Reena's pov
Sebaik sahaja Stella kasi contract, aku terus isikan apa yg perlu diisi. Contohnya, nama, ic and etc. Aku cpt² tulis sbb nk letak barang dalam bilik baruku dan ubah suai sedikit.
Apabila aku sudah mengisi contract tersebut aku terus menghulurkannya semula kepada Stella.
"I dh siap isi. Ade ape² lagi ke?" Aku tanya Stella.
"Okay thanks. No, you dah tak payah buat ape² lagi. So you can go to your new room and do anything you want." kata Stella.
"No problem. Alright, I'm gonna go to my new room now. Bye." "Byebye" Aku bangun untuk ambik luggage lalu pergi ke bilik baruku.
Aku tak perasan hari sudah malam. Aku memasuki bilik baruku. Kemudian, aku membuka luggage untuk mengeluarkan barang mandi dan juga baju tido.
Aku buka semua pakaianku untuk mandi. Aku masuk dalam bilik air dan membuka shower.
'Besok jelah aku susun barang aku. Aku nk tido. Lusa baru aku start kerja.' bisik hatiku. Selepas aku mandi, aku terus pakai baju tido. Then, aku baring atas katil and let sleep take me.
After few hours, aku terbangun sbb terdengar something. Aku mengambil phone aku kt meja sebelah katilku untuk tgk waktu. Skrg dh pukul
2:15 pagi, ade org pecah masuk ke?Aku bergegas bangun dari katil. Aku keluar dari bilikku untuk mencari dari mane datang bunyi tadi. Aku dengar bunyi itu lagi sekali. Bunyi itu berdekatan antara dapur dan sebuah bilik yg aku tidak tau ape didalamnye.
Aku pergi ke dapur dahulu untuk ambik gapur. Aku rasa ini sesuai jadi senjata aku. Tapi kalau perompak tu ade pisau mcm mane? Entah² dia ade pistol ke...
Ish! Overthinking sangatlah aku ni.
Aku syak bunyi tu datang dari bilik tu. Aku beranikan diri untuk pergi ke bilik tu. Pintu bilik itu terbuka sikit so aku intai. Aku baru sedar bahawa bunyi itu bukan bunyi sebarangan rupanye..
Desahan Stella
Wow
Aku nk undur diri untuk masuk bilik semula and pura² aku tak nampak ape². Apabila aku nk bergerak, aku hampir terjatuh. Ia membuat gapur yg aku ambik tadi terjatuh.
I curse myself and then I hear footsteps coming and I know who is it. Obviously only me and Stella live here so...
"Ape yg you buat dpn bilik I?" tanya Stella.
Shit!
"Uhh..."
Think Reena! Think!!!
"I sebenarnye sesat." Please percaya.
"Tapi I kan dh kasi house tour." ujar Stella.
"I ni cpt lupa."
"You nampak ke?"
"Nampak ape?" Aku buat bodoh.
"I know you saw it."
"Don't worry. I will act like nothing happened"
"But it did happened. Do you wanna help me?"
My eyes wide open. I'm speechless right now.
"We just met, Stella." Aku nk tapi aku tak tau dia comfortable dgn aku ke tak.
"What kind of excuse is that? That's so lame. I know you want it. I can feel it."
Nape dia mcm boleh baca minda aku ni ek? Dia ni ahli sihir ke?
"I- well.. Mm okay..." I hope I'm making right choice.
"Good girl~ now masuk dalam bilik I."
____________________________________
Nak markah exammm
YOU ARE READING
Roommate Aku Horny!! {gxg} Malay
Roman d'amour"sayang jom lahh kita buat gunting~" - Stella "KEPALA OTAK KAU, STELLA!!! KITA BARU JE BERJUMPA." - Reena. Stella adalah seorg wanita yg sgt horny and need someone company so that's why dia mahukan roommate. Reena perlu mencari rumah yg berdekatan d...