Evett tamam artık topladım buraları işte valizimide topladım hiç bisey kalmadı.bu evden nasıl ayrılıcam ben ya of anne Off niye evlenirsin ki bu yaşında!
"Zırlanmayı kes de işini yap kızım erdem gelecek bak sakın bi yanlış hareketini görmeyim."
"Anladım anne anladım tamam bin defa söyledin aynı şeyi"
Üstüme güzel bi kıyafet giyindim.Kombinim sade ve şıktı. Hemen Odamdan çıktım valizleride dış kapının önüne koydum o sırada kapı çaldı.
Ben bakarım!
"Hoşgeldiniz erdi bey"
"Hoşbuldum ama böyle beyli fln olmaz erdem baba veya alısamazsan erdem amca diyebilirsin kumru kızım."
Bide bu eksikti zaten"tabi ki tamam ozaman öyle soyliyim bende "
"Annen nerd-"
O sırada annem geldi." A hosgeldin bitanem"
"Hosbuldum karıcım " birbirlerine sarıldılar ben bu tabloyu daha fazla izlemeden eşyaları alıp arabaya götürdüm yandan da şoför gelip bana yardım etti ve bütün eşyaları koyduk. Bütün eşyalarımı derken normal kişisel eşyalar demek istedim.
Buarada kendimi tanıtmadım ben. hemen tanışalım. Ben Kumru Özer ama şuan maalesef ki Kumru karabay oluyo soyadım.
Ben 17 yaşındayım vee 21 nisan da doğdum sonuç olarak Boğa burcuyum. Siz inanıyormusunuz bilmiyorum ama ben burçlara ve yorumlarına inanıyorum hepsi de beni tanıyor gerçektenn.
Bu evlilik gelişmesi nasıl oluyo derken kısa özet geçeyim.
Annem işten tanıştığı şirketin sahibiyle sevgili olmuştu gerçekten birbirlerini seviyorlarmışş. Hemen evlilik kararı aldılar ama hemen Nikah yapıp bitirdiler hiç düğün fln olmadı. Şimdi de onların evinde kalacakmışız. Ne kadar sakin davransamda o eve gidip tanımadığım insanlarla akraba olmak istemiyorum farklı bi yaşam tarzına girmek hiç istemiyorum ama bu annem yüzünden bu istekler onun için bir çöp...
Evet annem ve erdem amca gelmişti. Hepimiz arabaya binip evlerine gittik.
"Kızım heyecanlımısın yeni bi ailen oluyo artik" bide gerçekten bunu bana soruyomuydu. Cevap vermedim annemin sorusuna tabiki.
"Kızım ordamisın "
"Ne annesi ne cevap vermemi bekliyorsun şuan da. çok mutluyum evlendigin için ya havalara uçuyorum mu diyip ne diyip sen söyle" bana ters ters baktı cevap vermedi.Arabadan hemen indim çünkü gelmiştik. Etrafa baktığımda kocaman bir ev gördüm pardon köşkmü demeliydim bilmiyorum okadar büyük ve guzel bi evidiki. Etrafta yemyeşil alan vardı ön yerdede kocaman bi havuz.
Ben etrafa bakinirken annem kolumu tutup yanına çekti beni."Bana bak benim sinirimi bozma evlenmisim mutluyum yeni bi ailen olucak ve sen hala çocukça davranmaya devam ediyorsun. " ona sinirle bakıp bi çırpıda kolumu kurtardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cici kardeşim
Teen FictionKumru nun annesi kocasin dan sırf para için ayrılıp şehrin en zengin insanlarından erdem karabayla evlenmesiyle kumru ve yiğit üvey kardes oldular. Ne kadar birbirlerine düşman gibi davransalarda birbirlerini en iyi anlayan kişilerde onlar