22.

905 9 8
                                    

Uraz tezgahta bana ve kendisine tost yapıyordu bende onu izliyordum . Off şuan ne kadar sexi olduğunu bilemez.

"Bebeğim biraz daha bakmaya devam edersen seni ırzıma geciricem " hemen kafamı başka tarafa dondurdum belki biraz utanmış olabilirim.  Mutfağı incelemeye başladım klasik amerikan mutfak artık bar masası gibi uzun bir yer vardı önünde de 3 yada 4 tane sandalye .

Hmm şimdi bu masa uzun gayet benim boyum kadar urazla burda sevişirsek ne olur acaba ya. Dudağımı ısırdım çünkü düşüncesi bile beni azdiriyordu .Uraz bana yaklaştı iki bacağımı ortadan ayırdı ve arasına girdi .

"Bebeğim ne düşünüyorsun böyle,  sanırım zevkli bisey . O düşüncelerine bende dahil et olur mu "

"AA saçma sapan konuşma uraz ne dusunucem sanki tövbe tövbe "bana biraz daha yaklaştı ben tezgahtahken bile uzundu bu adam ya. Ben urazin gözlerine bakıyordum o ise dudaklarıma biraz daha yaklaştı tam öpücektiki ben durdurdum.

"Hopp uraz bey sur bakalım orda yeter açım ben aç " oflaya pudlaya tekrar gitti tost makinesinin başına.  Ben iki tabak çıkardım ve uraza verdim . Uraz da tabakları tostu koydu ve masaya koydu sonra oturdu . Ben uraza anlamaz gözlerle bakıyordum

"Gelsene Alev "

"Öküz "diyip indim tezgahtar ve urazin karşısına oturdum.ben aşık suratla yemek yiyordum o ise bana bakıp gülüyordu.

"Şimdi de Öküz mü olduk ya neden ki "

"Ananın- sus uraz sus sen konuşma " dedim ve yemeğimi bitirip kalktım.  Yukarki kata çıktım ve benim yıkanmış kiyafetlerimden aldım içini camasirlarimida aldım ve banyoya girdim . Sampuanlarim hala duruyordu bende o şampuan vesaire kullandım ve duştan çıktım havlu ile her yerimi kurtuladim iç camasirlarimi giydim ve üstüne bornoz giydim . Kenarda durak kıyafetleride kirli sepetine qttim . Odaya elimde kiyafetlerimle girdim uraz yoktu ve giyinmeye başladım.

Bunları giydim bide beyaz spor ayakkabılarımı giydim şimdi tamamdı.  Tekrar banyoya girdim ve saçımı kuruttum. Banyodan çıktım ve salona indim elimde telefonumu aldım ve oturup instagramda gezinmeye başladım. Bir süre sonra yanımda bir ağırlık hissettim ve o tarafa döndüm uraz telefonuma bakıyordu.  Ona sinirli bir yüz ifadesi yaptım. diğer koltuğa yüz üstü uzandım ve ayaklarımı sallamaya başladım. Uraz tekrar yanıma geldi ve bacaklarimdan birini tuttu ve oksamaya başladı. 

"Uraz yapma ya "dedim çünkü bu beni gidikliyordu. Sonra yapmayı bıraktı bende ona doğru dönük bir pozisyonda bacaklarımı urazjn bacaklarına uzatmış şekilde oturdum . Sonra bi anda kendimi urazin altında buldum .

"Bebeğim dışarıda böyle şeyler giymenin pek istemem ama evimde giyebilirsin."

"Tabj canim çok beklersin neyse uraz beni eve bıraksana. "

"Zaten evdeyiz bebeğim "

"Kendi evime bırak bir kaç isim var "

"Hmm neymiş o işler "

"Bavul hazırlamak hani pazartesi günü gidiyoz ya yurt dışına "

"AA doğru ya unutmuşum aşkım,  ben seni bırakırım şimdi gidip üstümü değiştirip geliyorum "

"E bi zahmet boxerle bırakmayı düşünme benj " gülerek hatta kahkaha atarak odaya gitti . Bende instada gezinirken karşımdaki hareketliliğe baktı uraz siyah bir kumaş pantolon ustunede siyah hır sweet giymişti olum bu adama hereey yakışıyor yav

Uraz gel dercesine elini uzattı bende tuttum ve yürümeye başladık

"Bebeğim tek biz gitmeyecez haberin olsun "

Gece Yarısı Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin