LOUIS P.O.V
Harry en ik zijn de hele week al bezig met het filmpje, alles is gefilmd nu moeten we het alleen nog bewerken, Harry en ik zitten nu in het OLC van zijn school om het filmpje te bewerken, ''Hebben we alle 4 de punten?'' vroeg ik ''Uhm de leraren, Leerlingen, clubjes en de school zelf jup we hebben alles'' zei Harry. We hebben er een soort rondleiding van gemaakt, er lopen 3 mensen door de school die de kijkers een soort van rondleiden, onderweg zie je de clubjes de leraren en tussen door komen alle foto's van alle leerlingen door het beeld. ''Hij is echt super geworden baby'' zei ik ''Ja ik ben er erg trots op, dat hebben we nou nog eens goed gedaan'' zei hij en hij gaf me een kusje op mijn wang.
''Bedankt voor het helpen baby'' zei Harry en ik gaf hem een kusje, ''Wanneer ga je hem aan je directeur laten zien?'' vroeg ik ''Nu, en daarna moet ik waarschijnlijk weer naar mijn lessen'' zei hij zuchtend ''Misschien mag je nog wel 1 dagje lessen missen om uit te rusten van alles dat je de afgelopen week hebt gedaan'' zei ik ''Ik hoop het'' zei hij en hij stond op. ''Ga je mee?'' vroeg hij ''Uhm ja laten we gaan'' zei ik toen ik opstond. We liepen hand in hand naar de directeur en zodra we er waren liepen we zijn kantoor in.
''Ik wil hem nog niet zien'' zei de directeur nadat we hem hadden vertelt dat het filmpje af is. ''Waarom niet?'' vroeg Harry ''Omdat ik hem voor het eerst met de hele school wil kijken'' zei hij ''Misschien kunnen we een avond organiseren waarin we het filmpje kijken, en dan met alle ouders er ook bij'' ging de directeur verder. ''Oh okay'' zei Harry ''Ik wil jullie beiden bedanken voor het maken van het filmpje, ik weet zeker dat hij er geweldig uit ziet, vandaag hoef je de lessen nog niet te volgen maar vanaf morgen wel weer'' zei hij tegen Harry ''Dank u'' zei hij.
HARRY P.O.V
Toen Louis en ik weer bij mij thuis waren besloten we een video te maken voor Louis' channel, het is alleen geen challenge maar een update over wat er met zijn channel gaat gebeuren. ''Klaar voor baby?'' vroeg ik en hij knikte. ''Hey guys, vandaag word ik gezelscha gehouden door mijn knappe vriendje Harry, vandaag doen we geen challenges maar we gaan vandaag een update van mijn leven geven en de toekomst van mijn youtube channel'' zei Louis en hij nam diep adem, ''Aller eerst wil ik vertellen dat ik stop met mijn youtube channel, de reden daarvan is, is dat ik een grote kans heb gekregen en die ik niet wil laten schieten. Ik heb namelijk een baan aangeboden gekregen om een nieuwe film te regisseren. Maar omdat ik daar erg veel mee bezig ga zijn heb ik waarschijnlijk geen tijd om nog video's voor mijn channel te maken'' zei hij
''Ik heb lang na moeten denken of ik de film zou gaan doen of niet, want ik hou van het maken van video's met mijn vrienden en om jullie lieve reacties te lezen, maar ik kan deze kans niet laten gaan en daarom heb ik gekozen om te stoppen en ik hoop dat jullie het begrijpen. Maar ik ga niet voor altijd stoppen met YouTube en misschien dat als ik na de film weer tijd heb dat ik dan weer verder ga met mijn channel, ik ga mijn channel niet verwijderen en misschien kan het zijn dat ik een paar video's erop zet maar niet meer iedere week.
Harry en ik gaan samen een channel beginnen en voordat jullie denken waarom gaat hij een nieuw channel beginnen terwijl hij zijn oude een soort van stopt, de reden daarvan is dat Harry en ik heel graag samen een channel wilde hebben al voor dat ik dit aanbod kreeg. Harry en ik doen het dan samen en dat maakt editen ook makkelijker, omdat we dat dan samen kunnen doen. Wanneer we gaan beginnen weten we nog niet maar dat horen jullie zo snel mogelijk, ik ga begin juli beginnen met de film dus eind Juni post is mijn laatste video'' zei hij en ik keek hem aan terwijl ik over zijn arm wreef omdat ik weet dat het moeilijk voor hem is.
LOUIS P.O.V
''Wat vind jij er van babe?'' vroeg ik ''Ik vind het jammer dat je stopt met je video's maar ik wil dat je gelukkig bent en dat je alle kansen grijpt die in je pad komen, je gaat een jaar een film regisseren omdat jij dat leuk vind en omdat dat een grote kans voor je is, wie zijn wij dan om je daar van te weerhouden. En als het regisseren toch niets voor je blijkt te zijn dan heb je het in ieder geval geprobeerd en dan kan je altijd nog terug naar Youtube, ik snap dat je fans het hier net mee eens zullen zijn maar dit is wat jij wil en dat moeten we allemaal accepteren.
En het is niet dat je voor altijd van YouTube weg blijft want we krijgen samen een channel, je komt in mijn vlogs en in de vlogs van andere YouTubers als je met ze afspreekt dus je verdwijnt niet van YouTube je maakt alleen zelf geen video's meer. Dus als je het hier niet mee eens bent dan sorry maar dat is jullie eigen probleem, ik steun Louis in alles wat hij doet ookal ben ik het er niet helemaal mee eens, als hij hier blij van word dan ben ik ook blij, het is zijn leven dus hij bepaald wat er gaat gebeuren'' zei Harry en ik keek hem aan. ''Dankje'' zei ik en Harry gaf me een kusje op mijn wang en lachte naar me. ''Ik denk dat jullie wel vragen zullen hebben nu dus als je er een hebt stuur die dan in de comments down below en misschien kan ik later vandaag of morgen een Q&A filmen om die vragen te beantwoorden, Ik hou van jullie en ik ben jullie zo dankbaar voor alles dat jullie voor me hebben gedaan, deze kans had ik nooit gekregen zonder jullie hulp dus ik wil jullie daar graag voor bedanken. Dus als je vragen hebt stuur ze dan en dan zie ik jullie later bye guys'' zei ik ''Bye'' zei Harry voordat ik de camera uit deed en me op Harry's bed liet vallen.
''Dit was zo moeilijk'' zei ik ''Weet ik baby, maar je moest het doen, ze verdienen het om te weten wat er aan de hand is'' zei hij en ik knikte ''Nu wil ik een knuffel want ik ben down'' zei ik en Harry ging op me liggen en gaf me een kusje, ''Ik ben trots op je Lou, en ik hou heel erg veel van je'' zei Harry. ''Ik hou ook van jou'' zei ik en ik hield hem nog steviger vast. ''Okay nu ga ik deze video editen en uploaden en dan kunnen we daarna iets gaan eten'' zei ik en Harry knikte, ''Ik ga mijn vlog van gister editen en uploaden'' zei hij en gaf me een kus voordat hij weer opstond.
Na alles te hebben geüpload gingen we in een klein restaurantje iets eten, ''Er zijn al zo veel vragen en mensen die zeggen dat ze het jammer vinden en dat ze me steunen maar ook mensen die me nu haten en nooit meer een video van me gaan kijken'' zei ik toen ik de comments las terwijl we aan het wachten waren op eten, ''Ze zeggen dat het mijn schuld is, dat je dit alleen maar doet zodat ik mijn zin krijg om je voor me zelf te hebben en bla bla bla'' zei Harry ineens. ''Wat serieus?'' vroeg ik en hij knikte zuchtend. ''Okay we doen die Q&A vanavond dit moet stoppen'' zei ik en Harry knikte en keek me aan.
''Ben ik een van de redenen dat je stopt?'' vroeg hij zacht en ik stond op en ging voor hem zitten, ''Nee, nee natuurlijk niet. Ik wil die film doen, daarom ga ik stoppen, het is niet om zo dichter bij je te kunnen wonen of om je vaker te zien, die dingen zijn leuk meegenomen en ik ben blij dat ik die dingen kan doordat ik de film kan doen maar dat zijn niet de redenen om de film te doen, geloof me alsjeblieft'' zei ik en hij knikte langzaam en gaf me een kusje, ''Ik hou van je'' zei ik ''Ik ook van jou'' zei hij.
HARRY P.O.V
''Hi guys, het is nu half 7 's avonds en ik heb de hele dag nog niet gevlogt, vandaag was stressvol, vanwege het filmpje die ik voor mijn school moest maken, hij is nu trouwens af en komt binnen kort op mijn channel, wanneer vertel ik nog wel een keertje. Maar deze dag was ook stressvol door het filmpje dat ik met Louis heb gemaakt vandaag voor zijn channel, we gaan straks de Q&A filmen want het loopt een beetje uit de hand en jah, ik wilde jullie gewoon even snel informeren wat er aan de hand is, maar ik denk dat ik straks nog wel ga vloggen nadat we klaar zijn met de Q&A.
Oh en als je het je afvroeg waar Louis is, hij is nu in mijn kamer dingen klaar zetten en een selectie van vragen aan het maken, Uhm dus jah.... En als je je afvroeg waarom ik in de badkamer zit op een dichte wc is dat omdat ik even alleen met jullie wilde praten en Gemma net gek werd dat ik in de gang stond en ze me kon horen en ze was aan het leren ofzo maar jah, mijn ouders zijn beneden tv aan het kijken dus daar kon ik ook niet heen dus daarom zit ik nu hier'' zei ik voordat ik opstond, ''Okay ik ga nu bij Lou kijken of hij al klaar is'' zei ik toen ik de badkamer uit liep en op mijn bed ging zitten. Louis keek me aan en knikte en kwam naast me zitten nadat hij de camera aan had gezet.
Hiii hier is eindelijk weer een update, ik heb gewoon geen inspiratie meer en ik haat het. Ik moet jullie ook iets vertellen en idk of jullie het erg vinden of niet maar ik ga ook stoppen met mijn boeken, nou ja niet echt stoppen maar wel voorlopig, na de zomer vakantie voor mij is dat 22 Augustus, stop ik. ik ga naar mijn examen jaar en ik wil alles op alles zetten om te slagen, ik ga dus tot na mijn examens niet meer updaten, ik ga proberen deze vakantie nog zo veel mogelijk te updaten, ik ga deze zomer Summer love eindigen, en verder kan het zijn dat boeken met een soort cliffhanger eindigen. ik hoop dat jullie het begrijpen. Misschien heb je zelf ook vragen aan Louis of Harry voor wat er nu gebeurt dus als je er eentje hebt kan ik hem bij het hoofdstuk met de Q&A doen, je mag iets vragen hoeft niet. Anyway ik hoop dat jullie het leuk vonden!! I love you all!
xx Desiree
JE LEEST
You[Tube]
RandomHarry is een 18 jarige Vlogger met de account naam: banana_Styles hij neemt alles op wat hij doet en hij is heel populair op Youtube hij heeft 5.006.562 subscribers en daarom word hij uitgenodigt voor Vidcon, Vidcon is een evenement voor Youtubers. ...