3

4 0 0
                                    


Mă trezesc de dimineață  destul de ametita ,ma uit buimaca la ceas și observ ca este ora 10: 24 .
Ma ridic din pat și ma duc la baie  sa îmi fac rutina de dimineață după ce termin îmi prind părul într-o coadă de cal și ma îmbrac in niște pantaloni de trening roz și un hanorac alb.
După ce sunt gata deci să cobor jos unde îl văd pe tata cu ochii în laptop.
-Bună dimineața ,Amalia. Spune calm el de obicei nu îmi spune Amalia doar când e nervos  ,supărat sau fac eu ceva.
-Neata
- Ce ai făcut aseară?
-Nimic special
- ,,Nimic special "daia nu te-a adus Amza aseară.
-O doamna încetează mai fi atât de protector!!! .spun eu nervoasă
- Pana faci 18 ani eu răspund de tine ,înțeles.
-Da da da dute drk. Spun și ies pe ușa.
Am nevoie de o țigară dupa toate astea .
Ma duc la motorul meu  și o iau din loc spre cafeaua mea preferata.
Când ajung ma pun la o masa afara comand un capucino și îmi aprind o țigară.
Cât  timp asteptam sa vina capucino ma uit în telefon  pe apeluri .
Sunt 7 apeluri de la tata ne preluate și câteva de la Amza .
Cât  timp eu ma uitam pe telefon simt cum două  mâini se pun pe umeri mei .
Ma întorc sa vad cine e și îl vad pe Enzo.
-Bună raza de soare!sune Enzo cu o voce joasa
-Bună .
-Ce faci?
-Ce se vede.
- Ești supărată?
-Nu .
-Ok ,atunci cred ca de la alcoolul de aseară e.spune umpic amuzat
- eu cred ca de la tine .io închid eu repede
-Hm te-ai  gândit la mine ,ce drăguț și cum eram  peste tine sau sub tine .spune el cu o voce joasa și sexy .
-Erai pe ma-ta .spun și ma ridic de la masa spre motor , ma urc pe motor și ma duc  la mall deoarece mâine am liceu .
Dupa 5 ore de shopping ma duc acasă și urc direct în camera  mea .
Ma bag la dus si dupa ma îmbrac în niște pijamale din statin negre,i-mi dau drumul la un film dar sunt întrerupta de niște bătăi în ușa.
Pe ușa intra tata ce îl vad destul de calm.
-Bună.spune pe un ton jos
-Bună.
-Azi de dimineață  nu am apucat sa vorbim  deoarece am o fica la felca mine de impulsiva .spune încercând  sa fie amuzat.
-Mda.
-Vreau sa știu cine te-a adus aseară, cum îl cheamă  de unde e , la ce liceu e ,părinți lui ce sunt ?
- Era doar un prieten  .
-Și acest prieten de când îl ști mai exact.
-Sunt cumva la interogatoriu . Spun deja iritata de toate întrebările.
-Vreau doar să știu cu cine umbli Amy . Spune tata pe o voce scazuta dar serioasă.
- Ne știm de 1 luna   i-l cheamă  Enzo .
-Mhm vreau și eu sa îl cunosc.
-Nu.
-De ce nu am voie sa îl  cunosc pe iubitul tău.
-Nu e iubitul meu.
-Bine.
Nu mai zice nimic și închide ușa dupa el .
Doamne  ce om protectiv zici ca sunt la închisoare știu ca îmi  vrea bine deoarece el deține cea mai mare mafie din Anglia dar ma pot descurca și singura .
Adorm având în vedere ca am continuat filmul ce se terminase pe la 00:45 .

-

Raza De Soare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum