Irritating company

1.1K 46 6
                                    

Wo larki usey bahar mili. Usne apni  files pakde hue thi jab usne Haya ko roka.

"Sunain, Miss Sulaiman."

Lagta tha jaise wo zabardasti us se baat kar rahi thi. Haya us ko  mur kar dekhny lagi.

Khadija Rana wahan khadi thi. Uske chashme bade the, high pony  aur wo apny hath ma  files ly kar khadi thi.

DJ... sirf uske doston ko DJ bulane ki ijaazat thi... aur wo uski dost nahi thi, aur na hi wo usse dost banna chahti thi.

"Haan, Khadija?" Usne uchhaal kar jawab diya.

"Kya aapne visa ke liye apply kiya hai? Madam Furkhanda ne kaha hai ke humein jald se jald visa ke liye apply karna hoga kyunki humein February ke pehle hafte mein Sabanji join karna   hai aur aaj 13 date hai. Sirf pandrah din hain aur aap pandrah din ke andar Turkey ka visa nahi le sakte."

Wo parshan dikh rahi thi  aur wo bohot tezi se bol rahi thi. Haya ko yeh sun kar serious ho gayi  ya phir wo abhi bhi apne abba ke guftagu se pareshan thi.

"Oh... to phir humein kya karna chahiye?"

"Kal humein har Hal ma Turkish embassy jaana hoga visa ke liye. Aap jaante hain Turkish embassy ka ek ajeeb qanoon hai ke har subah sirf pehle pandrah participants ka interview hota hai. Office  7 baje subah khulta hai aur logon ki lambi qataar hoti hai. Agar hum ek minute bhi late hue toh woh humein agle din ke liye shift kar denge. Aap sun rahe hain?"

"Hmm... haan."Wo  samajh nahiPayi  ke Khadija kya keh rahi thi.

"Mujhe apna number dein taake hum coordination kar sakein."

usne apna number diya. Khadija nenumber apny  phone mein note kar liya.

"Theek hai, kal subah 6:30 par Diplomatic Enclave pohanch jayein. Main wahan hoon gi."

Usne Han ma sir hilaya or us ke jany ka intizar karny lagi jaise ke wo us se chutkara pana chahti thi.

"Aur please late mat hona. Aisa na ho ke mujhe aapki wajah se apna visa kho dena pade Miss Sulaiman!" Usne apna naak utha kar Haya ko dikhaya, after all  wo Khadija Rana hai.

"Kya company mili hai ! Ufff!"

Uski abba ki guftagu se itni pareshani thi ke visa uske liye sab se aakhri soch tha.



Tell me is it ok??? Do vote and comment

leaves of jannah  (Jannat ke Pattay)Where stories live. Discover now