he's mine now

697 44 11
                                    

LOUIS P.O.V

''Hazza?'' vroeg ik ''Ja Lou?'' vroeg hij en hij keek me aan, ''Wil je mijn vriendje zijn?'' vroeg ik en ik voelde zijn zachte lippen op die van mij. ''Ik zou niets liever willen'' zei hij en ik lachte en ik drukte mijn lippen op die van hem. ''I love you'' zei hij ''I love you too'' zei ik en ik knuffelde hem, ''Je bent zo schattig'' zei Harry en ik lachte. ''Gaan we het eigenlijk vertellen aan nou ja de wereld?'' vroeg ik ''Als jij dat niet wil dan niet'' zei hij ''Ik zou graag en met trots vertellen dat Harry Edward Styles mijn vriendje is'' zei ik ''Dan vertellen we het want uhm Lou, ik heb dit gefilmd'' zei hij ''Serieus?! Dat is schattig'' zei ik en hij bloosde ik pakte zijn camera en ik richtte hem op ons. ''Hi guys het is officieel Hazzie en ik zijn een stel'' zei ik en ik drukte mijn lippen op die van hem.

''Larry is real'' zei Harry en ik lachte, Harry pakte de camera uit mijn hand en hij ging op mijn schoot zitten, ''Is hij niet schattig?'' vroeg hij en ik gaf hem een kus op zijn wang. Hij deed zijn camera uit en hij gaf me een kusje. ''Okay Schatje, wat gaan we doen?'' vroeg ik ''We gaan slapen'' zei hij en ik lachte, ''Het is 2 uur 's middags'' zei ik. ''Dan wil ik knuffelen'' zei hij en ik lachte. ik knuffelde hem en ik gaf hem kusjes in zijn nek. ''Zullen we het onze ouders vertellen?'' vroeg Harry ''Is goed, eerst die van jou'' zei ik ''Okay'' zei hij en hij pakte zijn mobiel en belde zijn ouders.

''Hey mam ik moet je iets vertellen'' zei Harry ''Wat dan?'' vroeg Anne ''Louis en ik hebben een relatie'' zei Harry blij ''Echt waar? Gefeliciteerd jongens'' zei ze ''Dankje'' zeiden Harry en ik tegelijk. ''Ik blijf bij Louis wonen'' zei Harry en ik keek hem raar aan, ''Ik dacht het niet Harry jij komt gewoon weer naar huis'' zei Anne en ik lachte ''Please?'' vroeg Harry ''Harry je zit nog op school, die ga je eerst afmaken'' zei ze en Harry zuchtte. ik gaf hem een kusje op zijn wang en hij glimlachte naar me. ''Okay dan niet'' zei Harry zuchtend. ''Nou jongens ik moet gaan veel plezier nog'' zei Anne en ze hing op.

''Nu mijn ouders'' zei ik ''Wacht even'' zei Harry en hij stond op, ''Wat ga je doen?'' vroeg ik ''Ik ga dit opnemen'' zei hij en hij pakte zijn camera. ''Hi guys, Louis en ik gaan onze ouders bellen om te vertellen dat we samen zijn toch babe?'' vroeg hij en ik knikte ''We hebben net al mijn ouders gebeld en ze vonden het heel leuk, ik was alleen vergeten om het te filmen, maaar we gaan nu Louis' ouders bellen en dat ga ik wel opnemen'' zei Harry en ik lachte en ik pakte mijn mobiel en ik scrolde naar het nummer van mijn moeder. ''Klaar voor babe?'' vroeg ik en Harry knikte, hij ging weer op mijn schoot zitten en ik belde mijn moeder.

HARRY P.O.V

''Met Johannah'' zei de moeder van Louis ''Hi mam, ik moet je iets vertellen'' zei Louis ''Okay wat is er?'' vroeg Johannah ''Je weet dat ik en Harry vrienden zijn toch?'' vroeg hij ''Ja dat weet ik hoezo?'' vroeg ze ''Nou Harry en ik hebben een relatie nu'' zei hij ''Aw wat lief gefeliciteerd jongens, nou ik kan niet wachten tot ik mijn schoonzoon leer kennen'' zei Johannah en ik lachte. ''Dat kan morgen'' zei Louis en ik lachte ''Dat is waar nou jongens, veel plezier nog samen en tot morgen'' zei ze ''Tot morgen'' zeiden Louis en ik tegelijk en Louis hing op.

''Okay wat gaan we nu doen?'' vroeg ik ''Wat dacht je er van om boodschappen te doen?'' vroeg hij ''Okay let's go'' zei ik en ik stond op. Louis stond ook op en ik knuffelde hem, ''Het valt me nu pas echt op hoe klein je eigenlijk bent'' zei ik ''Wat zijn we weer aardig'' zei hij en ik lachte. ''Sorry maar het is gewoon zo, maar ik vind het schattig'' zei ik en hij lachte ''Laten we maar even wat boodschappen gaan doen'' zei hij en ik liet hem los. We liepen het huis uit en we gingen in de auto zitten.

Toen we eindelijk bij de super markt waren pakte ik mijn camera weer en keek ik naar Louis ''Boodschappen doen met mijn vriendje'' zei ik blij en ik liep naar hem toe. ''Nou schatje, wat gaan we kopen?'' vroeg Louis toen hij een karretje pakte, ''We gaan pizza's maken dus daar hebben we ingrediënten voor nodig'' zei ik ''Let's go then honey'' zei hij en ik lachte.

''Jongens jullie moeten me helpen, ik wil bij Louis wonen maar dat mag niet van mijn ouders'' zei ik ''Ze hebben wel gelijk schatje, je moet eerst je diploma halen'' zei Louis ''Aan wiens kant sta jij eigenlijk liefje?'' vroeg ik. ''Aan geen een kant, maar ik wil dat je een diploma hebt liefje, en ik kan je niet iedere dag naar Cheshire brengen'' zei hij en ik zuchtte. ''Help mijn vriendje is gemeen'' zei ik ''Ik hou ook van jou hoor schatje'' zei Louis en ik lachte. ''Anyway mijn schatje en ik gaan pizza maken straks, maar ik wil nu eerst een kusje'' zei ik en Louis drukte zijn lippen op die van mij. ''Dankje'' zei ik ''Geen probleem'' zei hij en ik lachte en ik deed mijn camera uit.

''Louis en ik liepen door de winkel heen en we deden steeds wat in het karretje, ''Denkje dat dit genoeg is schatje?'' vroeg hij ''Ja dit is wel genoeg'' zei ik en hij lachte. we liepen naar de kassa en we legde alles op de band en ik knuffelde met Louis. Toen we eindelijk aan de beurt waren betaalde Louis en liepen we de winkel uit. We zette alle spullen in de auto en ik zette het karretje weg. Ik liep weer naar de auto en ik stapte in, ik gaf het muntje terug aan Louis en we reden weer naar zijn huis.

''Baby, kom is'' zei ik toen ik op Louis' bank lag. ''Wat is er?'' vroeg hij ''Ik wil knuffelen'' zei ik en Louis kwam op me liggen en knuffelde me, ''Lou?'' vroeg ik ''Ja'' zei hij ''Je bent schattig'' zei ik en hij lachte, ik drukte mijn lippen op die van hem en ik zoende hem, na een tijdje trokken we terug en lachte ik naar hem. ''Ik hou van je'' zei hij ''Ik ook van jou'' zei ik en ik drukte mijn lippen weer op die van hem. ''You're mine now, and you will always stay mine'' zei hij en ik lachte naar hem en ik drukte mijn lippen op die van hem.

Hiii sorry voor het korte hoofdstuk maar hey Larry is samen!! yay haha okay dit hoofdstuk had eigenlijk gister (eergisteren, het is nu 3-9-2015 maar omdat het laat is: 0:20u en ik ben nog wakker is het voor mijn gevoel nog 2-9-2015, dus dit hoofdstuk had er op 1-9-2015 op moeten staan) sorry dit is heel erg verwarrend anyway ik was ziek dus ik kon niet updaten ik hoop dat jullie het leuk vonden!!

xxDesiree

You[Tube]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu