9. bölüm

8 0 0
                                    

1 hafta sonra

Annemin cenazesi kalkmıştı çoktan. Evde büyük bir sessizlik vardı. Ben kendime gelemiyordum. Ailemden tek kalan annemken onuda  kaybetmek çok acı vericiydi. Hala inanamoyprdum daha 2 gün önce kavga etmiştik sanki.

Keşke hiç uzmeseydim onu. Sözünü dinleseydim. Ama yemin ederim böyle olucakgini bilsem asla bırakmazdım annemi.

Yatakta Yatıyordum. Ama 1 haftadır  gözüme uyku girmiyordu.
Erdem amca  işinden izin almıştı.

Artık aileden bir parça sarıldığım için bu evde kalacaktım bir yük gibi.

Kapı açıldı. Gelen yiğitti.

"Gelenilirmiyim" dedi masum masum bakarak.

"Gel" elinde tepsi kahvaltiliklar vardı.

"Günlerdir yemek yemedin bende biseyler hazırladım "

"Aç değilim " dedim yatakta hala Yatıyordum.
Yiğit  beni kaldırdı tepsiyi yatağa koydu.

"Hasta olucaksin annen bu halini görse çok üzülürdü. Belki de seni izliyo. Onu üzmek mi istiyorsun "

"Hayır tabiki" dedim gözümden akan yaşı silerek.

"Ozaman hepsini ye bunların sonrada ilacını iç." Dedi yiğit. elindeki peyniri ağzıma attı. Kendisi yedirmeyw başladı.

"Hadi hepsini bitirdin aferim meyve suyundan da iç sonra ilacını al "

Onuda yapıp ilacımı içtim. Yiğit peçeteyle ağzımı sildi.

Ona baktım. Onu izledim yanıma gelip en çok benle ilgilenen oydu.

Ona yaklaştım belki iyi gelir diye dudağından öptüm.
Bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Sonra gülümsedi. Elini yanağımda sonra dudağımda gezdirdi.

Dudağımın kenarından öptü. Bende ona sarıldım.

"Teşekkür ederim hersey için yanımda olduğun için iyiki varsin"

Dedim  iç çekerek.

"Seni seviyorum cici kardesim"dedi
Birbirimizden ayrıldık göz devirdim.

"Bana cici kardeşim diyip durma " yanağımdan makas aldı ve gülümsedi.

"Tamam cici kardeşim " dedi tlerar elimde hafif ittirdim Onu.

"Bak hala diyo ya " beni gıdiklamaya başladı  Kahhar atıyordum. Uzun bir sure den sonra.

Sonra bıraktı beni.

"Hadi kalk bakalım artık eski hayatımıza dönme vakti geldi. Şimdi hazirlaniyosun  seni biryerlere goturucem "
Dedi yiğit dolaptan bana kıyafet seçerken

"Hiç halim yık gitmeyelim " yatağa tekrar uzandım gelip beni ayağa kaldırdı.

"Bak kızım beni deli etme şimdi gidip duş al saçını başını ayarla leş gibi kokuyorsun "
Ben yandaki terliği alıp yigite fırlattım

"Leş gibimi kokuyorum bak sen" diğerini de fırlattım

"Ya tamam şaka yaptım git duş al hadi" yigite dilimi çıkardım ve banyoya girip duş aldım.

Soğuk su tenime dedikçe rahatladım. Bornozumu giyindim  saçımı kuruttum ve dişlerimi fırçaladım.

Banyodan çıktım yiğit hala buradaydı.

"Hadi çık dışarı üstümü giyinicem" dedim

"Bak şimdi şu yırtmaçlı eteği ve su askiliyi giy gel tmaammi seni böyle görmek istiyorum." Dedi yiğit. Ve çıktı odadan.

Cici kardeşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin