9

256 24 9
                                    

Yeni yayınladığım kurguya da bakmayı düşünebilirsiniz :) tşk.

---

Jungkook omuzlarını düşürmüştü. Banyoya gitti ve taerin'in kokusu üstünden silinene dek resmen derisini yüzdü. Taerin de sanki inatlaşır gibi koku bezlerini yalamış kokusunu bırakmak için elinden geleni yapmıştı. Boynu gerçekten sürtmekten yara olmak üzereydi.

Banyodan belinde bir havluyla çıktı ve yoonginin yanına döndü. Üzgünlüğü bütün hareketlerinden okunur durumdaydı. Yatağının yanında diz çöktü ve mırıldandı. "Üzgünüm. Kokusunu çıkarmayı denedim ama bu kadar oldu."

Yoongi ilgisiz görünmeye gayret gösterse de bu davranışını sevimli bulmuştu. İri köpek gözlerini ona dikmiş affedilmeyi bekleyen çocukla sevgilisini aldatıp boğazını siken çocuk aynı kişiler miydi emin olamıyordu.

Düz yüzünü bozup onu mutlu etmedi. Okuduğu kitaptan gözlerini kısaca kaldırıp onu süzdü ve kitabına geri döndü. "İyi."

"Yoongi. Lütfen yapma böyle. Haklısın. Köpekliğin alasını yaptım ama anlamaya çalış. Gerçekten ondan ayrılamama nedenim kendine zarar vermesinden korkmam." Jungkook çenesini yatağa dayayarak mırıldandı. "Üstelik dün gece kimin yatağında olduğunu bile sormuyorum bak."

"Bir de sorsaydın?"

Jungkook gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Nefesini biraz tuttuktan sonra geri bıraktı.

"Lütfen yoongi. Unutalım bu Taerin mevzusunu. Hissetmiyor musun sana karşı nasıl hissettiğimi?"

Yoongi omuz silkmekle yetindi.

"Beslenmeyecek misin benden?"

Yoongi inanamaz gibi baktı Jungkook'a. "Hala beslemekten mi söz ediyorsun sen?"

"Dünden beri acıkmış olmalısın. Dişlerin görünüyor konuşurken."

Yoongi göz devirmekle yetindi ve bir cevap vermedi. Jungkook onu dürttü.

"Hadi lütfen ısır beni. Tutacağım kendimi ve hiçbir şey istemeyeceğim. Karnının tok olmasını istiyorum sadece."

Yoongi sessiz kaldıkça Jungkook'un içi daralıyordu.

"Beni ısır ve yanında uyuyayım. Tek istediğim bu senden. Mahrum etme beni. Lütfen yoongi." Omuzlarını iyice düşürdü. "Yaptığım şeyi biliyorum ama sırf birinin kendine zarar vermesinden endişelendiğim için cezalandırılmam adil değil."

Yoongi derin bir nefes aldı ve yatakta doğrularak jungkook'a döndü. "Seni ısırırım. Yatakta değil yerde yatarsın. O çocuktan da ayrılmadan bana dokunmaya kalkarsan kemiklerini öyle un ufak ederim ki kurt formuna geçerek bile kurtulamazsın."

Jungkook hızlı hızlı başını salladı. Pazarlık edecek durumda değildi. Çenesini yataktan kaldırarak başını arkaya attı ve boynunu açtı. Hala yerde dizleri üstünde oturuyordu.

Yoongi taerin'in kokusunu hala alabiliyordu. Yüzündeki tiksinti ifadesini jungkook gördü. Yüzü iyice asıldı. "Gerçekten kokusunu çıkarmayı denedim."

Yoongi Jungkook 'un boynunu kokladı önce. Sonra elleri ile ensesini sabitleyerek tahriş olmuş boynunu yalamaya başladı. Kurt olmadığı için koku bezlerini bulamıyordu ama en azından üstüne kendi kokusunu bırakarak bastırmaya çalıştı.

Ardından hiç uyarmadan ya da hipnoz etmeden onu ısırdı. Hırsını atıyordu canını yakarak. Isırmasıyla Jungkook ' dan kopan ciyaklamaya aldırış etmedi. Uzun bir çekişle kanını mideye indirdi.

Jungkook gözlerini sıkıca kapatmıştı. Üzgündü. Canı acıyordu. Yine de kurdu vampiri doyuruyor olduğu için mutluydu.

Yoongi birkaç kez daha çektikten sonra dişlerini hırpalanmış boyundan ayırdı. Daha emebilirdi ama yapmadı. Evet kızgındı ama onu öldürmek istemiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bite | YoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin