༊*·˚Intro・❥・

376 46 7
                                    

Yonji_pov
—————

ئێستا نزیکەی ساڵێکە کە من و یونگی جیابووینەتەوە وە هۆکارەکەشی باوک و دایکم بون، دایک و باوکم دەیانەوێت هاوسەرگیری لەگەڵ کوڕێکی تر بکەم بە ناوی چۆی جونیۆنگ کە میراتگری کۆمپانیایەکی ترە.


هۆکارەکە ئەوەیە کە کۆمپانیاکەمان و کۆمپانیاکەیان ساڵانێکی زۆرە لە دۆخێکی باشدان، هێشتا لە کۆتا ساڵی خوێندنی ئامادەییدام بۆ ئەوەی وابکەن پەیوەندیم لەگەڵ یونگی ڕابگرم، بە خوشکی جونیۆنگیان وت کەلە قوتابخانە چاودێریم بکات.


دایک و باوکم هەموو جۆرە شێوازێکیان تاقیکردەوە بۆ ئەوەی تا دەتوانرا لێی دوورتر و دوورتر ببمەوە ئەمە مافی ئەوانە؟ بێگومان نەخێر.



ئەوان بە هیچ شێوەیەک گرنگی بە دڵخۆشی منداڵەکەیان نادەن هاوسەرگیری ڕێکخراو، ها بەجدی، ئەمە ساڵی ١٩٧٩ نییە.


ئەگەر ڕاستگۆ بم تەنانەت ئێستا ناتوانم قسە لەگەڵ یونگیش بکەم، نازانم ئایا دۆخی باشە چونکە ژیانم خنکاند، لەو ڕۆژەوەی کە جێم هێشتووە وێران بووم.


بەهۆی خێزانێکی نامۆوە هیچ هاوڕێیەکم نییە هەمیشە لە گۆشەی پۆلەکەدا دادەنیشم و سەیری ئەو دیمەنەکە دەکەم لە پەنجەرەکەوە.

نەفرەتم لەو مامۆستایە دەکرد کە بە یونگی گوت لە پشتی من دابنیشێ  ویستم لەبەردەمم دابنیشێت بۆ ئەوەی بە ئاسانی سەیری بکەم، باشە هەندێک شت بەو شێوەیە ناڕۆن کە تۆ دەتەوێت ڕاستە؟


ڕاستە ڕۆژانە یونگی دەبینم بەڵام ئیتر قسە ناکەین بە ئازارە وە هەمیشە کەسێک دەبێت کە دۆخی من لە قوتابخانە بۆ دایک و باوکم ڕاپۆرت بکات.

بەڕاستی بەڕاستی ڕقم لە خوشکە خۆبەزلزانە گێلەکەی جونیۆنگە کە ناوی جون'ە ژیانم بەم شێوەیە تەنانەت لە ژیانی زیندان خراپترە.

ئێستا کەسم نییە قسەی لەگەڵ بکەم بۆیە هەستەکانم لەناو خۆمدا قوتوو کراون.

تەنانەت ئەگەر جونیۆنگ جارجارە سەردانی ئێمەی کردبا، یان زۆر قسەی لەگەڵ کردم بەڵام هەرگیز نەمتوانی چیرۆکەکەم بۆ بگێڕمەوە یان باسی هەست و حاڵی خۆم بکەم.

من رقم لە ئەوە.

بۆ ماوەیەک دەستم کرد بە نووسینی یاداشتنامەیەک
هەستەکانم هەموو ڕۆژێک لەوێ دەهێڵرێنەوە و سوێند دەخۆم تەواوی یاداشتنامەکەم دەربارەی یونگییە، باشە من ناوم لێنا Dairy.

ڪَِۇتِّآ مِيَڵِۉٗدِيْ//м•уσσиgι ~تەواو بوە~Where stories live. Discover now