Köfte ekmeğimizi yedik yolda yuruyorduk.
Bu yiğitten kaçmam lazım di çünkü ne kadar desemde gitmicekti.
"Yiğit bana şu bakkaldan su alirmisin susadım " bana baktı sonra tekrar önüne döndü.
"Tamam " yanımdan ayrildi ben koşa koşa sağa dönüm koşmaya başladım bi taksi bulmam lazım di telefonu açıp buraya en yakın taksiyi çağırdım 3 dakikaya burada olurmuş evin arka kısmına saklandım ki bulamasın diye.
Yazar anlatiyo
Evdekiler perişan olmuştu erdem yiğiti arıyor ama bi türlü açmıyordu tleefonu
Yiğit ise marketten cikmisti.Etrafına bakındı.
"Kumru ! Kaçtı kesin bu kız ya kumru!"
Diye bağırıyordu.
Etrafa bakindi en sin kumrunun olduğu bölgeye geldi orada kimse yoktu dumduz ilerlemeye başladı o sırada Kumruyu aradı ama açmadı.Kumru anlatiyo
Taksi gelmişti hemen taksiye bindim .
Bizim eski mahallenin yolunu söyledim oraya doğru yola çıktık.
Camdan dışarıyı izledim. Ne kadar da zordu hayat. Şu 1 haftada bütün hayatım değişti neredeyse,ama şimdiden çok yorulmustum alışamadım eski günleri özlüyorum babamı özlüyorum ama o bizi bırakıp annem yüzünden gitti..
O sırada beni biri dürttü."hanımefendi geldik" dalmışım.
"Tamam sağolun" parayı verip geldim mahallenin oraya çok özlemiştim.
Küçük küçük evler,kulübeler, çimenlik alan, bütün şehrin buradan gözükmesi ,masmavi gökyüzüne yakın olmamız bunları çok seviyorum ve özlüyorum.Eski Evimin oraya geldiğimde ışıklar yaniyordu. Annem mal gibi satmıştı küçüklük anılarimizin geçtiği evi.
"Kız sen buralara gelirmiydin" Arkamı döndüğümde Seyhan teyze gelmişti.
"AA Seyhan teyzecim seni çok özledim "
"Bende güzel kızım bende" kocaman sarıldım ona
"Valla Seyhan teyze annem yüzünden yeni bi hayatım oldu ama ben bu eski hayatımı eski evimi özledim "
"Kızım istediğin zaman gelirsin annenide üzme yapcak bisey yok malesef"
"Öyle evet. Seyhan teyze cem Berkay fatih fln burdamı onlarıda bi göriyim "
"İlerde kahvenin arka yerindeki merdeven de oturolar"
"Tamam sağol ben gidiyorum "
"Tamam güzel kızım görüşürüz " oraya doğru yürüdüm.
Yazar anlatiyo
"Alo ezgi abla Kumru kaçtı nereye Gideceğimi bilmiyorum sen yardım et"
"Heryere baktınız nasıl hemen kaçırdın onu ya"
"Su al dedi bende tamam diyip gittim bakkala döndüğümde yoktu"
"Of be kızım valizini fln aldığına göre başka gidecek yeri yok eski mahallesine gitmiş te olabilir oraya hemen git bak "
"Doğru ya sen konum at oranın "
"Tamam ozm görüşürüz ben atıyorum "
Hemen yola çıktım bu manyak nereye gitti Kim bilir "
Kumru anlatıyor
Uzaktan onları izledim eskisi gibi değillerdi ama yinede eğleniyolardı çok özlemiştim onları. Gözümden akan yaşı sildim ve onlara doğru ilerledim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cici kardeşim
Teen FictionKumru nun annesi kocasin dan sırf para için ayrılıp şehrin en zengin insanlarından erdem karabayla evlenmesiyle kumru ve yiğit üvey kardes oldular. Ne kadar birbirlerine düşman gibi davransalarda birbirlerini en iyi anlayan kişilerde onlar