*-*
Hyunjin
Su okula gelicek misin artik
Tek tik
İnt mi yok amk
Tek tik
Sikecem ha
Tek tik
BOK
Tek tik*-*
Hyunjin
Herkes seni merak ediyo
Nerdesin pic
1 hafta oldu
Tek tikHyunjin
Hay sokayim amk
Tek tik*-*
Hyunjin
2 hafta oldu
SIKTIGIMIN OKULUNA NIYE GELMIYOSUN
SIKTIGIMIN SIRASINA NIYE OTURMUYOSUN
CEVAP VER BARI AMK
Tek tikHyunjin
Tek tik gotune tik
Tek tikHyunjin
YETER AMK
GELİYORUM EVINE
Tek tik*-*
Hyunjin telefonu kapattı hiç bir şey almadan üstüne başına bakmadan evden çıktı merdivenden indi kapıyı çaldı.Kapı yarı açıktı hemen içeri girdi gözleri Felixi aradı mutfağa doğru kan izleri vardı Hyunjin mutfağa koştu yerde kanlar içinde duran Felixi görünce yanına oturdu."Felix?!İyi misin?!Bana bak!"
"..Hyunjin?.."
"Gözlerini aç"
Felix göz kapaklarını yavaşca araladı Hyunjine gülümsedi Hyunjin ağlıyordu.
"Sanırım ölüyorum ama sorun yok ben her zaman toparlarım
Ağlama""Hayır.
Bu sefer değil""Ama ben her zaman güçlüyüm?"
Hyunjin sevdiği adamın son kelimelerinin güzel olmasını istedi."Seni seviyorum"
Felix gözleri ve bilinci kapanırken son kez ağzını açtı."Senden nefret ediyorum"
Daha fazla konuşamadı bilinci kapandığını da kafası yere düştü ve elleri hareket etmeyi bıraktı.Hyunjin kalkıp akan burnunu sildi
Masanın üzerinde duran kağıdı alıp açtı.Ne olabilirdi ki?-★★★-
For my familyBaba seni asla affetmeyeceğim bunu bil umarım benden sonra sende geberirsin yaşlı herif orospu seni siktir git cenazeme de gelmeyin ben tek daha mutluyum kendimi bıçaklarken kimse yanımda değildi ölüyken de olmasın gidip evinize uyuyabilirsiniz.Rüyalarınızı süslemek için geleceğim.Hyunjin,Senden nefret ediyorum sana asla asik olmadım beni ölüme sürükleyen sendin ailem değil.Umarım ölürsün ve cenazeme gelmeye cesaret bile etme kabusun olurum sen bana yeni yaralar açtın.Yarayı kapatan ask degildir,Nefrettir.Nefret yarayi yok eder,ilac gibidir nefret.Ask yaralari kapatmaz Ask yara olusturur.Nefret yarayi kapatir.Böyle iste.Sen bana olan askınla yasayabilirsin ama ben sana olan nefretimle ölecegim.
Aglayamiyorum amk
Duygusal olacaktı hani bu
Neyse
Oylanmazsa silerim👉🏾👈🏾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herkes onu istiyor|HyunLix
Fiksi PenggemarFelix Anne bana simit al Neden burda degılsın Rahat bır yerde mısın? Hyunjin Baba bana kavun al Kavunu da hic sevmem Sen bunu bilir mısın?