.・゜゜・.・゜゜・

417 21 21
                                    

𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗌𝗅𝗈𝗐 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾𝗌, 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗇 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗍𝗒 𝖨 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗆𝖾𝖺𝗇𝗍 𝗋𝖺𝗇𝖽𝗈𝗆 𝖼𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋𝗌.

𝖫𝗂𝗍𝖾𝗋𝖺𝗅𝗅𝗒. 𝖠𝗅𝗌𝗈-

𝖶𝗁𝖺𝗍 𝖼𝗈𝗅𝗈𝗎𝗋 𝗂𝗌 𝖪𝗒𝗈𝗎𝗄𝖺'𝗌 𝗁𝖺𝗂𝗋? 𝖨𝗇𝖿𝗈𝗋𝗆𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗌𝖺𝗒𝗌 𝗂𝗍'𝗌 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄, 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗍 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝖽𝖺𝗋𝗄 𝗋𝗈𝗒𝖺𝗅 𝖻𝗅𝗎𝖾-𝗂𝗌𝗁 𝖼𝗈𝗅𝗈𝗎𝗋??

𝖠𝗅𝗌𝗈, 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾𝗌 𝗆𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖻𝖾 𝗌𝗅𝗈𝗐𝖾𝗋, 𝖻𝗎𝗍...𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝗍𝖾𝖼𝗁𝗇𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗎𝗍𝗁𝗈𝗋'𝗌 𝗇𝗈𝗍𝖾, 𝗌𝗈 𝗒𝖾𝖺𝗁.

⋇⋆✦⋆⋇ 

𝖩𝗎𝗌𝗍 𝖻𝖺𝗌𝗂𝖼 𝗂𝗇𝖿𝗈𝗋𝗆𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇:

.
.
.
.
◌𝖬𝗎𝗅𝗍𝗂𝗉𝗅𝖾 𝖽𝗈𝗍𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗆𝖾𝖺𝗇𝗌 𝖺𝗇 𝖺𝗇𝗀𝗅𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾, 𝗅𝗂𝗄𝖾, 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝖾𝗇𝖺𝗋𝗂𝗈 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖺 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝖼𝗁𝖺𝗋𝖺𝖼𝗍𝖾𝗋'𝗌 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗉𝖾𝖼𝗍𝗂𝗏𝖾 𝗇𝗈𝗐, 𝗈𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖺 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍 '𝗌𝗄𝗂𝗉' 𝗌𝗒𝗆𝖻𝗈𝗅𝗂𝗓𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇. 𝖨𝗍 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗉𝖾𝖼𝗍𝗂𝗏𝖾 𝗈𝖿 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖺 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾, 𝗅𝗂𝗄𝖾...𝖺 𝖽𝗂𝗌𝗍𝖺𝗇𝖼𝖾 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝗈𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀. 𝘔𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘢 𝘧𝘭𝘢𝘴𝘩𝘣𝘢𝘤𝘬.

.・゜-: ✧ :-  -: ✧ :-゜・.
◌𝖲𝗉𝖺𝗋𝗄𝗅𝖾𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝖺 𝗍𝗂𝗆𝖾𝗌𝗄𝗂𝗉, 𝗂𝗍 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝟤 𝗁𝗈𝗎𝗋𝗌 𝗈𝗋 𝗍𝗐𝗈 𝖽𝖺𝗒𝗌, 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗂𝗇𝖿𝗈𝗋𝗆𝖾𝖽.

»𝟣𝗌𝗍/𝟤𝗇𝖽/𝟥𝗋𝖽 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇'𝗌 𝖯.𝖮.𝖵:
◌𝖳𝗁𝖾 '𝖯.𝖮.𝖵' 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗋𝗋𝗈𝗐 𝗂𝗇 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗆𝖾𝖺𝗇𝗌 𝗂𝗍'𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗆𝖾 𝗌𝖼𝖾𝗇𝖾 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇, 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝖼𝗁𝖺𝗋𝖺𝖼𝗍𝖾𝗋'𝗌 𝗏𝗂𝖾𝗐 𝗈𝖿 𝗂𝗍.

.・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・
◌𝖳𝗁𝖾𝗌𝖾 𝖽𝗈𝗍𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗒𝗆𝖻𝗈𝗅𝗂𝗓𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗀𝗂𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝖺 𝖼𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋/𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗎𝗍𝗁𝗈𝗋'𝗌 𝗇𝗈𝗍𝖾 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖾𝗇𝖽.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
◌𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾𝖺𝗇𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖾𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗎𝗍𝗁𝗈𝗋'𝗌 𝗇𝗈𝗍𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗁𝗈𝗅𝖾 '𝖽𝖺𝗍𝖾' 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖾𝗀𝗂𝗇𝗌.

⋇⋆✦⋆⋇ 

'𝘐𝘵𝘢𝘭𝘪𝘤𝘴 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘵𝘦𝘯 𝘪𝘯 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘴𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵𝘴.'
'𝖨𝗍𝖺𝗅𝗂𝖼𝗌 𝗐𝗋𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝖿𝗅𝖺𝗌𝗁𝖻𝖺𝖼𝗄𝗌, 𝗈𝗋 𝖿𝗅𝖺𝗌𝗁𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗌 𝗉𝗅𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗆𝗈𝗋𝖾.'

𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝖼𝖾, 𝗂𝗍'𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗌𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌 ' ', 𝗈𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗂𝗌 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗍𝗂𝗅𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋. 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗎𝗌𝖾𝗅𝖾𝗌𝗌 𝖻𝗎𝗍...𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝗇𝗈𝗐.

𓃰

𝖡𝗌𝖽 𝗁𝖺𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗉𝗉𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗆𝗒 𝖽𝗋𝖾𝖺𝗆𝗌, 𝖥𝗒𝗈𝖽𝗈𝗋 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝖾𝗑𝖺𝖼𝗍. (𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾𝖼𝗄)

.・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・

𝖱𝖾𝖺𝗅 𝖼𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗈𝗆𝗈𝗋𝗋𝗈𝗐 (𝖾𝗌𝗍𝗂𝗆𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗍 𝖬𝖨𝖦𝖧𝖳 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗆𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝖾𝗑𝗍𝗋𝖺 𝖽𝖺𝗒 𝗈𝗋 ✌)

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

𝖯𝗈𝗌𝗍𝖾𝖽: 𝖬𝖺𝗋𝖼𝗁 𝟤𝟪𝗍𝗁, 𝟤𝟢𝟤𝟦 - 𝖥𝗋𝗂𝖽𝖺𝗒
𝖫𝖺𝗌𝗍 𝖾𝖽𝗂𝗍𝖾𝖽: 𝖬𝖺𝗋𝖼𝗁 𝟤𝟪𝗍𝗁, 𝟤𝟢𝟤𝟦 - 𝖥𝗋𝗂𝖽𝖺𝗒

𝐴𝑁𝐺𝐸𝐿𝐼𝐶 // 𝐵𝑠𝑑 𝑥 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟 𝑖𝑛𝑠𝑒𝑟𝑡 ;)Where stories live. Discover now