Y-4

78 10 16
                                    

Medya:Buğra

Uyandığımda dün aklıma geldi ve gülümsedim yine. Hazırlanmaya başladım. İlk önce tuvalete gidip işlerimi hallettikten sonra dün pantolon giyip dikkat çektiğim için bugün kot şort giydim. Üstüme de askılı turkuaz tişört giydim. Tişörtüm göz rengimi daha çok açığa çıkardı. Saçlarımında uçlarına dalga attıktan sonra rimel sürüp aşağı indim.Ne olur ne olmaz diye cantama bir de biraz uzun hırka attım.

Anneme görüşürüz diyip motoruma doğru gittim. Evet dün Mert'in motoruna binince kızımı özlediğimi anladım. Motoruma bindim ve okula hızlıca gittim. Otoparka motorumu park ederken herkes bana bakıyordu. Bende madem izliyorlar bari güzel bir sey izlesinler dedim ve motorumu kaydırarak bir arabanın yanına park ettim. Motordan inip kaskımı çıkarttım. Herkes ağzı açık bana bakıyordu. Saçlarımı savurup sınıfıma çıkarken yolda iki kişinin sesi geliyordu. Kafami uzattım koridorda sesin geldiği yöne ama karanlıktan baska bir şey gözükmüyordu. Biraz ilerledim bir baktım. Gözlüklü inek öğrenci tiplemesi bir çocuğu döven biri var. Dövenden kastım. Sıkıştırmış çocuğu artık ne derdi varsa..

Kenara geçtim ve yukarı doğru çıkan bir cocuktan şapkasını aldım saçlarımı şapkanın içine soktum. Üstüme de uzun hırkamı geçirdim ve seslerin geldiği yöne gittim. Tum bunlar o çocuktan korktuğumdan degil aslında. Geçmişimi bilmesinler diye...

Sesin geldiği yöne gittim ve döven çocuğu ittim kenara.
"Ooo Kadir bak seni düşünen birileri varmış. Peki bu birileri neden bu zamana kadar beklemiş seni kurtarmak için" deyip bana döndü. Ben de sesimi kalınlaştırıp
"Ne o yoksa hoşuna mı gitti?"
"Tabi ki cesaretinden anladığım kadar ben seni döverken karşılık verceksin. Ne kadar hoş"
deyip ibne gülüşü yaptı ben de bir yumruk çaktım. Sonra daha toparlanamadan o bir tane daha çaktım. Bi ara bir tane bana vurdu dudağımdan kan tadı geldi ama umursamadım. Bir iki tane daha vurdum. Yere düşünce
"İstersen revire götüreyim. Yardımseverimdir." Dedim ona bakıp güldüm ve Kadir'i aldım çıktık yukarı.
"Olum salak mısın sen seni ezdirmesine neden izin veriyorsun. Bir daha seni o şekilde görürsem üstüne bende döverim." dedim ve uzaklaştım tuvalete dogru. Tuvalette şapkayı hırkayı çıkardım ve dışardaki bi çöpe attım. Sınıfa girdim.

Sınıfta Barlas'ın arkadaşları vardı oturmuşlar sırama konuşuyorlardı. Mert hemen
"Ooo Hazaal bugünkü motor gösterini duydum. Havalı senii" deyip yanına çekti.
"Ne gösterisi ya hemen sınıfa geldim." dedim biraz mütevazı olmak lazım tabi :) O arada gruptan tanimadığım biri dedi ki
"Duydunuz mu Buğra'yı biri dövmüş. Aşağıda arkadaşları bulmuş."
"Oha sen ciddi misinn? Nasıl cesaret edebilmişler o ayrı nasıl dayak yemiş Buğra.."
Gözlerimi kaçırdım. Buğra dedikleri çocuk galiba benim dövdüğüm kişiydi. Barlas' ta muhabbete katılıp
"Kim dövdüyse iyi yapmış. Keşke yanında bizde olsaydıkta Buğra'nın dayak yemiş tipini görseydik hatta yardım etseydik ahh ah " dedi.
Bende güldüm ama güldüğümü cakmasınlar diye öksürük krizine girmis gibi yaptım. O arada Mert ölüyorum diye sırtımı da deşti yani. Ama sonra Bilge
"Her kimse Buğra onu bulur ve burnundan getirir. Yazık her kimse üzüldüm." Dedi ben beni bulamaz diye kendimi avutmaya çalışırken zil çaldı. Sınıflarına giderlerken bunlar tanışmadığım ikili döndüler ve
"Ben Bilge bu da" diyip yanındaki çocuğu göstermişken yanindaki
"Bana 'bu' dediiinnn" deyince ağlıyor numarası yapcak falan sandımsa da çocuk o kadar düşmediğini belirtti :) ve Bilge'nin kafasına vurdu. Sonra da
"Bende Emre" deyip gülümsediler.
"Bendee .." demişken Barlas
"Biliyorlar heralde Mert isminle hitap ediyor ya sana hani" dedi bende ona dik dik bakıp yanımdaki yakışıklılara döndüm ne kadar gülseler de umursamadan "Memnun oldum" deyip gülümsedim. Onlar da bizde diyip gittiler.

Ne kadar şu sinir bozucu, odun, insanlıktan nasibini almamış.. diye sayarken Barlas gulerek bana bakıp
"Ee başka bana söylemek istediğin var mi?" Dedi ben şoka girdim. Ayyy rezillik içimden sayıyordum oysa ki ona dönüp dudağımı ısırıp
"Sesli söyledim bunları dimi?"
"Evet ve kimden bahsettiğin hakkında hiçbir fikrim yok." deyip güldü. Mal,kazma diye başlamışken bana yine bön bön bakınca
"Ağzıma " diyip "ayyhh!" Yaptım kafamı sıraya vurdum. Gülme sesleri geldikçe kafami tekrar tekrar vurasım geldi ama kafamı kaldırmadım. Hoca girdiğinde selam verip girdi. Ben de kafamı kaldırmadım. Ve böyle durcam diye uyuyakalmışım. Yanımdan biri kalkınca sırama vurarak geçti. O yüzden uyandım. Kafamı kaldırdığımda motorcu grup kapıda Barlas ise başımda dikiliyordu.
"Ne oldu?" Deyince ben
"Motor yarışları var oraya gidiyoruz. Seninde motora ilgin var diye Mert tutturdu soralım diye." Bende
"Yanii"
"Gelceksen gel yanisi be her şeyi açıklayarak mi söylemeliyiz."
Bende baktım uyuyorum sadece
"Oluur" der demez Barlas kapıya ilerledi. Tam söylencektim ki bugün söylenmeler yüzünden rezilliklerim aklıma gelince iç sesimi susturdum..

Otoparka gittiğimizde herkes motorlarına yöneldi. Bilge
"Bizi takip edersin. O yüzden en önden gitme." Deyip göz kırptı. Ben de
"Şu Baflik yarışlarından bahsetmiyor musunuz yani o yerden? " deyince hepsinin ağzı bir karış açıldı. Emre
"Sen orayı da biliyor musun? Eh ama Hazal diger kızlara hiç benzemiyorsun" deyip gülümsedi. Bende gülümsedim ve
"Tabi ki bu yarış yeteneklerim doğuştan gelmiyor heralde. Az gitmemişimdir." Dedim onların ağzı biraz daha açılınca bugün çeneme ne olduğunu sorgulamaya başladım. Toparlamaya çalışsam iyice içine edeceğimden
"Madem biliyorum oraya kadar yarışalım bakalımm." Deyip motorumun gazını kökledim. Yarışırken Mert benim arkamda ben öne geçmesine izin vermiyorum önüne geçiyorum hep böyle o da her geçemediğinde bağırıyor bana bense kahkahalarla tepki veriyordum.Bari biraz öne geçeyim dedim. Tam öne geçcem.Bilge önüme geçiyor. Mert'e yaptıklarımın aynısını bana yapıyordu ki bende öbür şerite geçip Bilge'yi solladım. Mert'in kahkaha sesi geliyordu.
Sonra Emre'de bi yerde yavaşlayınca dikkatsizliğine geldi bende hızlandım ve geçtim. Barlas kalmıştı bir ama geçenki onu geçişimden dolayı olsa gerek ne yavaşlıyor ne de öne geçmeme izin veriyordu. Bugun ona yeterince sinir olmuşken onu geçmem gerekiyordu en azından sinirimi atabilmek için. Sonra yavaşlıyormuş gibi yaptım. Bu da yavaşlamaya başladı ben yavaşladım diye. Sonra Barlas'a az mesafe kalınca bastım gittim. Mekana gelince hepimiz kaydırarak durduk.

Barlas inince suratıma bile bakmadı. Çocuklar gelmiş beni tebrik ederlerken Mert Barlas'a dönüp
"Aaa abi bir kıza yeniliyosun he ayıp ayıp!" Deyince Barlas
"Ağzımı bozdurtma kızın yanında.. Ben yenildim de siz sanki kazandınız he şimdi git şurdan!!" Diye bildiğin kükredi. Ben hala gülerken bunlar yarışa adlarını yazdırmaya giderlerken ben oturcak yer ariyordum ki Barlas dönüp ibne gülüşü yapip arkadaşlarının yanına gitti.

Yarışacaklar okunurken hepsinin sırayla adı söylendi. Sonra listenin sonunda
"Hazal Serez" dediler. Barlas'ın gülüşü aklıma gelince ona döndüm bana
"Hadi bakalım" diye ağzını oynattı.
Benim topraklarımda bana meydan okumanın sonucu göstercektim ona...

☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
Beğendiyseniz lütfen kitabımı takipte kalın. Kızımızın da sırları ortaya çıkmaya başlıyor. Aklınızda fikirler varsa yorumlarla ya da mesajla belirtebilirsiniz.. Seviliyosunuz :))

YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin