4bölüm

20 0 1
                                    

Evet her zaman ki gibi bir gündü annem  bana ne olduğunu sordu ama ben ona kızgın olduğum için hiç bisey dememiştim.
Bu okulu gerçekten hiç sevmedim insanları zorbaydi bildiğin.  Ve tekrar hazırlanıp okula gelmiştik yiğitle.

  Ben sınıfta defterlere bakıyordum. Yanıma bi kız yaklasti o dünkü olan kız.

"Şşt baksana bi sen bana" yüzümü ona kaşımı kaldırarak  baktım.

"Sen dün kaşınmistin sanki bana  korkmuyormuydun bizden yani"

"Evet korkmuyorum  hep sen kavga cikartmak için elinden geleni yapiyosun farkındasın degilmi "

Ilk bi gülümsedi sonra kahkaha atti bende göz devirdim.

"Bak kızım kavga çıkartmak benim işim  ve dün sen bizden korkmadığı söyledin  ya çok yanlisiyosun bugün kimin korkup korkmicani ikimizde gorücez"

Güldüm" Allah Allah ne demek istiyorsun şimdi "

"Görürsün" bi gözünü kırptı ve yanımdan gitti. Sinirle elimi masaya vurdum. İnsanı sinir etmek için ellerinden geleni yapıyorlardı cidden.

  ..

Teneffüs zili  çalmıştı sıradaki ders  beden olduğu için şort ve askılı beyaz crop giyindim  giyinme odasında.

Eşyaları dolabıma  koyarken  o sırada  o kızlar tekrar belirdi bir anda.

" AA bizim kızımız da mı burdaymis"

"Yine ne var"

"Dedim ya sana bi süprizimiz vardı diye şimdi o süpriz olay olucakk hazirlann"

Kaşlarımı çattı ne diyorlardı bunlar. Anlamamış gözlerle kıza baktım

"Ela kamerayı açıp kaydı baslat"

"Tamamdır" Üstüme gelmeye başladılar ne yapacaklardı diye merak ederken bi anda üstümü çıkartmaya başladılar.

"Ya bırakın beni ne yapıyorsunuz ya bırakk beni bak çok fena olur diyorum"

"A ne yapicaksin aşkım" birine tekme attım
O anda kız boğazımı tutup duvara attı beni.

"Çıkarın şu kızın üstünü sende akıllı  dur almiyim aklinı" iç çamaşırını kalmıştım bi altımda şort kalmıştı.

"Bak çok kötü olur birakk benii"

"Şimdi geldim soruya kızlar sizce sıcak suylami  yıkayalım yoksa buz gibi  suylamı"

"Sıcak olsun ya kaynar hatta "

"Demi ya bende öyle düşünmüştüm Berkay getir sıcak suyu bakalım"  korkuyla  bakiyodum  hortum vardı   gerçekten yapacaklardı.

"Ya siz manyakmissiniz bırakın beni bak  bırak beni bunu yapamazsınız bana!"

Gözümden yaş akmaya başlamıştı bile.

"Bağlayın ellerini ve ayaklarını sakın dursun biraz"
   Otutturmaya çalıştılar ama bi kıza kafa attım diğerine de tekme. O sıra Berkay denen gerizekali beni duvara yapıştırdı.

"Bence sakın ol baby korkma yoksa çok kötü olur anlarsın ya" gözlerimi kocaman açmıştım bunlar manyakti gerçekten yapacaklardı.

Ellerimi ve kollarımı bağlamış şimdi sıcak suyla beni islaticakalrdi.

"Artık bundan sonra bizden korkarsın diye umuyorum eyer yapmazsan daha fazla fantezizmiz var onları uygularım sana ne dersin" bir anda sıcak kaynar suyu Üstüme tuttular

Cici kardeşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin