Big opportunity

462 31 9
                                    

HARRY P.O.V

''Goodmorning guys'' zei ik kijkend naar mijn camera. ''Vandaag moet ik echt super veel doen, ik moet eerst naar school, dan word ik door Alfie opgehaald en dan gaan we samen een video opnemen, hij is hier in Cheshire voor meetings ofzo dus we dachten laten we een video voor jullie maken, wat we gaan filmen vertel ik nog niet maar die kunnen jullie op zijn channel zien, wanneer die video op zijn channel komt te staan vertel ik nog wel, maar daarna gaan we ook even iets eten 's avonds en dan hoop ik dat ik ook nog even met Louis kan skypen'' zei ik. ''Goedemorgen Harry'' hoorde ik mijn moeder zeggen en ik draaide me op. ''Hey mam'' zei ik en ik liep naar haar toe en ik sloeg mijn arm om haar heen en ik filmde ons. ''Schiet je op Harry je moet over 10 minuten naar school'' zei ze en ik zuchtte en ik deed mijn camera uit.

Ik deed mijn schoenen aan en ik ging aan tafel zitten om snel te eten. ''Ga je met Gems mee?'' vroeg mijn moeder en ik schudde mijn hoofd, ''Niall haalt me straks op'' zei ik nadat ik wat gedronken had. ''Hij heeft zijn rijbewijs toch nog niet?'' vroeg ze ''Nee maar zijn broer wel en hij brengt ons en dan word ik door Alfie op gehaald'' zei ik. ''Nou okay dus je dumpt me gewoon'' zei Gemma ineens en ik deed mijn camera weer snel aan. Gemma pakte mijn camera en liep naar de woonkamer en ik hoorde haar tegen de camera praten.

''Louis, wat zie je in hem?'' vroeg ze ''Okay nu is het genoeg geef me mijn camera terug'' zei ik en ik liep naar haar toe, ze rende weg en ik rende achter haar aan. ''Aww Hazza word boos nadat ik zijn vriendje vroeg wat hij in hem ziet'' zei ze, ''Haha grappig'' zei ik sarcastisch en ik pakte mijn camera en ik zuchtte. ''Okay en nu ga ik naar school'' zei ik en ik deed mijn camera uit en ik deed hem in mijn tas. Ik deed mijn jas aan en op dat moment werd er aangebeld. ''Hey Ni'' zei ik ''Hey Hazz, ben je klaar?'' vroeg hij en ik knikte en ik pakte mijn tas. ''Bye mam, bye Gems'' riep ik ''Bye'' riepen ze terug en ik liep naar de auto met Niall.

''Harry zou je even mee willen komen?'' vroeg de directeur toen we de school in liepen. ''Uhm tuurlijk'' zei ik ''Bye Hazz'' zei Niall ''Bye Ni'' zei ik en ik liep met de directeur mee. ''Zo Harry ga zitten'' zei hij en ik ging zitten. ''De school wil een filmpje maken om op de site te zetten, een filmpje waar door we nieuwe leerlingen mee aantrekken, en aangezien jij een eigen YouTube channel hebt en mooie filmpjes kan maken was de vraag of jij ons filmpje zou willen regisseren en of je hem mooi kan maken zodat we een mooi filmpje hebben voor op onze site'' zei de directeur.

''Serieus?'' vroeg ik verbaasd. ''Ja we hebben je filmpjes gezien en je hebt talent'' zei hij en er verscheen een lach op mijn gezicht, ''Dus wil je het doen?'' vroeg hij ''Ja ik zou dat fantastisch vinden'' zei ik. ''Mooi, doe maar rustig aan en als je een beetje weet hoe je het filmpje wilt hebben dan kunnen we dat bespreken'' zei hij. ''Okay en heeft u nog dingen die u er in wilt hebben of mag ik alles zelf bepalen?'' vroeg ik ''Deze 4 punten zouden we er graag in willen hebben, de rest mag je helemaal zelf verzinnen'' zei hij en ik nam het briefje aan.

''Oh en Harry, je word er voor betaald'' zei hij ''Wat? Waarom?'' vroeg ik ''Omdat je voor dit soort dingen altijd geld krijgt en omdat je er warschijnlijk jou kennende heel veel tijd gaat steken in dit filmpje. Dit is je werk Harry jij verdient je geld aan het maken van filmpjes met reclame voor dingen en dit is een heel filmpje al reclame voor onze school, en dan gaan we je het niet onbetaald laten doen, vertel me maar een keer wat je meestal krijgt om zo'n soort filmpje te maken'' zei hij en ik knikte, ''Heel erg bedankt Harry'' zei hij en ik lachte naar hem, ''Geen probleem, ik doe het graag al zou het gratis zijn, ik vind het leuk dat u mij hiervoor heeft gevraagd'' zei ik en ik gaf hem een hand. ''Ga maar weer naar je les Harry ik spreek je hier later nog wel over'' zei hij en ik knikte en ik ging naar mijn les.

