Amy pov.
Ajung acasă iar în sufragerie era tata care cred ca aflase de toate prostiile mele de pe anul asta .
-Bună. Spun eu sperând să mă lase în pace .
-Amalia de ce drk faci numai inversul la ce te rog eu sa faci ?
-Fără intenție ,acum dacă ai terminat eu ma duc sus.
-Nu pleci nicăieri !! Sune tata nervos
Îmi dau ochi peste cap și ma întorc cu fata la el .
-Ce mai e? Spun eu plictisita
-De azi nu ieși din casa fără Mark (șoferul și badiguardul meu)
-Nu asta e prea de tot .
-Am spus ceva Amy. Spune acum umplic mai calm.
-Cu Amza nu erai asa când avea vârstă mea cu mine ce drk ai ??? Spun deja nervoasă.
-Ai grija la limbaj Amy ,nu am nmk cu tine dar tu .......nu contează. Spune tata și se duce sa își pună puțin whisky.
-Tata ce e cu mine !! Spun eu puțin mai calma .
-Uite cineva a aflat ca ești fata mea și vrea să îți facă rău că sa se răzbune pe mine nu pot permite sa pățești ceva.
-Tata de ce nu mi-ai spus?? Spun eu cu lacrimi în ochii apropiindu-mă de el.
-Nu îți face griji o sa fie bine . Zice și ma trage la pieptul lui apoi ma pupa pe frunte cu o căldură părintească.
-Eu ma duc sus!spun și ma desprind de căldură tatălui meu .
Urc sus și ma bag dau drumul apei din cada pentru a face o baie relaxantă.
După ce pun toate serurile și gelurile în ea ma duc sa ma relaxez .Trecuseră 30 min iar eu dabea ieșisem din baie .Ma duc la dulap și îmi iau pijamaua
Și ma bag în pat uitându-mă la un articol despre tata .
Deodată telefonul îmi vibrează,vad un mesaj de la în nr pe care nu îl am în agendă.
Mesajul : ,,Ce faci raza de soare vrei sa ne vedem?"
Mi-am dat seama imediat ca era Enzo așa că îi răspund .Conversația :
-Bună da în parcul de lângă mine la 21:30 .
-Sa făcut șefa
-Pa
-Pa
Conversație încheiată
Acum este ora 20:45 așa că decid să mă pregătesc îmi prind părul într-un coc și ma machiez ca de obicei apui îmi aleg hainele cu care sa ma îmbrac. Pana la urma optez pentru niște pantaloni de trening și o bluza cu mânecă lunga mulata.Ma îmbrac îmi iau în picioare niște nike
Și acum trebuie doar sa vad cum ies din casă fără sa fiu prinsa de tata sau de badiguarzi.
Decid sa sar pe geam deoarece cădeam fix în trambulina în care sa jucam când eram mica ,am mai făcut asta nu e mare lucru.
Am ajuns în curte și am ieșit prin spate după 5 min ajung în fata parcului unde îl vad pe Enzo îmbrăcat în niște pantaloni de trening gri cu un tricou alb și un hanorac gri .
-Bună.spun eu când ajung în fata lui .
-Bună!
-Și ce vrei să facem spre ca nu mai scos din casă degeaba . Spun eu
-Pai dacă tot te-am deranjat hai sa mergem undeva .
Ma ia de mana și ma trage în mașină lui care mirosea la fel ca el .
-Unde mergem? Spun eu curioasă
-Surpriza.
-Hai spune-mi!!spun eu cu botic.
-Ori cât de drăguță ai fi când faci botic nu zic ,e surpriza. Spune calm și dulce.
-Bine ... spun eu puțin dezamăgită ca nu îmi spuse unde avea de gând sa ma ducă.După 10 min oprește mașină în locul unde obișnuiesc sa petrec majoritatea timpului LA CURSE .
-Am ajuns ! Spune el
-Tu concurezi ? Spun puțin mirată
-Da de ce ?
-Pai cum de nu te-am văzut pe aici .
-Stai tu concurezi ? Spune el serios
-Mhm .
-Care e numele tău pe pista .
-Regina
-POFTIM!!!Tu ești Regina?
-Mhm în carne și oase.
-Nu tu nu mai concurezi de acum .spune el destul de serios.
-Nu poți sa îmi zici ce sa fac . Spun eu puțin iritată
-E prea periculos!!!spune el nervos
Ignor ce a spus .
-Ce nume ai pe pista Enzo? Spun eu plictisita
-Rege
-E bine atunci ce zici dacă te înving nu ma mai capi la cap cu ce e periculos și cu ce nu dar dacă nu câștig îți ascult o singura cerință. Spun eu hotărâtă
-Nu concurezi . Spune el rațuinduse
-Nu îmi mai spune ce sa fac !!!spun eu nervoasă.
-Bine o singura întrecere. Spune el învins
Mergem la garaj unde îmi țin puișorulApoi mergem la linia de start concuram doar 4 insa nu am fost atenta sa aflu cine sunt ceilalți 2 concurenți .
Se da startul și ii las sa se ducă în fata apoi ii dau frâu liber motorului am ajuns cot la cot cu Enzo insa într-o fracțiune de secunda Enzo trece startul înaintea mea.
-Futui !!!tip eu ieșind din mașină.
-Opa Amy ce plăcere să te văd!nu pot sa cred el lipsea din peisaj Patric cum de nu mi-am dat seama ca a concurat și el .
-Ce vrei ? Spun eu nervoasă
-Ușurel asa repede ai uitat de mine .spune cu un zâmbet pervers pe fata și pune mâna pe obrazul meu.
-Lasă !!ii dau una la bărbăție și plec la Enzo care vorbea cu organizatorul .
-Enzo felicitări!spun sarcastica și ii întind mana în semn de respect
-Plăcerea a fost de partea mea . Spune și îmi ia mana și o apropie de buzele sale aceasta făcând contact cu ea .
-Ce vrei ? Ii zic sec
-Pai hai sa zicem ca un pupici ar fi de ajuns.
-Poftim!!spun eu socata .
Insa nu apuc sa mai spun nimic ca buzele lui fac contact cu ale mele cu greau iam răspuns sărutului acesta devenind unul pasional .
După câteva minute rămânând fără aer ne desprindem din sărut .
Ma privește în ochi și apoi ma pupa pe frunte.
-Hai sa mergem!spune el cu o voce joasa și ma ia de mână.
-Cred ca ar trebui sa merg acasă. Spun eu în timp ce urcam in mașină.
-Ok te duc eu . Spune și îmi ia mana întra lui .După 10 min ajungem în fata casei și spre mirarea mea badiguarzi nu erau.
-Pa Enzo! Spun și vreau sa deschid ușa insa nu putem deoarece era închisă prin buton.
-Nu ai uitat ceva raza de soare? Spune Enzo apropiindu-se de mine.
-Nu ... spun eu
-Eu cred ca da. Spune și ma sărută din nou încercăm sa nu ii răspund la sărut insa nu puteam asa ca ii răspund după ce ne despărțim m pupa pe frunte si îmi deschide ușa.
-Pa raza de soare.
-Pa.............................................................................
Sper ca va place cartea, și a-și vrea sa știu dacă merita sa continui sa scriu la ea .
Scuzați greșelile gramaticale insa după terminarea cărți promit ca voi reveni asupra greșelilor.
Pupici 😘