LOUIS P.O.V
Ik zit in de auto naar Harry. Ik blijf voor een weekje bij hem omdat we het filmpje voor zijn school gaan maken. Stan is nu al bijna een week in Amerika en ik ben echt blij voor hem dat hij iemand heeft gevonden die hem echt blij maakt. Harry zit nu nog op school en hij zei dat ik daar heen moest komen zodat we meteen konden beginnen. Harry en ik gaan deze week ook het eerste filmpje maken voor ons nieuwe YouTube account, maar ik moet Harry ook iets vertellen en ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten van zijn reactie. Het is niet zo heel erg maar ik ben bang dat hij dat wel gaat vinden, niet alleen hij maar ook al mijn subscribers.
Ik ben bijna bij Harry's school en Harry zei dat ik eerst naar de directeur van zijn school moest gaan en dat hij me dan naar Harry's klas zou brengen. Harry weet niet wanneer ik precies kom want ik heb hem niet verteld wanneer ik er zou zijn en wanneer ik weg ging. Harry zou waarschijnlijk wel weer over verhuizen beginnen deze week maar door wat ik hem moet vertellen kan dat misschien ook wel. Ik reed de parkeerplaats van Harry's school op en ik parkeerde mijn auto. Ik stapte uit en ik deed mijn auto op slot. De spullen die ik had mee genomen laat ik liggen omdat ik ze straks wel ophaal met Harry. Ik heb er wel iets overheen gelegd zodat niemand weet dat er camera's en dat soortdingen liggen.
HARRY P.O.V
''Dus jongens wat is een interbellum?'' vroeg mijn geschiedenis leraar. ''Ja Amy'' zei de leraar om haar de beurt te geven. ''De tijd tussen twee wereld oorlogen'' zei ze ''Heel goed, okay maak nu de opdrachten die bij dit hoofdstuk horen en..'' ''Uhm sorry dat ik onderbreek maar ik denk dat ik een bepaald persoon heel erg blij kan maken'' zei de directeur ineens en ineens begonnen er een paar meisjes te gillen, ik keek op en ik zag Louis naast de directeur staan, mijn mond ging open en Louis lachte naar me. ''Ga naar hem toe idioot'' zei Niall en ik stond op en ik rende naar Louis en ik knuffelde hem, hij deed zijn armen om me heen en ik legde mijn gezicht in zijn nek.
''Hey cutie'' zei hij ''Hey handsome'' zei ik en ik gaf hem een kusje. We hoorden een paar aw's en ik lachte naar mijn vriendje. ''Nou Harry ga nu maar weer zitten en maak je opdrachten, de les is bijna klaar en dan kan je weer met je vriendje knuffelen'' zei mijn leraar en ik trok Louis mee naar mijn plek en ik liet hem op mijn stoel zitten en ik ging bij hem op schoot zitten ik en ik ging verder met het maken van mijn opdrachten iedereen lachte en Louis deed zijn armen om mijn middel en legde zijn hoofd tegen mijn rug aan.
De bel ging en Louis liet me los en ik stond op en ik pakte mijn spullen. Ik liep samen met Louis het lokaal uit en omdat het nu pauze is en heel veel meiden hier op school naar zijn filmpjes kijken, werden we na een paar seconde omringt door meisjes. ''Jullie zijn zo schattig'' zei een meisje en ik lachte en ik keek naar Louis. ''Ik kan niet geloven dat Harry met je heeft Louis, jullie zijn het meest schattige koppel ever'' zei weer een ander meisje en ik gaf Louis een kusje in zijn nek. We liepen langzaam door ze heen en we liepen naar de kantine.
JE LEEST
You[Tube]
RandomHarry is een 18 jarige Vlogger met de account naam: banana_Styles hij neemt alles op wat hij doet en hij is heel populair op Youtube hij heeft 5.006.562 subscribers en daarom word hij uitgenodigt voor Vidcon, Vidcon is een evenement voor Youtubers. ...