas :).

"So I nk tanya beberapa soalan kt you. Is that okay with you" aku tunggu dia bercakap. "Boleh je, mestilah you kene tahu pasal I sbb nanti I jadi roommate you." Ohh haah lah bodo Nye Aku ni. "Ahem so umur you berapa?" "Umur I 21 tahun. You?" Beza 2 tahun I see.

"19 tahun. You kerja sebagai ape?" "Hmm mcm mane ek aku nk ckp... it's like kerja office" (sorry tapi I tak tahu nak letak kerja ape😭😭) "Ohhhh, you single ke?" I tanya. "Ehh nape you tanya? You nk try I
ek?~" Amalak terkantoi pulak.

"MANE ADE, I CUMA NAK TAHU PASAL YOU JE!! Mane tau you nak bawak awek balik ke..." Harap²lah dia tak suspicious dgn aku. "I masih single lagi. Love is wasting my time." kata Reena.

"Maybe you're right. But... what if I change that?~"


____________________________________

I hope you guys like my story💞💞

Roommate Aku Horny!! {gxg} MalayWhere stories live. Discover now