LOUIS P.O.V

''Baby rustig wat is er gebeurt?'' vroeg ik ''Vertel me nu niet om rustig te zijn want dat kan ik niet Lou, ik mag een fucking filmpje maken voor de school en ik krijg nog betaald ook'' zei Harry blij. ''Ik ben zo trots op je baby'' zei ik blij en ik ging op de bank zitten. ''Maar je moet me helpen'' zei hij ''Waarom, jij bent beter in het maken van filmpjes dan ik'' zei ik ''Dat is niet waar honey, kijk je moet me helpen met het bedenken van wat er in het filmpje moet zitten en je moet me helpen met het maken van het filmpje'' zei hij ''Je hebt mijn spullen nodig of niet'' zei ik lachend, ''Ook maar daar gaat het niet om, wil je me alsjeblieft helpen?'' vroeg hij. ''Tuurlijk cutie'' zei ik ''Yay'' zei hij en ik grinnikte.

''Maar ik moet naar mijn les gorgeous, I love you'' zei hij ''Succes baby, I love you too'' zei ik en hing op. Stan en ik gaan vanavond samen iets eten omdat hij morgen naar Amerika gaat voor meet-ups en omdat hij daar 2 maanden blijft ook omdat hij daar erg veel interviews heeft en heel veel filmpjes gaat maken, hebben we eens soort afscheidsetentje. Harry is vandaag met Alfie dus hij is niet alleen vandaag. Ik ben we trots op hem, hij mag gewoon een filmpje voor zijn school maken, Harry gaat hier echt zijn werk van maken, ik denk dat hij nar de filmschool gaat net zoals ik heb gedaan. Ik deed mijn laptop aan om wat comments te lezen van mijn laatst geposte filmpje tot dat de bel ging. ik stond op en ik liep naar de voordeur en ik deed hem open.

''Hi Stan'' zei ik ''Hi Lou'' zei hij en hij kwam binnen. ''Hoe gaat het dude?'' vroeg hij ''Super goed, met jou?'' vroeg ik ''Ook goed ik heb zo'n zin om naar Amerika te gaan'' zei hij terwijl hij zijn jas op hing. ''Ik ga daar vloggen'' zei hij. ''Serieus?'' vroeg ik en hij knikte, ''Zo zo'' zei ik lachend en hij gaf me een klein duwtje. ''Jou kleine vlogger heeft me wel mooi uitgelegd hoe ik moet vloggen'' zei hij. ''Heb je Harry voor advies gevraagd?'' vroeg ik ''Jup, is hij hier want dan kan hij het me goed uitleggen'' zei hij. ''Hoe graag ik ook wil dat het antwoord, ja hij is hier, is moet ikje teleur stellen, Harry zit op school op dit moment en na school gaat hij met Alfie lunchen en filmpjes maken'' zei ik. ''Nou dan moet ik het maar doen met de kennis die ik nu heb zij hij en ik lachte.

''Hoe kom je eigenlijk aan zijn nummer?'' vroeg ik terwijl ik cola voor ons inschonk, het is pas 1 uur 's middags dus voor bier is het nog een beetje vroeg. ''Nou toen jij iets aan het pakken was heb ik zijn nummer uit jou mobiel overgetypt in mijn mobiel en zo had ik zijn nummer'' zei hij en ik lachte. ''Anyway, ik vind het wel jammer dat je niet met me mee gaat'' zei hij. ''Sorry dude, ik moet Harry nu ook helpen met het maken van een filmpje voor zijn school en ik heb net een maand met hem, ik ga mijn relatie nog niet op het spel zetten door 2 maanden weg te gaan'' zei ik.

''Je houd echt van hem hè?'' vroeg hij en ik knikte. ''Jah hij is heel erg belangrijk voor me en ik wil mijn relatie met hem niet op het spel zetten door zo lang weg te gaan'' zei ik. ''Snap ik dude, ik ben blij dat je iemand hebt waar je echt van houd'' zei hij en ik lachte.

''Lou ik moet je iets vertellen'' zei hij toen we in het restaurant zaten. ''Vertel'' zei ik. ''Ik ga niet alleen naar Amerika voor die meet-ups en die interviews'' zei hij ''Waarvoor dan nog meer?'' vroeg ik ''Ik heb tijdens Vidcon een Amerikaans meisje ontmoet en we hebben contact gehouden tot de dag van nu en we hebben een soort relatie nu en die 2 maanden zijn er ook voor om elkaar wat beter te leren kennen, ik blijf bij haar die twee maanden en na die twee maanden kijken we of we onze relatie door willen zetten'' zei hij ''Wow serieus?'' vroeg ik en hij knikte, ''Ik ben zo blij voor je Stan maar waarom vertel je me dit nu pas?'' vroeg ik ''Ze wilde dat niemand het nog wist omdat we zelf ook nog niet weten hoe het precies tussen ons zit, maar ik zei dat ik het je vandaag zou vertellen en dat vond ze goed. ''Ik ben zo blij voor je dude, als je er maar voor zorgt dat ik je gewoon kan blijven zijn als je daar gaat wonen'' zei ik en hij lachte ''Komt goed'' zei hij en ik lachte.

Hiii hier is weer een hoofdstukje!!! Ik ben bijna klaar met het updaten van alle boeken die in 2015 voor het laatst zijn geupdate de enige die nu nog over is is Hi Oops en daar kwam ik net pas achter, ik ben er nu druk mee bezig dus morgen (vandaag, het is nu 00:20) kunnen jullie daar een hoofdstukje van verwachten. Anyway ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden!!! I love you all

xx Desiree

You[Tube]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu