HARRY P.O.V
Het is nu 9 uur 's ochtends, ik pak mijn camera en ik doe hem aan. "Hi guys, het is nu 9 uur 's ochtends en ik heb verschrikkelijk geslapen, maar dat weerhoud me niet om een vlog voor jullie te maken vandaag. Ik ga straks douchen, eten, mijn spullen pakken voor school en na school ga ik een andere camera kopen want deze is nogal kapot.Anyway uh ik wil jullie bedanken want ik heb nu 5.006.562 subsribers!! Ik had nooit gedacht dat dat ooit zou gaan lukken dus heel erg bedankt. Ik ga nu snel douchen en daarna snel eten en naar school" zei ik en ik deed mijn camera uit en ik legde hen op mijn nachtkastje.
"Gemma, heb je mijn schoenen ergens gezien?" vroeg ik door het huis. Ja ik woon nog thuis want ik zit nog op school, ik zit in mijn examen jaar dus na dit jaar ga ik het huis uit!! "Ze liggen hier Hazz" riep ze. Ik deed mijn camera weer aan en ik begon te filmen.
"Gemma waar is mam eigenlijk?" vroeg ik "Mam is al naar haar werk dus je hebt het met mij te doen deze ochtend" zei ze "Okay, ga je mee een nieuw camera kopen?" vroeg ik "Nee je gaat zelf maar" zei ze
"Kijk altijd als Gemma ergens geen zin in heeft dan zorg ik dat ze er wel zin in heeft. Gems dan gaan we een ijsje eten, Ik betaal wel, en trouwens jij had nog een nieuw hoesje voor je mobiel nodig dus die kan je dan ook wel even kopen" zei ik en Gemma zuchtte. "Okay ik ga mee, maar alleen zodat ik dan eindelijk een nieuw hoesje heb" zei ze "En zo krijg je Gemma Styles mee naar de winkel, simple as that" zei ik en ik deed de camera weer dicht.
"Stop jij nou maar met Vloggen en ga naar school" zei Gemma "Ja, ja ik ga al bye Gems tot vanmiddag" zei ik en ik liep de achter deur uit en ik pakte mijn fiets en ik reed naar school. Op school zag ik mijn beste vriend Niall al staan."Hi Ni, hoe gaat het?" vroeg ik terwijl ik mijn camera weer aan deed. "Super goed, met jou?" vroeg hij "Gewelig" zei ik sarcastisch "Hi guys, Harry is chagerijnig" zei Niall en ik lachte en ik deed mijn camera weer uit en we liepen samen naar binnen.
LOUIS P.O.V
Het is nu iets van 10 uur en ik ben nu een video van gister aan het uploaden, gister hebben ik en mijn beste vriend Liam de shockball challenge gedaan en ik moet zeggen dat het echt verschrikkelijk veel pijn doet. Ik heb ongeveer 1.100.000 subscribers en ik ben daar echt heel blij mee ik had nooit verwacht dat ik meer dan 10 subscribers zou hebben laat staan 1.100.000. Vandaag ga ik een filmpje opnemen met Stan, hij heeft ook een YouTube account waar hij allemaal proefjes doet en zichzelf opblaast, nee hoor grapje hij blaast zichtzelf niet op, alleen andere dingen.
ineens ging mijn mobiel ik stond op en ik liep naar de salon tafel waar mijn mobiel op lag. ''Met Louis'' zei ik ''Hi Lou met Stan, hoe laat moest ik ook alweer bij jou zijn?'' vroeg hij ''Rond half 1 ofzo'' zei ik ''Okay mooi want ik moet nog even wat dingen halen voor ons filmpje'' zei hij ''Als je me gaat opblazen ofzo dan heb je een probleem'' zei ik en hij begon te lachen, ''Nee ik ga je niet opblazen maar ik ga wel iets laten exploderen'' zei hij ''Uh okay dan, ik zie je straks wel'' zei ik lachend ''Okay bye Lou'' zei hij en hij hing op.
Inmiddels was mijn filmpje geüpload, de teller van kijkers ging al omhoog maar de meeste mensen die het lezen zijn tussen de 10 en de 25 jaar denk ik dus de meeste zullen nu wel op school zitten. Ik ben blij dat ik eindelijk van school af ben, nou ja ik ben er al 3 jaar vanaf, ik ben nu 20 en ik was 17 toen ik mijn diploma haalde. Ik woon nu op mezelf in Londen en het bevalt me goed. Naast YouTube werk ik ook nog in de videotheek, het verbaast me eigenlijk dat er nog steeds zoveel mensen een film kopen in plaats van kijken op Netflix ofzo.
Ik werk iedere dinsdag, woensdag en donderdag, het betaalt op zich best goed zo goed dat ik mezelf kan onderhouden maar ik krijg ook geld van bedrijven als ik iets promoot in mijn filmpjes, ik kreeg ook weer geld om de shockball challenge te doen, doordat YouTubers dat doen word het spel bekender en dan gaan veel meer mensen het kopen, en omdat ze aan mij hadden gevraagd of ik dat spel een keer wou doen en toen ik het bedrag wist wat ik er voor zou krijgen zei ik meteen ja, het is echt een grappig en pijnlijk spel maar dat maakt het juist leuk.
''Hi Lou'' zei Stan toen ik de deur open deed ''Hey'' zei ik toen ik hem binnen liet. ''Wat zit daar allemaal in man?'' vroeg ik wijzend naar een overvolle tas. ''Hier zitten de benodigd heden in voor onze challenge'' zei hij ''Oh okay, uh welke wil je eerst doen?'' vroeg ik ''Laten we als eerst die van jou doen'' zei hij ''Okay uh alles staat al klaar dus we kunnen meteen beginnen, wil je iets te drinken?'' vroeg ik ''Uh ja hoor, doe maar iets van thee ofzo'' zei hij en ik knikte. Stan liep alvast naar de ruimte waar ik de meeste video's opneem en ik zette thee voor ons.
''Hey guys vandaag ben ik hier met Stan!'' zei ik ''hey'' zei hij droog. ''Wij gaan vandaag the 7 second challenge doen'' zei ik ''En ik heb geen idee wat dat is'' zei Stan ''En daarom ga ik het nu uitleggen'' zei ik ''Okay'' zei hij en ik begon te lachen, ''Anyway de 7 second challenge is dat je maar 7 seconden hebt om iets uit te voeren, er zijn 7 dingen die een van ons moet doen'' zei ik ''Dus jij hebt er 7 en ik heb er 7?'' vroeg Stan ''Nee de 7 vragen zijn voor ons allebei dus ik geef jou een opdracht die je in 7 seconden moet uitvoeren en jij geeft mij een opdracht die ik in 7 minuten moet uitvoeren'' zei ik ''Okay'' zei Stan
''Okay klaar voor?'' vroeg ik en Stan knikte '''Noem 5 landen waar ze Engels praten'' zei ik ''Amerika, Engeland, Australië, Canada, en Ierland'' zei Stan, ''Je hebt een punt'' zei ik ''Yes'' zei hij en ik lachte. na een tijdje waren we klaar, ''Okay jij hebt gewonnen met 4-3 gefeliciteerd'' zei ik nep teleurgesteld. ''Haha, ik ben beter dan jij'' zei hij waardoor ik hem een zachte duw gaf, ''Okay Stan heeft gewonnen gefeliciteerd man, we hebben ook een video op Stan's account gemaakt''
''Stanistheman'' zei Stan ''Ja Stanistheman als je dat account nog niet subscribed ga dat nu doen! Hij maakt filmpjes waarin hij proefjes doet dus check that out, als je deze video leuk vond geeft het een thumps up en laat een comment achter met wat je van deze challenge vond en of ik hem nog een keer moet doen. Ik hoop dat jullie de video leuk vonden!! I'll see you guys later'' zei ik en ik deed de camera uit. ''Okay let's make your video'' zei ik en Stan rende naar buiten.
HARRY P.O.V
''Guys hij is er mijn nieuwe camera is er OMG okay het zit zo, deze camera kan alles nog alleen sommige knopjes werken niet meer, en hij is erg slecht in het scherp stellen van het beeld en hij is nogal oud dus ik moet hem wel vervangen. Anyway ik mocht niet filmen in de winkel dus ik laat de camera nu wel even zien'' zei ik en ik filmde de camera ''Ik heb hem net geprobeerd en hij is veel beter dan deze dus de volgende vlog word waarschijnlijk gefilmd met de nieuwe camera'' zei ik blij. ''Uhm ik ga nu even iets eten pakken want ik heb honger en daarna ga ik huiswerk maken'' zei ik en ik deed de camera uit.
''Wat ben je aan het doen Gems?'' vroeg ik ''Ik kijk een filmpje van uhh The Tommo ofzo, hij is echt grappig'' zei ik ''Is hij knap?'' vroeg ik, ja ik wil dat graag weten omdat ik gay ben en al veel te lang singel. ''Hij is best schattig'' zei ze ''Ik wil hem zien ik wil hem zien'' zei ik en ik ging naast Gemma zitten. ''Best schattig, die gast is prachtig, OMG hoe heet hij?'' vroeg ik ''Louis ofzo'' zei ze ''Nou hallo meneer Louis'' zei ik waardoor mijn zus lachte.
''Wat zijn die twee aan het doen?'' vroeg ik ''Uh the chockball challenge ofzo het is echt grappig'' zei Gemma. ''Oh, man Louis is zo knap'' zei ik ''OMG als je nu al verliefd op hem bent dan doe ik je iets aan'' zei Gemma, ''Ik ben niet verliefd op hem hij is alleen niet normaal knap'' zei ik '',Misschien ontmoet je hem ooit een keer, ik bedoel jullie zijn alle twee youtubers en misschien gaan jullie wel een keer naar de zelfde evenementen'' zei Gemma ''OMG ja okay gewoon ja'' zei ik en Gemma lachte. ''Ineens hoorde ik een veel te schattige gil, ik keek naar het scherm en waarschijnlijk kreeg Louis en schok want hij gilde nogal hard.
Ineens stond hij op en kon je zijn kont erg goed zien. ''OMG check that ass'' zei ik ''Harry doe normaal je kent hem niet eens'' zei Gemma ''Nog niet nee, maar kijk hem nou, zo'n schattig gezichtje, zijn prachtige volle kont en hij is dun, hij is echt perfect'' zei ik ''Je bent verliefd'' zei Gemma ''Ik ben verliefd op zijn uiterlijk maar dan maakt nog niet dat ik helemaal verliefd op hem ben, straks is het een eikel ofzo ik wil hem eerst een keer ontmoeten voordat ik kan zeggen dat ik verliefd op hem ben'' zei ik en Gemma lachte en samen keken we verder naar Louis. Hij is zo knap!
Hiii dit is mijn 8e fanfic over Larry en ik ben erg blij dat zoveel mensen mijn boek lezen, ik hoop dat jullie dit boek net zo leuk gaan vinden als mijn andere boeken!!!
xxDesiree
JE LEEST
You[Tube]
RandomHarry is een 18 jarige Vlogger met de account naam: banana_Styles hij neemt alles op wat hij doet en hij is heel populair op Youtube hij heeft 5.006.562 subscribers en daarom word hij uitgenodigt voor Vidcon, Vidcon is een evenement voor Youtubers. ...